Lopeta tupakointi.

Anonyymi

Suomessa joka ainoa vuosi noin 5000 kuolee sairauksiin jotka johtuvat tupakoinnista.
Keuhkosyöpä.90% sairastuneista polttaa tupakkaa.Vain pieni prosentti elossa 5 vuoden kuluttua,Sairastuneita noin 2500/vuosi.
Keuhkoahtautuma.
Suurin syy tähän on tupakointi.
Sairastuneita on jopa noin 300000.
Lopeta tupakointi tai tupakointi lopettaa sinut.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sehän on tiedossa että johonkin tää kuitenkin joskus loppuu.

      • Anonyymi

        Loppuu aikanaan, mutta jos olet kirkollisverosi säntillisesti maksanut ja olet ollut antelias kolehtihaavia kohtaan, niin keuhkoahtautamisestasi huolimatta olet päätyvä paratiisiin muiden kaltaistesi joukkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppuu aikanaan, mutta jos olet kirkollisverosi säntillisesti maksanut ja olet ollut antelias kolehtihaavia kohtaan, niin keuhkoahtautamisestasi huolimatta olet päätyvä paratiisiin muiden kaltaistesi joukkoon.

        Mun verot on menneet muualle kuin kirkolle.
        Keuhkoahtaumaakaan ei vieläkään ole ja mulle on aivan sama minne sitten joskus päädyn kun täältä poistun. Kukaan ei ole tullut kertomaan minne on päätynyt.


    • Anonyymi

      Mistähän tollaiset lukemat koppasit. Sairauksiin varmasti kuolee 5000/v , mutta ei tupakasta johtuviin. Alkoholiperäisiin tauteihin kuolee 1666, verenkierto sairaudet 19365, dementia/alzheimer 8580 henkilöä, tilasto vuodelta 2016.

      • Anonyymi

        Jatkan vielä edellistä. 2018 kurkunpään, henkitorven ja keuhkon syöpiin kuoli 1500 miestä ja 800 naista. Missään ei todeta, mikä näistä kuolemista johtui tupakasta. Mitenkään en puolla tupakointia, mutta ahdistaa ainainen tupakasta vouhottaminen. Lääkäriin kun menet, ensimmäinen kysymys on paljonko juot alkoholia. Toinen kysymys? paljonko poltat. Kolmanneksi kysytään painoa. Kaiken kirjanpidon jälkeen saatetaan päästä aiheeseen, mikä sinua vaivaa.


    • Anonyymi

      Tupakointi on nykytieto ja -valistus huomioiden täysin älytöntä touhua. Tuhansia myrkkyjä, joista osa on tappavia, imetään tietoisesti itseensä. Sitten itketään sairaalan osastolla tai Terhokodissa paskaa kohtaloaan.

    • Anonyymi

      Itse lopetin juuri 3kk sitten ja kylölä on hyvä tunne.Ainoa vaan jousuin kieltään työmaaalueell akokonaan tupakoinnin duunareiltani kun minä olen paikalla. En ota enään tupakoivia edes töihin kun ne haisee kaamealta vaatteita myöden.

    • Anonyymi

      Tupakasta nipottavatkin enemmän ne jotka ovat itse lopettaneet polttamisen jossain vaiheessa.
      Sellaiset jotka eivät ole ikinä itse polttaneet eivät ole yhtä kovia valittamaan.
      En ole ainoa joka on tuon asian huomannut.

    • Anonyymi

      Eläkevakuuttajan hyöty . Joten älä sure .

    • Anonyymi

      No,joko olet lopettanut ???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2118
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      267
      1963
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      62
      1496
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      115
      1336
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1248
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      128
      1184
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      960
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      927
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      857
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      841
    Aihe