Kuinka monella täällä on oikeasti BMW??
Mulla on '93 vm. 316i
Ihmetteleen vaan
11
59
Vastaukset
- Anonyymi
Jatka ihemettelyä vaan.
- Anonyymi
moi! täältä löytyy 325 iivari vm2001. probleemana tällähetkellä huonokäyntinlähtevyys sekä lievä öljynhaju.
mistä vikaa vois muuten lähtee etsiin?- Anonyymi
Lippiksen alta löytyy vika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lippiksen alta löytyy vika.
Huohotus rööri selvästi halki poikki, tarkista luukun alta!
- Anonyymi
Mul o 315i vuodelta 87. Mahtavat pärinät ja lippis väärinpäin.
- Anonyymi
Oli mutta myin pois,kuljin töihin junalla ja bussilla,mutta kerran ystävä tuli hakee töistä,bensapumppu levis,hinattii kotiin se seiso pihalla ja millon mikäkin osa levis, se huvitti...
- Anonyymi
On, kesäautona, E24 -84.
- Anonyymi
Mulla on? Onkos sulla? Köyhä.
- Anonyymi
3kpl löytyy pihasta
- Anonyymi
Horsmaa kasvaa kaikki. Ruoste on hyvä kasvualusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Horsmaa kasvaa kaikki. Ruoste on hyvä kasvualusta.
Kukkivia malleja oli paljon markkinoilla, noihin aikoihin mutta nyt on ajat parantuneet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341708- 401638
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631390- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091134Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2761091- 701083
- 74955
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19948Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888