Mikä on tämän yhdistyksen tarkoitus, onko sen pääasia jarruttaa pyhtään kehittämistä, vai mikä on juju.
Ovatko ky. yhdistyksen jäsenet pyhtääläisiä, eipä taida olla, yleensä yritetään omaa asuinseutua kehittä parempaan suuntaan, eikä päinvastoin.
Minun ja perheeni asioita tämä yhdistys ainakin laittaa huonompaan suuntaan, tarkoitan lähinnä työasioita, ja samalla toimeentuloa.
Tietääkö kukaan ketä siinä "jarruseurassa" on jäsenenä.
Luonnollisesti Pyhtää
4
2920
Vastaukset
- Anonyymi
Kyseessä on REKISTERÖITY yhdistys . Sieltä löytyy johtohenkilöt !!
- Anonyymi
Vastustaa muiden hankkeita, vastustaa työpaikkoja ja vastustaa verotuloja, joilla maksetaan palveluja. Kiitos heidän, muutamat yrittäjät ovat kiertäneet jo kunnan. Kiitos heidän me maksamme lisää veroja. Yks asuu hutikalla ja toinen aktiivi stadissa mutta mökkeilee Munapirtissä. Yhtään ideaa ei ole tullut kunnan työpaikkojen tai verotulojen turvaamiseksi.
- Anonyymi
Totta mutta on vain hyvä että heitä harmittaa...:) Aivan sekoja. Turha välittää moisista YHTÄÄN mitään.
Menkööt linkolalle kahffeelle tai sitten jotain muuta nautimaan...:)
Idiootteja. DDR!:)??? Ihanne....:) - Anonyymi
https://kymensanomat.fi/uutiset/lahella/266166ff-7171-4142-aacf-12fcf75809b1
näin kaatui jälleen yksi valitus...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk662179Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921472Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621275Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701258- 1151145
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j90990- 69980
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72929Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81880Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11855