Miksi miehet haluavat vaimon saavan isompaa?

Anonyymi

Miksi miehet haluavat isompi kaluisen miehen nussivan vaimoaan? Eikö pelota että oma tappi ei enää riitä? Mikä siinä kiihottaa?

39

3062

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No mua ainakin kiihottaa vaimon nautinto. Eikä pelota. Vaimo pienikokoinen (jokapaikasta) mut tykkäis joskus hieman paksummasta. Pituus ei niinkään tärkeää.
      Ollaan m55 ja n60 PKS.

      • Anonyymi

        Saman kaltaisin ajatuksin... Ja mulla ehkä jonkun asteinen vivahdus masokismiakin?,kun olisi upeeta, kun näkisi vaimo nauttivan vanhemman miehen kestävästä paksusta kullista,ja vaikka ääneenkin kehuvan sitä,ja kuinka hyvälle se tuntuu...
        (oma kun kooltaan vaatimaton ja kestoltaan onneton🙁) Um54H:ki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saman kaltaisin ajatuksin... Ja mulla ehkä jonkun asteinen vivahdus masokismiakin?,kun olisi upeeta, kun näkisi vaimo nauttivan vanhemman miehen kestävästä paksusta kullista,ja vaikka ääneenkin kehuvan sitä,ja kuinka hyvälle se tuntuu...
        (oma kun kooltaan vaatimaton ja kestoltaan onneton🙁) Um54H:ki

        No mulla n. 5cm paksu...sentti lisää olis sopiva vaimolle.....M55.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saman kaltaisin ajatuksin... Ja mulla ehkä jonkun asteinen vivahdus masokismiakin?,kun olisi upeeta, kun näkisi vaimo nauttivan vanhemman miehen kestävästä paksusta kullista,ja vaikka ääneenkin kehuvan sitä,ja kuinka hyvälle se tuntuu...
        (oma kun kooltaan vaatimaton ja kestoltaan onneton🙁) Um54H:ki

        Meillä kyl sovittu, että myös luvalla vois vieraissa käydä....m55. Mu onks n. 5cm tarpeeks paksu Teidän rouvalle?


      • Anonyymi

        Ollaan pari vaimo 46v itse 59v olen aisuri. Muutama vuosi sitten vaimokin innostui kolmannesta pyörästä kun fantasioin jatkuvasti rakastellessa hänen kanssaan. Mut siihen kiihottaako iso kalu,itselläni 15cm eli normi. Viimeksi Uuteana Vuotena mies vaimoni kans. Kaverilla 22cm paksu mikä näky kun vaimo kiimasena levittää jalkansa ja kulli alkaa painua hitaasti vaimon pilluun. Vaimon syvä henkäys kun kalu työntyy kokonaan sisään, kiihottavampaa ja kauniimpaa näkyä saa etsiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan pari vaimo 46v itse 59v olen aisuri. Muutama vuosi sitten vaimokin innostui kolmannesta pyörästä kun fantasioin jatkuvasti rakastellessa hänen kanssaan. Mut siihen kiihottaako iso kalu,itselläni 15cm eli normi. Viimeksi Uuteana Vuotena mies vaimoni kans. Kaverilla 22cm paksu mikä näky kun vaimo kiimasena levittää jalkansa ja kulli alkaa painua hitaasti vaimon pilluun. Vaimon syvä henkäys kun kalu työntyy kokonaan sisään, kiihottavampaa ja kauniimpaa näkyä saa etsiä.

        Haluis itsekkin vaimolle iso kyrpäisen miehen. Varmaan pirnmoinen näky kun mies laukee vaimos pilluun. Miehen kroppa nytkähtelee kun haluu spermat mahdollisimman syvälle vaimosi sisään😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluis itsekkin vaimolle iso kyrpäisen miehen. Varmaan pirnmoinen näky kun mies laukee vaimos pilluun. Miehen kroppa nytkähtelee kun haluu spermat mahdollisimman syvälle vaimosi sisään😎

        Ja itse ’joutuisi’ nuolemaan ne pois vaimon pimpasta...😛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mulla n. 5cm paksu...sentti lisää olis sopiva vaimolle.....M55.

        Siis onko tuo alempikin sun vastaus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis onko tuo alempikin sun vastaus?

        Ei kun Um54Hki:n


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä kyl sovittu, että myös luvalla vois vieraissa käydä....m55. Mu onks n. 5cm tarpeeks paksu Teidän rouvalle?

        Vantaalta olisi 8cm halkaisijalta jos haluatte isoa kokea.


    • Anonyymi

      En kyllä suosittelisi, omakin vaimo vaihtoi mustaan miehenn kun pääsi ison makuun.

      • Anonyymi

        Valkoista paksua,vaimo on rasisti niin kuin itsekkin olen😉


    • Anonyymi

      Mä haluaisin, että vaimoni saisi gynen-vastaanotolla nuoremmalta lääkäriltä kunnon panot! Lääkäri tutkisi ensin, että kaikki on kunnossa ja lopuksi hänen pitäisi kokeille, että iso kalu menee hyvin sisään!
      Lääkäri panisi pitkään ja vaimoni tykkäisi siitä, laskisi isot spermat sisään ja sanoisi,
      että kaikki on kunnossa.!

    • Anonyymi

      Siksi kun sulla on niin pieni!

      • Anonyymi

        Niin onkin... siksi siis haave paksusta vanhemmasta kestävästä... Um54H:ki


    • Ensinnäkin se näyttää hyvältä. Toiseksi kiva vaimonkin huomata ettei se koko merkitse kaikkea.

      • Anonyymi

        Todellakaan ei pelkkä koko ,vaan kiihottuminen kun vieras mies työntyy sisään seka vieraan kiima erilainen kun pitkässä suhteessa olevalla miehellä.


    • Anonyymi

      Vaimo oli aina sitä mieltä että koolla ei ole väliä kunnes kokeiltiin sauvalla joka on paksumpi kuin minulla ja ulottuu pohjaan saakka. Nyt kyllä myöntää jo että hieroo erilailla ja tuntuu välillä paremmalta.

    • Anonyymi

      ollaan sovittu vaimon kanssa että saa antaa miehelle jonka vaimo pihtaa pillua ,ps täytyy olla vähintään 65v

      • Anonyymi

        Täällä vaimo pihtaa, vaikka reilun kokoinen kulli tarjolla. ( 19,5/ 6 )

        Vieraan vittu olisi mieleen, varsinkin jos naisen oma mies katsoo ja jos haluaa niin voi avustaa levittämällä vittua ja pitelemällä kyrvästä, kun takaapäin noustaan pukille. Yhdessä katsoisimme kuinka sperma valuu vitusta, ja pääsisit lykkimään liukkaille mun odotellessa uutta kierrosta.

        Vaasan seutu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä vaimo pihtaa, vaikka reilun kokoinen kulli tarjolla. ( 19,5/ 6 )

        Vieraan vittu olisi mieleen, varsinkin jos naisen oma mies katsoo ja jos haluaa niin voi avustaa levittämällä vittua ja pitelemällä kyrvästä, kun takaapäin noustaan pukille. Yhdessä katsoisimme kuinka sperma valuu vitusta, ja pääsisit lykkimään liukkaille mun odotellessa uutta kierrosta.

        Vaasan seutu.

        .......kiihottaa......kiihottaa....jalkovälini kostui......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä vaimo pihtaa, vaikka reilun kokoinen kulli tarjolla. ( 19,5/ 6 )

        Vieraan vittu olisi mieleen, varsinkin jos naisen oma mies katsoo ja jos haluaa niin voi avustaa levittämällä vittua ja pitelemällä kyrvästä, kun takaapäin noustaan pukille. Yhdessä katsoisimme kuinka sperma valuu vitusta, ja pääsisit lykkimään liukkaille mun odotellessa uutta kierrosta.

        Vaasan seutu.

        Olisipa vastaavanlainen vapaa vanhempi siisti mies Hesasta täällä...😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä vaimo pihtaa, vaikka reilun kokoinen kulli tarjolla. ( 19,5/ 6 )

        Vieraan vittu olisi mieleen, varsinkin jos naisen oma mies katsoo ja jos haluaa niin voi avustaa levittämällä vittua ja pitelemällä kyrvästä, kun takaapäin noustaan pukille. Yhdessä katsoisimme kuinka sperma valuu vitusta, ja pääsisit lykkimään liukkaille mun odotellessa uutta kierrosta.

        Vaasan seutu.

        Läskisi alta näkynyt mulkku on korkeintaan alle keskimitan.


    • Me saatiin aikoinaan kaveri mukaan seksiin kun hänen tyttöystävänsä jätti hänet.Kaverilla oli liki 20 senttinen ja paksukin,minulla taas normi 15,sekin paksu.Olin jo testannut vaimoa että dildoa meni sisään sellainen 16.5 senttiä.Nyt kyllä kun kaveri työntyi sisään vaimoon sitä meni selvästi enenmmän.Jaa että miksi vaimolle isompaa.Se näyttää niin hyvältä kun pitkä kalu uppoaa naiseen ja sain vielä pitää kalun juuresta kiinni.Me miehet kumpikin bi seksuaalisia,sain ensin imeä kaverin kalun kovaksi ja ohjata sen pillun uumeniin.Tietysti oli ihanaa nähdä vaimon tärisevä ja kiljahteleva orgasmi samalla kun sain tuntea kyrvän juurta pidellessäni sperman syöksähtelevän naiseni sisään.Ja miten hyvältä tuntuu kun saa painaa spermattuun tussuun ja samalla ottaa kaverin spermaisen terskan suuhun.Siinä vaimoa pannessa voi tuntea miten kaveri alkaa jäykistyä uuteen otteluun,terska kasvanut jo uudestaan koko suun täyttäväksi kun itseltä lähtee lasti liikkelle.Ne oli mukavia vuosia kun oli vakionussija vaimolle,ja kun hän toi joskus toisenkin kaverin tullessaan meille.Vaimo sai joskus kolmekin orgasmia ja minäkin kaksi illan mittaan.Aivan parhaana kokemuksena voin kertoa sen että kun saa painaa spermattuun tussuun kaluaan ja samalla kaveri antaa suuhun,niin kun kalu nytkähdellen laskee lastin suuhun laukaisee se oman lastin naisen sisälle heti perään.Nykyään nautin kun saan liivit päällä ottaa spermaa suuhuni runkaten itseäni

    • Anonyymi

      Monella,ehkä fantasia tämä.kuten itsellä toteutus ei ehkä ole mahdollista.

    • en tiiä luulen jotta mun vaimolle omani riittää.

    • Anonyymi

      Vaimoni nautinto on tärkeää.. On luonnollista, että vaimoni saa seksuaalista tyydytystä usean miehen kanssa.
      Aluksi oli harvinaisempaa, mutta vähitellen Rouvan seksi-yhteydet miesten kanssa on lisääntynyt paljon. Rouva nauttii seksistä usean miehen kanssa jatkuvasti.
      olen aisankannattaja, mutta sillä ei ole merkitystä, sillä vaimoni nautinto on tärkeintä.

    • Anonyymi

      Vaimon nautinto kiihotta ja se kun näkee miten iso kalu uppoaa märkään kiimaseen vaimon pilluun ja huokailee

    • Anonyymi

      M42v urheilinen pks 19/5

    • Anonyymi

      Vuosia naiseni on kehunut kyrpääni isoksi, tosin tiedän että se on paksu mutta en pidä sitä kuitenkaan erityisen isona. Pari kuukautta takaperin sanoin että olis kiva jos näkisit oikein ison niin tietäisit mikä on iso. Hän hymyili ja sanoi olishan se kiva nähdä. Kysyin haluaisitko sisääsi jättikyrvän, vastasi oli imuttaa ainakin voisi. Kiihotuin ihan helvetisti, sanoin mustilla on usein isot kyrvät. Hän sanoi kavereiden kokeilleen mustaa, kun niitä oli tarjolla. Kuulemma eräässä baarisssa käy näitä mustia miehiä bongaamassa naisia. Haluan että löytyisi musta mies joka panisi naistani hirmu kyrvällään, jään odottamaan, nainen antanut suostumuksen, jään odottamaan.

      • Anonyymi

        Vaimon tutustuminen isoon oli perinteinen tarina. Mökkiviikonloppu tuttavapariskunnan kanssa, hirveä humala ja saunominen. Huomasimme saunassa toisen naisen kanssa olevamme ylimääräisiä. Menimme todella pitkille jäähyille. Tulimme sisään. Pariskunnan mies seisoi pesutilan puolella paksu kalu puolitanassa ja vaimoni istui penkillä toinen jalka penkille nostettuna. Jalkojen välissä näkyi selvästi toisen miehen lastit. Toisen parin nainen vain totesi että minähän sanoin ettet sinä pysty pitämään kulliasi erossa tuosta naisesta. Vaimoni huokasi siihen että anteeksi mutta se on niin paksu. Minä panin vaimoani saunan jälkeen. Vaimoni ja toinen mies taisivat ottaa viikonlopun aikana useamman uusinnan. Pian tuon jälkeen pariskunta muutti ihan eri puolelle Suomea ja yhteydenpito on jäänyt.


    • Anonyymi

      Visuaalinen vaikutelma. On kiihottavaa katsella, kun iso kalu uppoaa vitukkoon.

      • Anonyymi

        Ja ison kyrvän nussimaan spermaiseen lauenneeseen pilluun on taivaallista työntää oma nysänsä. Tietää että vaimoa on nussittu miten ei ite pysty. Joskus vaimo on vielä samalla kehunut isoa kyrpää ja omia orgasmejaan.


    • NYT ON MIRRI MÄRKÄNÄ

    • Anonyymi

      Onko Asko vaimosi jo siis saanut prinsnakkisi sijaan isompaa? Oliko Ouluun matkustanut mies myös sinua laihempi pullukka?

    • Anonyymi

      Tyttöystävä oli nähnyt kylpylän höyrysaunassa kun mies oli runkannut tosi isoa kyrpää, kysyin kiihottiko ja haluaisiko kokea tosi ison ? Miksi ei joskus vois kokeilla hän vastasi. Pelkäänpä vaan että hän jäisi koukkuun.

    • Poikaystävä haluaa että saan iso kalua.
      Kun saan sitä kookasta kullia kotona ei tarvitse sitä muualta hakea.
      Nautin kyllä niin pienestä kuin isostakin.

    • Anonyymi

      Se tekee vaimosta mielessäni entistä kiimaisemman lutkan kun tietää että sen himot herää ja haarat aukea kun isoa on luvassa. Mahtavaa tietää että vaimoa on venytetty todella isolla kyrvällä kun mulla on normia pienempi. Muutamia kertoja olen päässyt naimaan tosi ison jäljiltä spermaiseen vittuun. Multa on tullut heti kun vaimo on sanonut ettei oikein tunne minun kalua sisällä edellisen jätin jälkeen.

    • Anonyymi

      Vaimon nautinto kiihottaa, kun saa pitkää ja paksua meisseliä märkään pilluun. Voihkintaa ja ääntelyä.

    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5540
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3537
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1662
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1636
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1092
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe