Kuinka monella täällä on oikeasti BMW??
Mulla on '93 vm. 316i
Ihmetteleen vaan
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jatka ihemettelyä vaan.
- Anonyymi
moi! täältä löytyy 325 iivari vm2001. probleemana tällähetkellä huonokäyntinlähtevyys sekä lievä öljynhaju.
mistä vikaa vois muuten lähtee etsiin?- Anonyymi
Lippiksen alta löytyy vika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lippiksen alta löytyy vika.
Huohotus rööri selvästi halki poikki, tarkista luukun alta!
- Anonyymi
Mul o 315i vuodelta 87. Mahtavat pärinät ja lippis väärinpäin.
- Anonyymi
Oli mutta myin pois,kuljin töihin junalla ja bussilla,mutta kerran ystävä tuli hakee töistä,bensapumppu levis,hinattii kotiin se seiso pihalla ja millon mikäkin osa levis, se huvitti...
- Anonyymi
On, kesäautona, E24 -84.
- Anonyymi
Mulla on? Onkos sulla? Köyhä.
- Anonyymi
3kpl löytyy pihasta
- Anonyymi
Horsmaa kasvaa kaikki. Ruoste on hyvä kasvualusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Horsmaa kasvaa kaikki. Ruoste on hyvä kasvualusta.
Kukkivia malleja oli paljon markkinoilla, noihin aikoihin mutta nyt on ajat parantuneet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875