Rinne vs Saros

Anonyymi

Pekka Rinne on Nashville Predatorssin pitkäaikainen luottomies ollut ainakin runkosarjassa. Juuse Saros haluaa urallaan eteenpäin ja haastaa Rinnettä joka päivä.
Tällä hetkellä torjuntavastuu menee tasan, selkeää ykkösmaalivahtia joukkueessa ei ole mutta kilpailu paikasta on kova.
Mielestäni on täysin selvää että joukkueen ykkösmaalivahdinpaikan tulee ottamaan Juuse Saros.
Syyt. Saros on vasta 24 vuotias. Hänellä on ikänsä puolesta vielä pitkä ura nhllän ykkösmaalivahtina.
Todennäköisesti se tapahtuu Nasvillessä vaikka yhdellä nhllän parhaista maalivahdeista muitakin ottajia varmasti tulee riittämään.
Pekka Rinteellä vain kaksi vuotta sopimusta jäljellä. Ikää jo 36 , se näkyy miehen otteissa.
Juuse Saros on isojen pelien mies. Tästä todisteena viime kevään pudotuspeleissäkin lähes jokaisessa ottelussa hänet vaihdettiin Rinteen tilalle, Rinteen haparoidessa kiekkoja turhan helposti selkänsä taakse.
Pekka Rinne ei ole oikein koskaan näissä ratkaisu peleissä ollut parhaimmillaan.
Joukkue ei ole oikein koskaan pystynyt luottamaan häneen näissä peleissä ja se on näkynyt joukkueen pelaamisessa.
Myös viime aikoina hänet on pommitettu useaan otteeseen runkosarjan peleissä vaihtoon.
Saros ottanee Nashvillen ykkösmaalivahdin paikan jo viimeistään keväällä. Ajatellen jo tulevia pudotuspelejä hänen on järkevin olla maalilla jo ottelun alusta alkaen, eikä luistella tolppien väliin kesken ottelun kun mitään voittamisen suhteen ei ole enää tehtävissä.
Kilpailutilanne joukkueen kannalta on kuitenkin hyvä ja joukkueela varmasti on tämän hetken nhllän paras maalivahtikaksikko.
Nähdäänkö viimein suomalainen maalivahti voittamassa Stanley Cupia sitten Antti Raannan ja Tuukka Raskin.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

        Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
        Maailman menoa
        354
        4041
      2. En sitten aio sinua odotella

        Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
        Ikävä
        83
        1759
      3. Muistatko kun kerroin...

        että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
        Ikävä
        43
        1530
      4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

        Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
        Kotimaiset julkkisjuorut
        61
        1497
      5. En vain ole riittävä

        Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
        Ikävä
        28
        1338
      6. Oon pahoillani että

        Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
        Ikävä
        58
        1315
      7. Kuka sinä oikeen olet

        Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
        Ikävä
        51
        1312
      8. Persut vajosivat pinnan alle

        Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
        Maailman menoa
        199
        1282
      9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

        Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
        Ikävä
        6
        1190
      10. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        26
        1187
      Aihe