Mistä on löytynytkään mainostoimisto joka on tämän todella nolon kampanjan toteuttanut? Kyllä parkanolaisia hävettää. Entä se epäonnistunut "taideteos" ikaalisissa päin tultaessa? Hävettää vielä enemmän.
Uskaltaisitko pysähtyä parkanossa?
7
1819
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri löytynyt ruumis aseman takaa... Todella hyvä slogan.., or NOT
- Anonyymi
Ja valehtelevat helluntailaiset karkottavat loputkin seudulta.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, mainoskamja ja typerä kivikasa huonosti valaistuna vievät viimeisetkin ohikulkijat Parkanon ohi, Kuka tämän typerän tienvarsimainnon on päättänyt, haluan tietää päättäjien nimet ?
- Anonyymi
Eihän parkanos uskalla pysähtyä, saa kirveestä niiku elokankaalla.
- Anonyymi
kyllä täälä voi pysähtyä täälä on aina ollu uhoojia ei ne mitää tee ovat ku pienet koirat räksyttäjiä
- Anonyymi
"Taideteos" näyttää keskeneräiseltä rakennustyömaalta keskellä nurmikenttää. Ihan käsittämätöntä laittaa noin raskastekoinen mitään sanomaton kyhäelmä näkyvimmälle paikalle. Toivottavasti ymmärretään purkaa piankin, ei kyllä luo hyvää kuvaa parkanosta millään tavoin.
Kaikkineen koko parkanon mainonta on ollut pitkään jonkun väärissä käsissä ja lopputulos onkin surullinen ja hävettävä. Ei kai se ole liian vaikeaa vaihtaa mainostoimistoa jos näkee kuinka pieleen mennään vai onko hyväveli suhteet liian vahvoina mukana?- Anonyymi
Juuri, varmaan tämän epäonnistuneisuuden takia Parkano on valittu Pirkanmaan elinvoimaisimmaksi kunnaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996