Miksi miehet haluavat vaimon saavan isompaa?

Anonyymi

Miksi miehet haluavat isompi kaluisen miehen nussivan vaimoaan? Eikö pelota että oma tappi ei enää riitä? Mikä siinä kiihottaa?

55

4522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No mua ainakin kiihottaa vaimon nautinto. Eikä pelota. Vaimo pienikokoinen (jokapaikasta) mut tykkäis joskus hieman paksummasta. Pituus ei niinkään tärkeää.
      Ollaan m55 ja n60 PKS.

• Anonyymi

Saman kaltaisin ajatuksin... Ja mulla ehkä jonkun asteinen vivahdus masokismiakin?,kun olisi upeeta, kun näkisi vaimo nauttivan vanhemman miehen kestävästä paksusta kullista,ja vaikka ääneenkin kehuvan sitä,ja kuinka hyvälle se tuntuu...
        (oma kun kooltaan vaatimaton ja kestoltaan onneton🙁) Um54H:ki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saman kaltaisin ajatuksin... Ja mulla ehkä jonkun asteinen vivahdus masokismiakin?,kun olisi upeeta, kun näkisi vaimo nauttivan vanhemman miehen kestävästä paksusta kullista,ja vaikka ääneenkin kehuvan sitä,ja kuinka hyvälle se tuntuu...

No mulla n. 5cm paksu...sentti lisää olis sopiva vaimolle.....M55.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä kyl sovittu, että myös luvalla vois vieraissa käydä....m55. Mu onks n. 5cm tarpeeks paksu Teidän rouvalle?

• Anonyymi

Ollaan pari vaimo 46v itse 59v olen aisuri. Muutama vuosi sitten vaimokin innostui kolmannesta pyörästä kun fantasioin jatkuvasti rakastellessa hänen kanssaan. Mut siihen kiihottaako iso kalu,itselläni 15cm eli normi. Viimeksi Uuteana Vuotena mies vaimoni kans. Kaverilla 22cm paksu mikä näky kun vaimo kiimasena levittää jalkansa ja kulli alkaa painua hitaasti vaimon pilluun. Vaimon syvä henkäys kun kalu työntyy kokonaan sisään, kiihottavampaa ja kauniimpaa näkyä saa etsiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaan pari vaimo 46v itse 59v olen aisuri. Muutama vuosi sitten vaimokin innostui kolmannesta pyörästä kun fantasioin jatkuvasti rakastellessa hänen kanssaan. Mut siihen kiihottaako iso kalu,itselläni 15cm eli normi. Viimeksi Uuteana Vuotena mies vaimoni kans. Kaverilla 22cm paksu mikä näky kun vaimo kiimasena levittää jalkansa ja kulli alkaa painua hitaasti vaimon pilluun. Vaimon syvä henkäys kun kalu työntyy kokonaan sisään, kiihottavampaa ja kauniimpaa näkyä saa etsiä.

Haluis itsekkin vaimolle iso kyrpäisen miehen. Varmaan pirnmoinen näky kun mies laukee vaimos pilluun. Miehen kroppa nytkähtelee kun haluu spermat mahdollisimman syvälle vaimosi sisään😎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluis itsekkin vaimolle iso kyrpäisen miehen. Varmaan pirnmoinen näky kun mies laukee vaimos pilluun. Miehen kroppa nytkähtelee kun haluu spermat mahdollisimman syvälle vaimosi sisään😎

Ja itse ’joutuisi’ nuolemaan ne pois vaimon pimpasta...😛

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mulla n. 5cm paksu...sentti lisää olis sopiva vaimolle.....M55.

Siis onko tuo alempikin sun vastaus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis onko tuo alempikin sun vastaus?

Ei kun Um54Hki:n

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä kyl sovittu, että myös luvalla vois vieraissa käydä....m55. Mu onks n. 5cm tarpeeks paksu Teidän rouvalle?

Vantaalta olisi 8cm halkaisijalta jos haluatte isoa kokea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri se onkin tässä se syy. Mies, joka haluaa nähdä toisen viehättävämmän miehen vaimonsa parissa, on todellisuudessa vain kateellinen sille toiselle miehelle. Kun pitää itseään alempiarvoisena, voi alkaa kuvitella, että haluaisit nähdä ison kalun ja kiihottua siitä, mutta todellisuudessa haluaa itse omistaa sellasen ja olla viehättävä naisten silmissä. Se on halu joka perustuu harhaluuloon. Samasta alkupisteestä homoilukin alkaa. Ehkä on parasta olla toteuttamatta sellasta fata morganaa, mihinkään hyvään se ei varmasti johda. Pikemminkin alemmuudentunne kasvaa ja tarve saada uudestaan samanlaista yltyy, ja lopulta olet koukussa niin, että pelkkä nainen ei enää kiihota. Tavallaan sun alkujaan heteroseksuaalisesta halusta saada nainen kasvaa fetissi miestä kohtaan. Pohjimmiltaan sä edelleen haluut naista, mutta selkäranka vinoittuu siten, että halu kohdistuukin mieheen. Ei ole mikään hyvä asia-kuten ei muutkaan illuusiolle perustuvat halut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri se onkin tässä se syy. Mies, joka haluaa nähdä toisen viehättävämmän miehen vaimonsa parissa, on todellisuudessa vain kateellinen sille toiselle miehelle. Kun pitää itseään alempiarvoisena, voi alkaa kuvitella, että haluaisit nähdä ison kalun ja kiihottua siitä, mutta todellisuudessa haluaa itse omistaa sellasen ja olla viehättävä naisten silmissä. Se on halu joka perustuu harhaluuloon. Samasta alkupisteestä homoilukin alkaa. Ehkä on parasta olla toteuttamatta sellasta fata morganaa, mihinkään hyvään se ei varmasti johda. Pikemminkin alemmuudentunne kasvaa ja tarve saada uudestaan samanlaista yltyy, ja lopulta olet koukussa niin, että pelkkä nainen ei enää kiihota. Tavallaan sun alkujaan heteroseksuaalisesta halusta saada nainen kasvaa fetissi miestä kohtaan. Pohjimmiltaan sä edelleen haluut naista, mutta selkäranka vinoittuu siten, että halu kohdistuukin mieheen. Ei ole mikään hyvä asia-kuten ei muutkaan illuusiolle perustuvat halut.

Sinulla on selvästi ihan omaa kokemusta aiheesta. Miksi et ala kokemusasiantuntijaksi aisuriudesta ja piilohomoseksuaalisuudesta? Voisit kiertää Suomea kertomassa kuinka olet vielä kaapissa ja kuinka olet kateellinen muiden miesten kulleista kun vaimosi haluaa vain muita miehiä.

• Anonyymi

En kyllä suosittelisi, omakin vaimo vaihtoi mustaan miehenn kun pääsi ison makuun.

• Anonyymi

Valkoista paksua,vaimo on rasisti niin kuin itsekkin olen😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valkoista paksua,vaimo on rasisti niin kuin itsekkin olen😉

Arvostan rehellisyyttä ja itsetuntemusta. Tuntemani rasistit eivät ymmärrä olevansa rasisteja.

• Anonyymi

Mä haluaisin, että vaimoni saisi gynen-vastaanotolla nuoremmalta lääkäriltä kunnon panot! Lääkäri tutkisi ensin, että kaikki on kunnossa ja lopuksi hänen pitäisi kokeille, että iso kalu menee hyvin sisään!
      Lääkäri panisi pitkään ja vaimoni tykkäisi siitä, laskisi isot spermat sisään ja sanoisi,
      että kaikki on kunnossa.!

• Anonyymi

Siksi kun sulla on niin pieni!

• Anonyymi

Niin onkin... siksi siis haave paksusta vanhemmasta kestävästä... Um54H:ki

• Ensinnäkin se näyttää hyvältä. Toiseksi kiva vaimonkin huomata ettei se koko merkitse kaikkea.

• Anonyymi

Todellakaan ei pelkkä koko ,vaan kiihottuminen kun vieras mies työntyy sisään seka vieraan kiima erilainen kun pitkässä suhteessa olevalla miehellä.

• Anonyymi

Vaimo oli aina sitä mieltä että koolla ei ole väliä kunnes kokeiltiin sauvalla joka on paksumpi kuin minulla ja ulottuu pohjaan saakka. Nyt kyllä myöntää jo että hieroo erilailla ja tuntuu välillä paremmalta.

• Anonyymi

ollaan sovittu vaimon kanssa että saa antaa miehelle jonka vaimo pihtaa pillua ,ps täytyy olla vähintään 65v

• Anonyymi

Täällä vaimo pihtaa, vaikka reilun kokoinen kulli tarjolla. ( 19,5/ 6 )

Vieraan vittu olisi mieleen, varsinkin jos naisen oma mies katsoo ja jos haluaa niin voi avustaa levittämällä vittua ja pitelemällä kyrvästä, kun takaapäin noustaan pukille. Yhdessä katsoisimme kuinka sperma valuu vitusta, ja pääsisit lykkimään liukkaille mun odotellessa uutta kierrosta.

Vaasan seutu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieraan vittu olisi mieleen, varsinkin jos naisen oma mies katsoo ja jos haluaa niin voi avustaa levittämällä vittua ja pitelemällä kyrvästä, kun takaapäin noustaan pukille. Yhdessä katsoisimme kuinka sperma valuu vitusta, ja pääsisit lykkimään liukkaille mun odotellessa uutta kierrosta.

Vaasan seutu.

.......kiihottaa......kiihottaa....jalkovälini kostui......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaasan seutu.

Olisipa vastaavanlainen vapaa vanhempi siisti mies Hesasta täällä...😋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaasan seutu.

Läskisi alta näkynyt mulkku on korkeintaan alle keskimitan.

• Me saatiin aikoinaan kaveri mukaan seksiin kun hänen tyttöystävänsä jätti hänet.Kaverilla oli liki 20 senttinen ja paksukin,minulla taas normi 15,sekin paksu.Olin jo testannut vaimoa että dildoa meni sisään sellainen 16.5 senttiä.Nyt kyllä kun kaveri työntyi sisään vaimoon sitä meni selvästi enenmmän.Jaa että miksi vaimolle isompaa.Se näyttää niin hyvältä kun pitkä kalu uppoaa naiseen ja sain vielä pitää kalun juuresta kiinni.Me miehet kumpikin bi seksuaalisia,sain ensin imeä kaverin kalun kovaksi ja ohjata sen pillun uumeniin.Tietysti oli ihanaa nähdä vaimon tärisevä ja kiljahteleva orgasmi samalla kun sain tuntea kyrvän juurta pidellessäni sperman syöksähtelevän naiseni sisään.Ja miten hyvältä tuntuu kun saa painaa spermattuun tussuun ja samalla ottaa kaverin spermaisen terskan suuhun.Siinä vaimoa pannessa voi tuntea miten kaveri alkaa jäykistyä uuteen otteluun,terska kasvanut jo uudestaan koko suun täyttäväksi kun itseltä lähtee lasti liikkelle.Ne oli mukavia vuosia kun oli vakionussija vaimolle,ja kun hän toi joskus toisenkin kaverin tullessaan meille.Vaimo sai joskus kolmekin orgasmia ja minäkin kaksi illan mittaan.Aivan parhaana kokemuksena voin kertoa sen että kun saa painaa spermattuun tussuun kaluaan ja samalla kaveri antaa suuhun,niin kun kalu nytkähdellen laskee lastin suuhun laukaisee se oman lastin naisen sisälle heti perään.Nykyään nautin kun saan liivit päällä ottaa spermaa suuhuni runkaten itseäni

• Anonyymi

Monella,ehkä fantasia tämä.kuten itsellä toteutus ei ehkä ole mahdollista.

• en tiiä luulen jotta mun vaimolle omani riittää.

• Anonyymi

Vaimoni nautinto on tärkeää.. On luonnollista, että vaimoni saa seksuaalista tyydytystä usean miehen kanssa.
      Aluksi oli harvinaisempaa, mutta vähitellen Rouvan seksi-yhteydet miesten kanssa on lisääntynyt paljon. Rouva nauttii seksistä usean miehen kanssa jatkuvasti.
      olen aisankannattaja, mutta sillä ei ole merkitystä, sillä vaimoni nautinto on tärkeintä.

• Anonyymi

Vaimon nautinto kiihotta ja se kun näkee miten iso kalu uppoaa märkään kiimaseen vaimon pilluun ja huokailee

• Anonyymi

M42v urheilinen pks 19/5

• Anonyymi

Vuosia naiseni on kehunut kyrpääni isoksi, tosin tiedän että se on paksu mutta en pidä sitä kuitenkaan erityisen isona. Pari kuukautta takaperin sanoin että olis kiva jos näkisit oikein ison niin tietäisit mikä on iso. Hän hymyili ja sanoi olishan se kiva nähdä. Kysyin haluaisitko sisääsi jättikyrvän, vastasi oli imuttaa ainakin voisi. Kiihotuin ihan helvetisti, sanoin mustilla on usein isot kyrvät. Hän sanoi kavereiden kokeilleen mustaa, kun niitä oli tarjolla. Kuulemma eräässä baarisssa käy näitä mustia miehiä bongaamassa naisia. Haluan että löytyisi musta mies joka panisi naistani hirmu kyrvällään, jään odottamaan, nainen antanut suostumuksen, jään odottamaan.

• Anonyymi

Vaimon tutustuminen isoon oli perinteinen tarina. Mökkiviikonloppu tuttavapariskunnan kanssa, hirveä humala ja saunominen. Huomasimme saunassa toisen naisen kanssa olevamme ylimääräisiä. Menimme todella pitkille jäähyille. Tulimme sisään. Pariskunnan mies seisoi pesutilan puolella paksu kalu puolitanassa ja vaimoni istui penkillä toinen jalka penkille nostettuna. Jalkojen välissä näkyi selvästi toisen miehen lastit. Toisen parin nainen vain totesi että minähän sanoin ettet sinä pysty pitämään kulliasi erossa tuosta naisesta. Vaimoni huokasi siihen että anteeksi mutta se on niin paksu. Minä panin vaimoani saunan jälkeen. Vaimoni ja toinen mies taisivat ottaa viikonlopun aikana useamman uusinnan. Pian tuon jälkeen pariskunta muutti ihan eri puolelle Suomea ja yhteydenpito on jäänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimon tutustuminen isoon oli perinteinen tarina. Mökkiviikonloppu tuttavapariskunnan kanssa, hirveä humala ja saunominen. Huomasimme saunassa toisen naisen kanssa olevamme ylimääräisiä. Menimme todella pitkille jäähyille. Tulimme sisään. Pariskunnan mies seisoi pesutilan puolella paksu kalu puolitanassa ja vaimoni istui penkillä toinen jalka penkille nostettuna. Jalkojen välissä näkyi selvästi toisen miehen lastit. Toisen parin nainen vain totesi että minähän sanoin ettet sinä pysty pitämään kulliasi erossa tuosta naisesta. Vaimoni huokasi siihen että anteeksi mutta se on niin paksu. Minä panin vaimoani saunan jälkeen. Vaimoni ja toinen mies taisivat ottaa viikonlopun aikana useamman uusinnan. Pian tuon jälkeen pariskunta muutti ihan eri puolelle Suomea ja yhteydenpito on jäänyt.

Olisi ollut paljon parempi jos sinä ja tuo toinen nainen olisitte laittaneet hynttyyt yhteen, ja vaimosi ja tuo toinen oikea kunnon mies olisivat saaneet onnellisen avioliiton.

Elämässä on hyvin usein epäsopivat parit, niin selvästi teilläkin. Olisi ollut paljon parempi kaikille teille neljälle jos olisitte vaihtaneet puolisoita päittäin ja olisitte olleet kaikki onnellisia. Tuo toinen nainen, joka on selvästikin b luokkalainen ja ehkä ruma, olisi saanut sinut, joka olet selvästi jotain b luokkaa myös ja a luokan vaimosi olisi saanut a luokan miehen itselleen.

Joskus kannattaa vain tunnustaa se ettei itsestä ole mihinkään ja lopettaa se esiintyminen että on muka oikea mies kun ei kerran sitä ole.

• Anonyymi

Visuaalinen vaikutelma. On kiihottavaa katsella, kun iso kalu uppoaa vitukkoon.

• Anonyymi

Ja ison kyrvän nussimaan spermaiseen lauenneeseen pilluun on taivaallista työntää oma nysänsä. Tietää että vaimoa on nussittu miten ei ite pysty. Joskus vaimo on vielä samalla kehunut isoa kyrpää ja omia orgasmejaan.

• NYT ON MIRRI MÄRKÄNÄ

• Anonyymi

Onko Asko vaimosi jo siis saanut prinsnakkisi sijaan isompaa? Oliko Ouluun matkustanut mies myös sinua laihempi pullukka?

• Anonyymi

Tyttöystävä oli nähnyt kylpylän höyrysaunassa kun mies oli runkannut tosi isoa kyrpää, kysyin kiihottiko ja haluaisiko kokea tosi ison ? Miksi ei joskus vois kokeilla hän vastasi. Pelkäänpä vaan että hän jäisi koukkuun.

• Poikaystävä haluaa että saan iso kalua.
      Kun saan sitä kookasta kullia kotona ei tarvitse sitä muualta hakea.
      Nautin kyllä niin pienestä kuin isostakin.

• Anonyymi

Se tekee vaimosta mielessäni entistä kiimaisemman lutkan kun tietää että sen himot herää ja haarat aukea kun isoa on luvassa. Mahtavaa tietää että vaimoa on venytetty todella isolla kyrvällä kun mulla on normia pienempi. Muutamia kertoja olen päässyt naimaan tosi ison jäljiltä spermaiseen vittuun. Multa on tullut heti kun vaimo on sanonut ettei oikein tunne minun kalua sisällä edellisen jätin jälkeen.

• Anonyymi

Vaimon nautinto kiihottaa, kun saa pitkää ja paksua meisseliä märkään pilluun. Voihkintaa ja ääntelyä.

• Anonyymi

On kiihottavaa kun yleensä sängyssäkin siveellisenä esiintyvä vaimo menee aivan sekaisin isosta kyrvästä. Tuijottaa sitä ja sen haltijaa suoraan silmiin ja laukeaa kun erska painuu sisään. Sitten söpö pikkuvaimoni kietoutuu isokyrvän ympärille ja kalusta tulee koko hänen elämänsä keskipiste.
      Riipaiseva mustasukkaisuus on tunne jolle ei ole vertoa.
      Mikään muu ei sen jälkeen tyydytä seksihulluksi muuttunutta nuorikkoani kuin iso kyrpä ja tiedän menettäneeni hänet lopullisesti. Hän ei sano asiaa suoraan, koska esiintyy edelleen siveänä, mutta riistakameralla hänen touhuaan kuvanneena tiedän mistä on kyse. Isokyrpäinen kaveri käy nussimassa häntä vähintään kerran viikossa ja luultavasti he tapaavat muuallakin nussiakseen. Kerran lakanammekin olivat spermassa tullessani myöhään kotiin, mikä kertoo että paljaalla kalulla vedellään.

• Anonyymi

Sinusta tuli "kotimies". Eli mies joka ei ole puoliso, eikä seksikumppani, vaan pelkkä ystävä ja kämppis. Vaimosi laittoi sinut ns. "friend zonelle", jotta saa oikeaa miestä. Älä välitä siitä, koska elämä kotimiehenä on ihan hyvää, tulet sen vielä näkemään. Sinusta tulee aikanaan ylläpitäjä, ehkä "isä", joka kasvattaa toisen miehen lapset ja tarjoaa toiseen mieheen rakastuneelle vaimollesi turvapaikan, eli kodin, jossa elellä ja olla. Onneksi osaat varmaan kättäsi käyttää, joten tyydytä itsesi säännöllisesti ja anna vaimosi nauttia oikeasta miehestä. Älä painosta häntä tunnustamaan mitään, tai sanomaan suoraan että oikea mies tyydyttää hänet, koska mitä sinä siitä edes kostuisit? Hänhän on jo menettänyt sydämensä täysin oikealle miehelle, joten et sinä sitä hänen tunnustuksellaan saa enää takaisin. Anna hänen nyt vain nauttia elämästä ja keskity sinä esimerkiksi niihin kameran kuviin joiden kanssa saa hyvät ja tyydyttävät runkut, kun vaimosi saa sen mikä hänelle kuuluu, eli oikeaa kunnon seksiä oikean miehen kanssa.

• Anonyymi

Onhan se ollut jo pitkään haave, että vaimo saisi isoa ja paksua kyrpää ja itse katson vierestä vaimon nautintoa.

• Anonyymi

Aisurina nautin kun vaimo saa vierasta, vieraita ollut vaimolla ylli 10 vuotta. Kaiken kokoisia kaluja nähnyt, pari todella paksua ja pitkää jotka muistan vieläkin. Kiihottavinta vaimon ilme kun miehen kalu turpoo täyteen mittaansa, vaimo täysin sanaton ja henkitys kiihtyi saman tein.
      Miten silmät sanoisko muljahtaa kun jätti kyrpä työntyy kokonaan pilluuun, huokaus tai paremminkin huuto ekoilla työnnöillä. T. M 55v

• Anonyymi

Olemme lapseton kolmekymppinen pariskunta ja yli 10 vuotta jo yhdessä. Vaimoni on täysi kymppi niin luonteeltaan kuin ulkonäöltään, sellainen joita miehet kääntyy katsomaan vielä peräänkin. Hän on minua pidempi lähes 180cm ja hoikka kaunis vartalo. Tiedän että hän rakastaa minua mutta huomasin että en pysty antamaan hänelle tarpeeksi seksuaalista nautintoa varsinkaan pienellä munallani.
      Annoin hänelle luvan käydä vieraissa ja kokeiltuaan aikansa yllätyksekseni hän kiinnostui mustista miehistä. Hän sanoi suoraan että heillä on isoimmat ja he panevat parhaiten.
      Hän on näyttänyt kuvia puhelimestaan ja kavereilla on tosiaan niin isoja etten uskonut vaimooni mahtuvankaan. En halua kuitenkaan nähdä heitä se olisi liian kova pala miehuudelleni. Pääasia että vaimoni nauttii ja on tyytyväinen.

• Anonyymi

Alistut vain siihen tilanteeseen, vaikka se käy miehuutesi päälle. WTF?

• Anonyymi

Ehkä hän rakastaa vaimoaan eikä usko saavansa parempaa, joten tyytyy aisurin asemaan.

• Anonyymi

Tässäkin ollaan USA:n, Ranskan ja Ruotsin tiellä jossa mustat miehet syrjäyttää valkoiset miehet naisten seksihalujen kohteena.

• Anonyymi
        UUSI

Tuota sen verran pitää tuota sinun argumenttia tarkentaa, ne on syrjäyttäneet jo. Sillä tiellä oltiin 20 - 30 vuotta sitten kun räp musiikki valtasi musiikkimaailman ja mustaihoiset tulivat suosituiksi valkokankaalla jne, mutta nyt se tie on jo kuljettu, eikä valkoisilla ole enää mitään sijaa siinä kisassa. Mustat saa kaikilta valkoisilta, ikään katsomatta, niin paljon rakkautta ja niin paljon siittää lapsia, ettei valkoisilla ole enää mitään jakoja.

Netissä on jo alkanut hieman outo "vastaliike", jossa niin valkoihoiset kuin esimerkiksi intialaiset ja aasialaiset, ovat alkaneet tehtailemaan "tunnustusvideoita" joissa he kiihottuvat siitä että mustat saavat heidän naiset ja he eivät itse saa mitään. Yleensä vastaliike on kirjaimellisesti vastaliike, mutta tämä liike on enemmän myötäilyä ja hyväksymistä.

Intiassa tuo ei ole varsinaisest mitään uutta, ja siksi se vastaliike onkin siirtynyt Intiasta muualle Aasiaan. Intialla on valtavan pitkä kirjoitettu historia. Ns. vedakirjat ulottuvat kauas 6000 vuoden päähän, ja toisin kuin esimerkiksi Raamattu, joka on täynnä mystisiä ja mytologisia kirjoituksia, Vedakirjoja pidetään itseasiassa historian kirjoina. Syynä siihen on se että kyseisistä kirjauksista on paljastunut valtavasti sellaisia faktoja, jotka on myöhemmin kyetty todistamaan faktoiksi vaikka niitä oli alkuun pidetty mytologiana ja legendoina.

Hyvä esimerkki tuollaisesta on legenda jossa eräästä kaupungista kerrottiin, 4000 vuotta sitten, että sillä oli 7 tornia. Mutta, jo 2000 vuotta sitten, oli "tiedetty", että sillä on vain 5 tornia. Mutta, kun vuoden 2004 tsunami veti meren kauemmaksi, huomattiin että paljastuneesta rannasta löytyi ne tornit jotka olivat olleet kadoksissa yli 2000 vuotta!

Intia on aina käynyt kauppaa Afrikan maiden kanssa ja heidän jumalansa Vishnu, on alkuperäiseltä ihonväriltään sinertävän musta. Vasta nykyaikana Vishnun ihonväri on vaalentunut, mutta antiikin aikana se kuvattiin mustaihoisena. Vishnun vaimojumaluus on Lakshmi ja häntä juhlitaan Pongal juhlassa, palaan häneen kohta.

Intialaiset miehet ovat aina toivoneet ja halunneet rohkaista sisariaan, tyttäriään, äitejään ja erityisesti vaimojaan, yhtymään mustaihoisen kanssa, koska siitä syntyvä tummaihoinen lapsi on pyhä opettaja, brahmaani. Siksi köyhimmät heistä ovat rohkaisseet heitä muuttamaan Afrikkaan, kun taas rikkaimmat heistä ovat tuottaneet Afrikasta palvelijoita, kauppiaita ja muita työntekijöitä Intiaan palvelukseensa, jotta palvelija sekaantuisi seksuaalisesti johonkin suvun naiseen, jotta suku saisi Vishnun siunauksen, eli tummaihoisen lapsen. Siksi osassa Intiaa on niin paljon erilaisia ihmisiä, ja heidän ihonvärinsä vaihtelee tummasta vaaleaan.

Vaalea ihonväri on peruja englantilaisten miehityskaudelta, eikä se kuvaa alkuperäisiä intialaisia lainkaan, mutta nykyintiassa jotkut poliittiset ryhmittymät pitävät vaaleampaa ihonväriä "oikeana" värinä. Siihen en mene sen enempää, mutta heidän ajatuksensa vertautuvat hyvin paljon toisenmaailmansodan Saksalaisiin ajatuksiin.

Nyt täytyy muistaa myös se että Afrikka ei ole ollut aina se Afrikka mitä me ajattelemme. Esimerkiksi muinaiset egyptiläiset eivät olleet lainkaan nykyegyptiläisiä, jotka taas ovat arabeja. Muinaiset egyptiläiset olivat Sudanista ja syvemmältä Afrikasta ja mustaihoisia.

Sekä muinaisilla egyptiläisillä, että intialaisilla, on samanlaisuuksia juhlamenoissa. Pongal juhla on tuosta hyvä esimerkki. Pongal juhlaan eivät miehet saa osallistua. Intialaisia naisia kokoontuu useita miljoonia, juhlimaan "sadonkorjuuta". Tuo lainausmerkeissä siksi, että kyse on länsimaisesta selityksestä, jolla ei haluttu järkyttää länsimaisia lukijoita parisataa vuotta sitten. Oikeasti kyse on siittämisjuhlasta, jolla juhlitaan naisia jotka ovat saaneet vieraan siementä! Nimenomaan, vieraan siementä! Naiset valmistavat erilaisia valkoisia juomia, jotka muistuttavat siemennestettä ja he juovat niitä koko juhlan ajan. Aikaisemmin he valmistivat myös tummia kynttilöitä, joita käytettiin itsetyydytykseen. Juhlan jumalattarena on Lakshmi, joka on mustaihoisen, Vishnun, kumppani.

Tämä vertautuu lähes yksi yhteen muinaisen Egyptin juhlaan, Khnumin ja Hathorin juhliin jossa naiset vetäytyivät temppeliin, ilman miehiä, ja joivat ja juhlivat jälleen kerran, vieraan siementä.

Tässä on otettava huomioon että aikoinaan maailma oli erilainen. Jos lapsi selvisi 12 ikävuoteen saakka, vasta sitten voitiin olettaa että se selviää aikuiseksi. Lapsikuolleisuus oli erittäin korkea. Siksi lapsia oli pakko saada sukuun. Rakkaus ei myöskään ollut yksiavioista, vaan sitä jaettiin, jotta sukuun tulisi lisää jäseniä. Pari kolmetuhatta vuotta myöhemmin, tuohon sekaantui valtataistelut ja sukujen yhteenliittymät, mutta se on ihan oma erillinen ilmiönsä joka ei liity tuohon suvun vahvistumiseen, eikä sitä kannata sekoittaa tuohon ilmiöön.

• Anonyymi

Pienempi riski kai että nainen ainakaan parempaa rakastajaa sais useimmat ison omaavat kun luottavat siihen että pelkkä koko riittää

• Anonyymi

Ison omaavat saavat niin helposti pillua ettei heidän tarvitse seksitaitoja ja toisen hyvänä pitämistä opetella, kunhan junttaa pohjaan asti.

Me pienen kullin omaavat joudutaan käymään kaikki akrobatiakoulut että pystyttäisiin tyydyttämään ketään, mutta silti naiset valitsevat oikean miehen jolla on kunnon pölli lahkeessa.

• Anonyymi
      UUSI

Se on kuumaa katella 🔥🔥🔥nautin kyllä katella 😇

Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      86
      1560
    2. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      1200
    3. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      174
      1095
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      52
      892
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      871
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      858
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      848
    8. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      792
    9. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      773
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      769
    Aihe