Hei. Peruin c-more kanavapaketin c-moren sivuilla ajat sitten, mutta laskua pukkaa silti. Ilmeni, että minulla on Telia tv-paketti, joka on jotenkin tekemisissä c-moren kanssa?
Helvetin vaikea päästä eroon noista, kun kerran lähtee seikkailemaan. Telialle ei edes sähköpostia saa lähetettyä vaikka kuinka kirjautuu sisään. Pitänee huomenna jonottaa pari tuntia palvelunumeroon...ttu...kle
Kyllä ne pirut keksii kusettaa tyhmää suomalaista...
c more peruminen
2
2830
Vastaukset
- Anonyymi
Telia omistaa nykyään paitsi MTV:n niin myös C Moren. Siitä varmaan johtuu.
- Anonyymi
Vanha viesti mutta kannattaa olla varovainen kun tilaa telialta cmoren. Laskutuksen saa katkaisua vain telian kautta. Jos katkaiset cmoren kautta palvelun niin laskutus pyörii telian kautta edelleen vaikka ei ole pääsyä koko palveluun. Jos on taas cmore tilattu ja tilaat sen telian kautta halvemmalla niin maksat momempiin jos et katkaise cmorea sen kautta. Näin kävi itelle ja oli pakko maksaa Telialle. Telia ei varoita tästä mitenkään. Aika outoa kun kimpassa ovat eivätkä tiedä toisistaan mitään.. Telia pitää myös vaikeana katkaista cmoren palvelua. Et voi katkaista tilausta napista telian apista ennen kuin olet rastittanut piilossa olevat kohdat. Hyvä kun telian myymälässä saavat laskutuksen poikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537790- 614360
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403983Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233902Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423300Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383208Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253195- 482913
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422721- 492484