Mielenkiintoinen appi

Anonyymi

13

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisi olla hyvä jotenkin luonnehtia, mistä apissa on kyse.

    • Anonyymi

      Varmaan mielenkiintoinen virus

    • Anonyymi

      Älkää avatko appiukko-virusta.

    • Anonyymi

      Pahvit tuo on youtube linkki. Katsokaa se video, niin tiedätte mistä on kyse. Appi on ilmainen appstoressa.

      • Anonyymi

        Katsoin ja latasin. On todella mielenkiintoinen. Selvästi huomaa, että plotterivalmistajat ovat todella pahasti jääneet jälkeen kaikessa kehityksessä softapuolella. Itselläni käytössä B&G Zeus. iPadi on niin paljon parempi, että vaikea kuvailla. Tietysti näkyvyys auringonpaisteessa, säänkestävyys (myös lämpö) ja itse tykkään "potikasta" jolla voi zoomata, siirtää kursoria valita. Toiminnot kun saisi yhteen laitteeseen ja vielä simmin plotteriin niin olis hyvä. Mulla on pari vuotta vanha Zeus ja siinä vielä neuvotaan lataamaan esimerkiksi säätiedot tiedostona puhelimeen ja sitten kaapelin välityksellä plotteriin. iPadillä on sää katsottu ja uutiset luettu ennenkuin piuha on kiinni plotterissa. Kyllä Zeus muuten ihan hyvä on mutta aina vaan mietityttää miksei voisi olla kaikki toiminnot samassa purkissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin ja latasin. On todella mielenkiintoinen. Selvästi huomaa, että plotterivalmistajat ovat todella pahasti jääneet jälkeen kaikessa kehityksessä softapuolella. Itselläni käytössä B&G Zeus. iPadi on niin paljon parempi, että vaikea kuvailla. Tietysti näkyvyys auringonpaisteessa, säänkestävyys (myös lämpö) ja itse tykkään "potikasta" jolla voi zoomata, siirtää kursoria valita. Toiminnot kun saisi yhteen laitteeseen ja vielä simmin plotteriin niin olis hyvä. Mulla on pari vuotta vanha Zeus ja siinä vielä neuvotaan lataamaan esimerkiksi säätiedot tiedostona puhelimeen ja sitten kaapelin välityksellä plotteriin. iPadillä on sää katsottu ja uutiset luettu ennenkuin piuha on kiinni plotterissa. Kyllä Zeus muuten ihan hyvä on mutta aina vaan mietityttää miksei voisi olla kaikki toiminnot samassa purkissa.

        Parasta olisi kun saisi plotterin, joka olisi fyysisesti plotterin kestävyys ja sisällä iPad. Ei mitään tolkkua miten paljon huonompi mikä vain plotteri on verrattuna pädiin. Pädi kun vaan ei veneessä kestä kunnolla kolhuja jaa lämpeneminen on ongelma tietysti tosta näytön heijastuksista puhumattakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin ja latasin. On todella mielenkiintoinen. Selvästi huomaa, että plotterivalmistajat ovat todella pahasti jääneet jälkeen kaikessa kehityksessä softapuolella. Itselläni käytössä B&G Zeus. iPadi on niin paljon parempi, että vaikea kuvailla. Tietysti näkyvyys auringonpaisteessa, säänkestävyys (myös lämpö) ja itse tykkään "potikasta" jolla voi zoomata, siirtää kursoria valita. Toiminnot kun saisi yhteen laitteeseen ja vielä simmin plotteriin niin olis hyvä. Mulla on pari vuotta vanha Zeus ja siinä vielä neuvotaan lataamaan esimerkiksi säätiedot tiedostona puhelimeen ja sitten kaapelin välityksellä plotteriin. iPadillä on sää katsottu ja uutiset luettu ennenkuin piuha on kiinni plotterissa. Kyllä Zeus muuten ihan hyvä on mutta aina vaan mietityttää miksei voisi olla kaikki toiminnot samassa purkissa.

        Kyllä mun Lowrancessa on WiFi. Plotterisofta voisi pyöriä Androidin päällä. Mikään ei estä sellaista tekemästä, kun Android on avoin. Ipadin OS ei käy, koska se on suljettu. Android-rauta riittäisi kevyesti softan pyöritykseen ja softan jakelu .apk-paketteina olisi mukavaa.


      • Anonyymi
        Bossu kirjoitti:

        Kyllä mun Lowrancessa on WiFi. Plotterisofta voisi pyöriä Androidin päällä. Mikään ei estä sellaista tekemästä, kun Android on avoin. Ipadin OS ei käy, koska se on suljettu. Android-rauta riittäisi kevyesti softan pyöritykseen ja softan jakelu .apk-paketteina olisi mukavaa.

        On B&G:ssä WiFi myös. En vain ole keksinyt sille järkevää käyttöä. Puhelimeen ja iPadiin ladatulla apilla näkee plotteriin näytön, mutta on kökköinen. Navionic näyttää saman tiedon paljon paremmin. B&G:tä silti meinannut veneeseen hankkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parasta olisi kun saisi plotterin, joka olisi fyysisesti plotterin kestävyys ja sisällä iPad. Ei mitään tolkkua miten paljon huonompi mikä vain plotteri on verrattuna pädiin. Pädi kun vaan ei veneessä kestä kunnolla kolhuja jaa lämpeneminen on ongelma tietysti tosta näytön heijastuksista puhumattakaan.

        Ostin virman piikkiin ninnunnannu Panasonicin toughpadin. Siinä on Loisto mariner ja Navionics. Kestää keliä ja kolhuja ja näkyy myös aurigonpaisteessa.


    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen appiukko.

    • Yhden miehen koodausprojekti. Syötteenä ainoastaan laitteen oma gps, joten kyllä siitäkin paljon hyvää saa aikaan. Kumma, että näitä ei löydy enempää, vielä. 4 $ on käypä hinta.

    • Anonyymi

      Vain tavallaan mielenkiintoista dataa toi appi näyttää. Paljon mieluummin pidän silti itse plotterin plotterina ja käytän jotain tuon tapaista appia padilla, jos joskus asia kiinnostaa, mitään tarvetta noille tiedoille ei jatkuvasti ole. On paljolti muotijuttu kehitellä sinällään rajattomista mahdollisuuksista kännyköille ja padeille erilaisia muka mielenkiintoisia sovelluksia. Aivan vakavalla naamalla en katso uutisistakaan mitä eriskummallisempia tilastomerkintöjä lätkän pelaajien saavutuksista malliin "joku tehnyt kaikkia muita enemmän maaleja perjantaisin".

      En lataisi, vaikka IPad olisikin.

      • Anonyymi

        Latasin, hieman pyörittelin - enkä keksinyt mitään hyötykäyttöä moiselle. Poistin.

        Ei oikein tuo lisää tarpeellista tietoa Navionicsin rinnalla käytettynä. VMG periaatteessa osastoa kiva tietää, mutta eikö maalin asettamisella Navionicskin kerro sen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe