Miten vaimolle......

Anonyymi

Ongelmani on halu kimpasta!
Haluaisin kimppaseksiä 1N ja 2M enkä halua pettää vaimoani.
Minun täytyisi uskaltaa pyytää vaimoani kimpan naiseksi en vain tiedä uskallanko.
Luovunko haaveestani vai pitäisikö rohkaistua ja kysyä vaimolta?
Mitä mieltä naiset ovat mikälí oma mies haluaisi teitä kimpan naiseksi?

59

2846

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse aluksi vihjailin vaimolle,myöhemmin olen kertonut halustani suoraankin,ei vaan ole lämmennyt(ainakaan vielä) ajatukselle...

      • Meistä ön kiihoittavaa kun voimme antaa toisten miesten tyydyttää vaimoa ja kaveri/vieras saa nauttia hiennosta seksistä oman vaimoni kanssa.
        Kun alamme uuden miehen kanssa niin yleensä haluavat joka viikonloppu ja usein pikapanoja viikolla ainakin kerran.


    • Anonyymi

      Itselläni tämä asia hoitui siten että olimme kaverini ja vaimon kanssa ottamassa kuppia ja sitten kaverin luokse jatkoille. Aamun yön pikkutunteina panimme kaverin kanssa vaimoani. En kysellyt mitään. Otin vain housut alas ja aloimme naida.

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Sinä taas olet tyhmempi kuin puutarhatonttu.Täällä itket ja valitat puutettasi.Kannattais tutkituttaa omapää ennen kuin alat muita arvosteleen.Hitto miten joku voi olla noin daiju.


      • Anonyymi

        Joskus on vai hyvä toimia. Ei aina kannata kysellä. Vaimo tunsi olonsa todella seksikääksi ja haluttavaksi kun kaksi miesti oli kimpussa.


    • Anonyymi

      Meillä oli kaveri iltaa istumassa ja otettiin jonkin verran juomaa vaimo makoili sohvalla pää sylissäni.
      Aloin reisistä silittelemään vaimoani ja nostin hameen helmaa (vaimo seurasi kaverini ilmeitä) kun en saanut kieltoa nostin hameen kokonaan vyötärölle jolloin vaimo kääntyi selälleen ja auttoi riisumaan alapään paljaaksii.
      Pyysin kaverin sohvalle ja hän tuli ottaen vaimoni sääret syliin alkaen hieroa niitä.
      Itse keskityin rintoihin ja vein kaverini toisen käden vaimoni pillulle.
      Vähän ajan päästä vaimo pyysi meidät sänkyyn ja kaveri sai ensin vaimoni pillun pantavaksi itse odotin omaa vuuoroani jota ei kauan tarvinnut odottaa kun pääsin liukkaille.
      Kävimme ussein vaimon i pillussa spermat laskien.
      Oli uutuuden viehätystä ja tavattiin viikonloppuisin ja ainakin kerran viikolla ja joka kerta pantiin heti kun kaveri tuli.
      Vaimoni kanssa pantiin useasti päivässä kun tapahtuma kiihoitti niin paljjon.

    • Anonyymi

      Itse olen vihjaillut ja suoraankin kertonut sexylle vaimolleni toiveesta 1n2m mutta vielä ei ole lopullista innostusta löytynyt. Muutamalla parilla olen ollut kolmantena ollut ja mukavaa ollut. Olisi upeaa jos vaimoni saisi nauttia samasta kokemuksesta.

    • Anonyymi

      Kannattaa ehdottaa vaimolle. Oma vaimo sanoi myös haaveilleensa asiasta, mutta ei ollut uskaltanut ehdottaa.
      Nyt olemme yrittäneet etsiä sopivaa kokeiluumme.

      • Anonyymi

        Täältä löytyisi. Luotettava terve mies.


      • Anonyymi

        Minkäslaista miestä sitten haette kokeiluunne ?
        Täällä päässä olisi utelias ja kokeilunhaluinen, kimpasta kokematon 40v mies.
        Oletteko minkälainen pariskunta sitten, ehkäpä jopa tavallinen pariskunta (täällä palstalla tuntuu olevan vain kauniita ja komeita/ näyttäviä pariskuntia, jotka ovat veistoksia, malleja jne.)


    • Anonyymi

      Ei kai omista fantasioista kertomisesta voi kukaan suuttua. Omalla miehellä on ollut kauan samanlaisia haaveita ja hän on niistä minulle kertonut. Olin alkuun aika hämmentynyt ja yllättynyt, mutta en koskaan tuntenut että tää olisi asia josta voisi loukkaantua tai suuttua. Ajan mittaan tää on tuonut lisä säpinää seksiin, vaikka on vielä ainakin toistaiseksi käytännössä toteuttamatta. En tiedä toteutuuko koskaan, koska molemmille sopivaa kolmatta pyörää ei varmaan kovinkaan suurella todennäköisyydellä satu.

      • Anonyymi

        Huoraleikithän on just niitä kiihottavimpia 😋


      • Anonyymi

        Missä olette millaista miestä etsitte minä tulisin mielelläni mukaan panemaan sinua ottaka yhteyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä olette millaista miestä etsitte minä tulisin mielelläni mukaan panemaan sinua ottaka yhteyttä

        Miten sinuun otetaan yhteyttä?


      • Anonyymi

        Vaimoni lupasi minun järjestää mies kolmaanneksi.
        Vaimoni ei ollut koskaan tavannut miestä mutta lupasi antaa panna kimpassa ainakin kerran.
        Vaimoani jännitti miten suhtaudun kun toinen panee häntä. Meinasi panikoida kun kaveri työntyi pilluun, sain kuitenkin rauhoitettua hänet.
        Viikonlopun aikana alkoi nauttia kimppa naisena olosta ja kahdesta kiimaisesta miehestä.
        Kaveri tykkäsi nuolla vaimon pillua välillä.
        Vaimoni suosikki kylkiasennossa
        69asennossa ja toinen panee takaapäin ja toinen nuolee klitorista ja vaimolla toinen penis suussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä olette millaista miestä etsitte minä tulisin mielelläni mukaan panemaan sinua ottaka yhteyttä

        Mihin otetaan yhteyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä olette millaista miestä etsitte minä tulisin mielelläni mukaan panemaan sinua ottaka yhteyttä

        Voisin ajatella kimmpakaveriksi tauditonta ja luotettavaa siistiä kivan näköistä kaveria. Ikähaarukalla 35-45, ei mitään liian pervoa vaan ihan tavallista huumorintajuista rentoa kundia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin ajatella kimmpakaveriksi tauditonta ja luotettavaa siistiä kivan näköistä kaveria. Ikähaarukalla 35-45, ei mitään liian pervoa vaan ihan tavallista huumorintajuista rentoa kundia.

        Ja mies toivoisi, et kaverilla on iso. Mulle riittäis ihan normaali varustus kunhan kundi tietää miten sitä käyttää 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mies toivoisi, et kaverilla on iso. Mulle riittäis ihan normaali varustus kunhan kundi tietää miten sitä käyttää 😉

        Mistäpäin hakisitte, jos hakisitte miestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin hakisitte, jos hakisitte miestä?

        Jos alettais oikeesti siirtää tätä fantasiaa käytännön tasolle, haluaisin et mies olis muualta kuin omasta kaupungista, eli sinällään ei merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä olette millaista miestä etsitte minä tulisin mielelläni mukaan panemaan sinua ottaka yhteyttä

        Panomiestä ettei tarvita niin montaa miestä mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huoraleikithän on just niitä kiihottavimpia 😋

        Meillä roolileikkinä leikitään että vaimo on pordellissa töissä ja käydään vuorotellen hänen vastaanotolla (odotushuone oven ulkopuolella ja vuorotellen vastaan otolle..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mies toivoisi, et kaverilla on iso. Mulle riittäis ihan normaali varustus kunhan kundi tietää miten sitä käyttää 😉

        Meille haetaan ihan tavallista miestä normaali kokoisen kullin kanssa. 24-vuotias vaimoni on sen verran tiukka pillusta että isolla kalulla leikki loppuisi lyhyeen.
        Haemme vakituista kimppakaveria hetero hommiin kanssamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huoraleikithän on just niitä kiihottavimpia 😋

        Otettiin yksi puolituttu mies meille jatkoille. kun Vaimo halusi miehen panevan häntä.
        Olin luvannut hänelle että saa panna miehen kanssa.
        Vaimo hävisi kun päästiin sisälle.
        Kun Vaimo tuli alakertaan oli hänellä avokaulainen pitsi toppi ilman rintsikoita ja minihame päällä ja kun nosti helmaa näin ettei ollut pikkareita.
        Siirryin vaimon viereen ja pyysin vieraamme vaimoni nostin hameen helmaa jolloin vieraamme todella hämmästyi katsoessaan vaimoni posliinipilluun.
        Tahdoimme miehen mukaan sänkyyn ja vaimoni pyysi miestä panemaan häntä.
        Alaston mies kiehnäsi vaimoni haarojenvälissä yrittäen saada erektion onnistumatta.
        Panin vaimoani miehen katsellessa jonka jälkeen hän tutki vaimoni pillua ja rintoja.
        Minulla oli aamulla töihin meno.
        Mies kysyi saako hän panna vaimoani aamulla kun hänellä tulee aamulla jumalaton seisokki.
        Lupasin hänen panna vaimoani seuraavana päivänä.
        Keitin aamulla kahvin ja herätin miehen ja sanoin että mene nyt panemaan vaimoa.
        Mies riisui keittiössä vaatteensa ja lähti makuuhuoneeseen kalu pystyssä ja äänistä päätellen siellä ei ollut esileikkiä vaan mies alkoi panemaan heti.
        Ymmärrän kyllä sellaisen seisokin ollessa päällä niin suoraan panemaan eikä jää varmasti yhteen kertaan.

        Aloin riisumaan vaimon toppia


    • Anonyymi

      Jos voisi ajatella pelkkää nautintoa ja unohtaa muut riskit, olisi aivan mahtavaa joskus kokeilla useampaa miestä. Oma aviomies sanoo aina, että pari-kolme vierasta menis helposti, hän vois sitten vielä viimeistellä.

      • Anonyymi

        Me otettiin tuttu mies mukaan niin pystyy luottamaan terveyteen niin alapäässä kuin yläpäässäkin.
        Mies käyttää kondomia naistensa kanssa, vaimoni on ainoa jota hän panee paljaalla eikä hänellä ole vakituìsta naista.
        Vaimoni hoitaa hänen seksi tarpeensa melkein kokonaan.
        Viikonloput vietämme yhdessä nukumme samassa sängyssää kaikki alasti ja vaimoni on yhteinen ja me olemme vaimoni miehet.


    • Anonyymi

      Kannattaa aloittaa silloin, kun vaimosi on kiihottunut. Kyselet hänen mielipiteitään, jos saisi vierasta. Jos se kiihottaa lisää, niin tiedät, että mahdollisuuksia. Vähitellen edeten ja tuputusta vältellen voit saada jossain vaiheessa myönteisen vastauksen ja sitten yhdessä valitsemaan kaveria, kenen kanssa vaimosi olisi valmis panemaan. Lopullinen päätös kannattaa jättää hänelle.
      Näin minä sain aikanaan vaimoni innostumaan. Aluksi kyllä jännitti, mutta sitten otti kyllä kunnolla vierasta ja sai mahtavia orgasmeja ja halusi mukaan uusiakin miehiä eli heräsi seksuaalisesti täyteen kukkaan. Se toi uuden vaihteen keskinäiseen seksiimme.

      • Anonyymi

        Vaimo ainakin lupaa vaikka mitä juuri ennen orgasmia.
        Silloin on hyvä kysyä suostuuko hän kavereiden kanssa kimpan naiseksi?
        Silloin vaimo lupautuu helpoiten. Sain luvan järjestää miehen vaimoani panemaan eli sokkotreffit.
        Perjantai iltapäivällä odotimme vaimon kanssa kaveria ja olimme sängyssä kun kaveri tuli.
        Vaimo avasi oven ja kaveri näki alastoman naisen ovella ja niin nopeasti kun kaveri sai vaatteensa pois hän sai panna ensikerran tapaamaansa naista.
        Nyt mies on vaimoni vaki rakastaja ja panee vaimoani kimpassa ja vaimon kanssa kaksistaan.


    • Anonyymi

      Ois kiva tutustua tuohon kimppajuttuhin.
      Niin vähän kokemusta tuosta lajista..haluja kyllä ois mutta.

      • Anonyymi

        Oletko sitten m vai n? Missähänpäin?


      • Anonyymi

        No tuohan ei ole mitään uutta! Olet joka palstan ja keskustelun painajainen😖,hakeudu nyt ihan aikuisten oikeesti hoitoon!!
        -tai taisit olla jo,kassillinen nappeja ja trollaamista määrättiin terapiaksi...😆😆😆


      • Anonyymi

        Miksi jankutat tota joka keskustelussa?, idiootti on kun vanha levarinpaska😆


      • Anonyymi

        Anna sähköposti osoité että saadaan sinuun yhteyttä!


      • Anonyymi

        Voihan venäjä miten joku voi olla noin DAIJU! Hakeudu ihan oikeesti hoitoon.Ei sulla raukalla taida olla mitään oikeeta elämää.Sun kirjoitustaidoilla ei ole vara tulla sanoo yhtään mitään.Pienellä lapsellakin on laajempi sanavarasto kun sulla vajakilla.


      • Anonyymi

        Sun pääs on täynnä sitä ihteään.Pidä kuule paskas hyvänäsi.Herkullisia nautintoja vajakille.


      • Anonyymi

        Kerrankin tunnustat olevasi sekasikiö.Me ollaan huomattu jo aikaa sitten.Ei tarvitse kenenkään enää ihmetellä juttujesi tasoa.Millainen kuvatus mahdat oikeesti olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun pääs on täynnä sitä ihteään.Pidä kuule paskas hyvänäsi.Herkullisia nautintoja vajakille.

        Noin siinä käy totuus tekee kipeää niin kuin näillä onnettomilla jotka vonkaamisella nolaa itsensä hehehehee 🤣 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin siinä käy totuus tekee kipeää niin kuin näillä onnettomilla jotka vonkaamisella nolaa itsensä hehehehee 🤣 😂

        Mitenhän tuohon oikein osais suhtautua.Kun katsoo noita sun vähä-älysen kommentteja niin kukahan täällä nolaa itesensä.Kuinkahan moni täällä oikeesti vonkaa.enempi täällä ollaan heittää läppää.Vain tollanen idiootti voi kuvitella muuta.Notta naura urpo ittelesi vain.Sulla on puutarhatontuksi sairas mieli.


      • Anonyymi

        idiootti on taas käynyt toistaa yhden muutamasta lauseesta minkä osaa kirjoittaa,Kiva kun tunnustat.Ei taida peräkylän keharilla lohkot lämmetä.


      • Anonyymi

        Olis kiva ehkä nähdä sun ilme kun laitat kommenttisi.Luulet keksineesi ruudin.se on keksitty jo aikaa sitten.Et todellakaan ole ruudin keksijä.


      • Anonyymi

        Kirjoituksista päätellen ei mun mielikuvistus riitä siihen millainen kuvatus siellä on.Ei niin alhaista olentoa olekkaan johon vertais,enkä halua niitä loukatakkaan,


      • Anonyymi

        Sinä olet loistava esimerkki.tunnistat itsesi todella hyvin ehkä paras kommentti pitkään aikaan.Todellisuudessa olet elämmäsi kyllästynyt vanha huora Jonka parasta ennen päiväys meni 60 luvulla hippi aikaan.Ehkä sua pantiin silloin vähän liikaa ja sekosit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin siinä käy totuus tekee kipeää niin kuin näillä onnettomilla jotka vonkaamisella nolaa itsensä hehehehee 🤣 😂

        Mitäs sinä täällä roikut.taidat olla tämän sivuston pahin puutteessa elävä vonkaaja.Älä syyllistä muita idiootti.


      • Anonyymi

        Hyvä mies ansaitsisi parempaa kuin kireäpäinen makuupatja.
        Ehkä hän voisi lähteä kimppaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä mies ansaitsisi parempaa kuin kireäpäinen makuupatja.
        Ehkä hän voisi lähteä kimppaan?

        Ehkä hän on sen verran fiksu jottei lähde


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä hän on sen verran fiksu jottei lähde

        Yhtä fiksu kuin patjansa?


      • Anonyymi

        Saat läträtä paskas kanssa ihan yksin. Voit tehdä maskin namaasi siitä.


    • Anonyymi

      Olimme keskustelleet vaimon kanssa kimppa seksistä vaikka vaimo ei ollut suostunut vielä.
      Istuimme meillä iltaa ja otettiin alkon tuotteita.
      Illalla aloin silittelemään vaimoni reisiä.
      Vaimoni seurasi kaverini ilmeitä kun nostin hameen helmaa vaimo seurasi kaverini ilmeitä kun nostin helmaa vyötärölle niin vaimoni avitti että sain alapään paljaaksi.
      Pyysin kaverini sohvalle istumaan ja pusero ja rintaliivit ei tuottanut vaikeutta jouduin opastamaan kaverin kädet vaimoni toiselle rinnalle ja toisen pillulle.
      Vaimo nousi ja lähti meidän makuuhuoneeseen päin.
      Katsoin mitä oli tapahtunut?
      Vaimo kysyi "ettekö tulekkaan" ja äkkiä oltìin makuuhuoneesssa ja vaatteet riisuttu ja vaimo halusi heti kaverini panemaan ja siitä lähtien ollaan pantu kimpassa vaimoa melko usein ja paljon.

      • Anonyymi

        Meillä meni siten että alettiin liehittelemään vaimoani ja kun sauna olì valmis houkuteltiin vaimoni mukaamme saunaan ja meidän keskelle
        Saunalla aloimme vaimoni sääristä ja kun pääsimme sisäreiden hierontaan vaimoni alkoi säpsähtelemään kiimasta ja oli valmis olemaan kahden miehen kimppanainen ja sänkyyn päästyämme kaveri sai kunnian aloittaa vaimoni villin kiimaisen naisen panon.


      • Anonyymi

        Vaimollani on 4 eri töpseliä joita käytetään pistorasiassa ja nämä on ollut kytkettynä jopa yhtä aikaa sillai että 3 on kerrallaan ollut rasiassa yhden ollessa kädessä odottaen kytkentää.


    • Anonyymi

      Vaimolle tuli yllättäen kimpaaseksi. Olin lähdössä tapamiseen vieraita oli Saksasta Ranskasta ja Virosta. Merja wei uskonut tapaamista sanoin lähde mukaan palaverin jälkeen on syönti ja vapaata aikaa. Menin tilaisuuteen Saksan edustajalla oli hieno sviitti Merja jäi sinne odottelemaan, tultiin palaverista miehet vielä kysyi kuka Merja on sanoin englanniksi mikä oli meidän kieli että on hyvä tuttu.
      Merja kysyi miksi näin esittelit, kuiskasin jos joku kiilaa niin älä suutu minä en suutu ainakaan.
      Miehet piti Merjaa nätisti pientä hyväilyä josta Merja tykkäsi pienessä humalassa.
      Saksalainen tuli makuuhuoneesta yöpuku käsissään,kysyi minulta voiko Merja pukea tämän, Merja kävi suomeksi keskustelua, kysyi meneekö tämä vähän yli sanoin saat kaksi tonnia yhteensä jos puet, Merja tuli asu päällä yllätyin pelkka asu päällä, istui syliin kuiskas käyn sitten jokaisen sylissä, istuttiin ja Merja kävi miesten sylissä, Ranskalainen Aleron näytti hyväilevän rohkeammin Merjan silmistä näki kun istui sivuttain Aleron sormi oli varmaan pillussa, Aleron lämmitteli Merjaa.
      Kun Merja tuli minun syliin kuiskas tuo Ranskalainen käy kuumana sillä seisoo tosi pitkä kalu, kuiskasin teetkö loppuun Merja kuiskas pässi olet pässi ja nousi meni makkariin, Aleron kuin varkain siirtyi sinne. Saksalainen Adel meni viemään samppaniaa eikä kuulunut takaisin, menin ovelle Aleron pani takaa tosi pitkällä kalulla ja Adel riisui vaatteitaan Merja tarttui heti kaluu ja suuhun Kyllä Merjan tuikaa vartalo oli edukseen kiljahdellen otti tummaa kalua, käännyin pois Virolainen Oskar sanoi odotan vuoroa haluan yksin. Lähdin alakertaan istuin baarissa ja odottelin kalu meinas väkisin nousta ajatuksista.

      Kun menin takaisin Oskar oli yksin makuuhuoneessa äänintä päätellen Merja nautti. Istuttiin ja juteltiin suomesta ja kaikesta muusta, Oskar tuli ja Merja jonkin ajan päästä. Istui syliin kuiskas haluan huorata vielä haittaako suuteli ja meni Aleronin syliin alus housut alas ja kalu sisään kyllä näki kuinka pillu oli tiukalla Aleron laukesi Merja nousi Adelininin syliin pakaroissa olevat kädet paineli lujasti ja Adelin laukesi Merja meni Oskarin syliin kiihkeänä oltiin jo nähty livenä pitkään Oskar ei kestänyt pitkään, Merja tuli syliin kuiskas tunnetko kaikkien spermaa pillu oli limainen laskin sisään, Merja kuiskas kohta lädetään koita puhua niin.
      Merja kävi suihkussa kerroin Merjan mies tulee hakemaan me mennään alakertaan.
      Hississä annoin Merjalle rahat, ajettiin taksilla kotia, Merja pesi vielä itseään ja tuli viereen laski rahat 2000€ nauroi vieläkin haluttaa ja veti päälleen kuiskas en enää tule palavereihin oli ne kuinka hurjia tahansa.

    • Anonyymi

      Meillä tuli Ns. yllättäen kimppa. Oltiin viikon samalla mökillä kesällä, keskiviikkona oli lähialueella kesätanssit ja sinne. Vaimo oli ollut jo alkuviikosta aivan eri kiinnostunut seksistä.
      Päästiin kävellen tanssipaikalle mennessä juotinn pieni pullo kävellessä. Paikka ei ollut iso mutta musiikki hyvää näin 45:selle pariskunnalle. Vaimo oli välillä naisten puolella katsoin kuinka kesämekko heilahteli kun miehet vei. Välillä oltiin kahden, kun meni uudellen nuoret pojat katseli nais riviin ja vaimoa vietiin, katsoin kun vähän tottumattomasti tansitti mutta lähellä vaimo naureskeli kun keskustelivat, yllättäen tungoksessa vaimo tanssi lähellä vähän vilkuillen tnssivat kaksi peliä heti toinen pojista haki vaimoa. Näytin vaimolle kädellä että käyn juomassa siirryin sivuun, vaimo laittoi jo kädet kaulalle pojan kädet painoi lähemmäs vaimo sanoi jotain ja nojasi uudellen poikaan aivan kuin lantio olisi hieronut poikaa, olivat aika lähekkäin odotellessa uutta kappaletta se oli tosi hidas kappale.
      Pojan käsi hyväili pitkin selkää huomasi varmaan että ei ole liivejä onneksi sain vaimon jättämään ne pois, välillä katosivat näkyvistä, mutta sitten näi kuinka pojan käsi hieroi rintojen sivusta vaimon painaessa lantiota tiiviisti.
      Poika vei vaimon rivin päähän ja jäi keskustelemaan hymyillen toinen poika tuli viereen vaimo puisteli päätään välillä mutta lähti saman pojan kanssa tanssimaan hain yhtä naista tanssimaan pyrin olemaan selin kun kääntyivät, näin läheltä kun hyväili rintaa nännien näkyessä selvästi eihan vimolla ollut kuin pikuhousut ja leninki. Kun aseisoivat odottamassa seuraavaa kappaletta olin heidän sivulla, näin pojalla seisovan pitkällä lahkeessa heti kappaleen alussa vaimon lantio kosketti kalua vaimon hymyillessä pojalle. Kuuli illan viimmeinen tanssi, vaimo katseli rivissä näkyykö minua toinen niistä pojista haki kappale oli hidasta. Nyt poika siirsi käden heidän väliin selvästi hieroi pillua leningin päältä vaimo painoi lantiota lähelle.
      Odottelin oven lähellä vaimo tuli kohti pojat perässä, huusin Heli moi lähetkö kylään Heli katsoi kummissaan pojat tuli viereen puhumaan sanoin pojille minne matka sanoivat tuonne mökillepäin sanoin sama matka saadaan ko Heli mukaan.
      Heli katsoi ja naurahti no voin tulla vähäksi aikaa. Käveltiin mökkejä kohti poikain mökki oli lähempänä ja sisällä heti juomat käteen. Heli kuiskasi mitä leikit sanoin sulle miehet nyt voit kokeilla pojat tuli sisään istuin kahden hengen sohvalle poikittain Helin piti mennä poikain väliin, ei mennyt pitkään kun poikain kädet oli kalulalla katsoin Heliä nännit oli kuin tikut pojat huomasi ne ja pian kädet kosketteli Heli antoi hyväillä ja kohta toinen suuteli Heli vastasi kunnon kielarilla näin kun toisen käsi avasi takaa leninkiä rinnat vapautu kuului huokaus on isot molemmat imi rintoja Helin katsoessa minua ja sulki silmät, käden kulki helman allae kohta housut oli lattialla toisen laskiessa housuja, silloin huomasin mikä vaimoa kiinnosti kalu oli pitkä kuului vain huokaus kun kalu painui sisään vaimo siirtyi sohvan reunalle että sai kunnolla sisään toisen imiessä rintoja rintojen imijä nousi ja paljasti kalun yhtä pitkä vaimon käsi tarttui kaluun samaal ensimmäinen runttasi ja laski siisään sai heti uutta nyt vaimo oli orgasmin kourissa pillu litisi voimakkaasti ja sai uudelleen sisään, vaimo makasi sohdalla nousin ja laskin housut pojat meni ulos, vaimo kuiskasi saitko nähdä tarpeeksi työnsin täysillä sisään Helin ulistellessa ja raapiessa selkää, pojat tuli toinen sanoi saako se tarpeeksi laskin sisään latialla oli jo iso läntti spermaa molemmat nai vielä kerran ja Heli meni vessaan pojat sanoi vie se pois kohta tulee tyttöystävä.
      Käveltiin omalle mökille ja suudeltiin välillä kiihkeästi. Sisällä vaimo laski leningin ja avasi housuni imi ja nuoli kuiskas oletko ollut huorissa pillu maistuu työnsin vaimon sohvalle ja imin kivasti lantio värisi Heli kiljahdellessa nousin päälle pillu oli liukas sanoin kerro miltä tuntui.
      Alussa olin ihmeissään muttakun vain katsoit annoin tehdä mitä haluavat, aloin haluta oikeasti ihanasti sain viidesti kalua tule nai hutsua nai tulin yllättävän voimakkaasti ja kaikki tuli peseydyttiin ja sänkyyn nukuttiin sylikkäin aamuun.
      Aamulla Heli sanoi olihan ilta kaappasin syliin oliko kivaa kuiskas tosi kiimasta ja hyvää. Perjantai aamuna istuttiin terassilla pojat moikkas ja tulivat terassille sanoivat jäit sitten tänne Heli katsoi minua niin jäin olitte niin kivoja ja nousi näytin pojille sisään. Istuin ulkona ja kuuntelin Helin kiljumista ja huokailuja varmaan sai kummaltakin kahdesti kesti niin pitkään. Pojat lähti sanoivat kiire kioskille.
      Vaimo makoili sängyllä veti viereen kuiskas olen hullu mutta en kadu silloin viidesti nyt neljästi. Suukotin oli kiva viikko.
      Vaimo muuttui vähän estottomaksi katsotaan yhdessä pornoa ja rakastellaan kunnolla

    • Anonyymi

      Mulla oli sama haave enkä uskaltanut vaimolta kysyä. Vietettiin meillä iltaa kaveriporukalla. Juotin vaimon känniin ja houkuttelin kimppaan. Suostu kahven kaverin naitavaksi. Seuraavana päivänä puhuttiin vaimon kanssa ja sanoi, että oli tykännyt vieraiden kyrvistä. Siitä se lähti ja monta vierasta on sen jälkeen ollut nussimassa vaimon vittua.

      • Anonyymi

        Me saatiin helposti sovittua kolmenkimppa ja jopa valittiin mies meidän oma kaveri.
        Ottakaa huomioon toista miestä mukaan ottaessanne vieras mies on kova panemaan kun pääsevät vaimoanne panemaan.
        Minunkin vaimoani kaverimme panee todella paljon ja usein.
        Pitää pienen tauon ja jatkaa panemista.
        Olen ajatellut jaksaako hän panna omaa vaimoa kun vaimoani panee niin paljon.
        Vaimoni kyllä antaa suuseksiä että mies saa seisokin aika nopeasti siemennettyään vaimoni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me saatiin helposti sovittua kolmenkimppa ja jopa valittiin mies meidän oma kaveri.
        Ottakaa huomioon toista miestä mukaan ottaessanne vieras mies on kova panemaan kun pääsevät vaimoanne panemaan.
        Minunkin vaimoani kaverimme panee todella paljon ja usein.
        Pitää pienen tauon ja jatkaa panemista.
        Olen ajatellut jaksaako hän panna omaa vaimoa kun vaimoani panee niin paljon.
        Vaimoni kyllä antaa suuseksiä että mies saa seisokin aika nopeasti siemennettyään vaimoni.

        Kolmansia ollut viisitoista vuotta vaimolla, yhdessä haluttiin vieras mies panee vaimoo. Sykäys lähti keskinäisestä seksistä kun fantasioitiin jos vieras panisi juuri, molemmat kiihotuimme äärimmilleen.
        Yllätyimme miten vieras ukko mies jaksaa yhtyä laukeamisen jälkeen heti uudelleen. Pari 50v


    • Anonyymi

      Vaimoni 56v haluaa nussia nuoria miehiä 20-30v kimpassa.

    • Anonyymi

      Mitenhän sitä pääsisi jonkun kivan parin kanssa puuhaamaan?

      • Anonyymi

        Me saatiin kipinä kun fantasioimme miehestä joka panisi vaimoani kimpassa ja vuorotellen.
        Sitten siirryimme fantasiasta toteutukseen.
        Pyydettiin hyvä ystävä meille iltaa istumaan ja puhuimme kimppaseksistä yleisellä tasolla kaverimme kertoi haluavansa kokeilla joskus kimppaa.
        Kerroimme meidänkin haluavan kokeilla kolmenkimppaa ja kysyimme haluaisiko hän kokeilla kimppaa meidän kanssa.
        Kaveri kysyi saako hän panna minun vaimoani oikeasti.
        Kerroin että näin ollaan ajateltu.
        Mentiin makuuhuoneeseen ja riisuimme kaverin kanssa vaimoni ja alettiin silittelemään alastonta vaimoani.
        Ìmettiin toinen toista rintaa ja kun aloin kokeilemaan vaimon pillua niin tapasin kaverin käden vaimon klitorista sormeilemassa.
        Kohta vaimoni halusi toisen panemaan ja sanoin kaverille että hän saa panna ensin.
        Kaveri kysyi tarvitseeko hän kortsun niin vastasimme että hän saa päättää käyttääkö vai ei mutta vaimolla on kierukka ja saa laskea lastin sisään.
        Emme tarvinneet kortsuja kumpikaan.
        Kaveri tuli nopeasti, sanoi ettei pystynyt pidättelemään, en kestänyt kauan itsekkään.
        Kaveri oli saanut uuden seisokin minun pannessa vaimoani jotenkaveri työnsi kalunsa heti vaimooni kun olin tullut pois pillulta.
        Tällä kertaa vaimokin ehti mukana saaden orgasmin.
        Meillä oli sauna lämmin kun me miehet oltiin tultu kolme kertaa ja vaimo saanut kaksi orgasmia.
        Saimme panna vaimoani aina kun halusimme sen viikonlopun ajan.
        Nyt ollaan oltu kimppa touhussa 6 vuotta ja vaimoni on meidän molempien yhteinen nainen.


    Ketjusta on poistettu 105 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe