Mutta luulen että pelkäät minua jostain syystä. Et kai sinä muuten olisi niin hermostunut ja välttelevä? Surettaa että sellaisen kuvan olen antanut, vaikka en todellakaan mitään pahaa halua. Ehkä peitän herkyytteni, ujouteni ja uteliaisuuteni ja näytänkin silmissäsi ihan sarjamurhaajalta. En pysty näkemään itseäni sinun silmin, niin mahdoton sanoa mikä on totuus...
En tiedä onko järkeä?
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmettelen aina näitä kirjoituksia joissa kuvitellaan tietävän toisen ajatuksia. Itse en pelkäisi edes sarjamurhaajaa. Kiinnostaa tietää missä ja miten hän on hermostunut ja välttelee sinua? Sinusta tulee mielikuva neuroottisesta joka luulee toisesta jotain omassa mielikuvituksessaan. Oletko ottanut asioista selvää ja puhunut hänen kanssaan? Vasta sen jälkeen voit muodostaa oman näkemyksesi hänestä.
- Anonyymi
Niinpä.
- Anonyymi
En ole ottanut asioista selvää. Hän vaikuttaa hermostuneelta ja pakenee paikalta heti, jos ei ole muita. Siksi tässä mietinkin, että jos hän pelkääkin minua syystä tai toisesta niin ei kannata lähestyä. En halua pelotella häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ottanut asioista selvää. Hän vaikuttaa hermostuneelta ja pakenee paikalta heti, jos ei ole muita. Siksi tässä mietinkin, että jos hän pelkääkin minua syystä tai toisesta niin ei kannata lähestyä. En halua pelotella häntä.
Eiköhän sun kannata selvitellä tuo asia sen kyseisen ihmisen kanssa eikä pohtia sitä täällä.
Kumpi vie sinua eteenpäin? Se, että juttelet hänen kanssaan vai se, että heität arpaa palstalle ihmisille jotka eivät liity mitenkään sinuun tai häneen?
- Anonyymi
Miehelle vai naislle.
- Anonyymi
Naiselle.
- Anonyymi
En pelkää, mutta en pidä yllättävistä kohtaamisista ja se johtuu siitä mitä minun elämässäni on tapahtunut kymmenen vuotta sitten ja sen lisäksi mitä olen joutunut kokemaan töissä usemman vuoden aikana.
- Anonyymi
Pelkään sitä kuinka heikko olen edessäsi.... Pelkään että menen rikki ja lopuksi murskaat minut.. Niin hn siinä käy jo.. vaikka et tietoisesti ole sitä tehnyt..
- Anonyymi
En minä nyt niin tekisi. Haluan antaa vain hyvää.
- Anonyymi
Niin pelkäänkin. Sun arvosteluasi. En halua kuulla ääntäsi ja mahdollista halveksuntaa siinä. Oot ainoa kehen olen koskaan suhtautunut näin oudosti. Ihastunut surullinen, loukkaantunut. En pääse yli tästä. Sori.
- Anonyymi
Laita viestiä ja sovitaan asioista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita viestiä ja sovitaan asioista.
Oon viimeksi viestinyt sulle pari vuotta sitten, enkä näissä asioissa. Joten tuskin lähden tähän. Yritän nyt vaan pysyä kaukana, ettei satu enempää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon viimeksi viestinyt sulle pari vuotta sitten, enkä näissä asioissa. Joten tuskin lähden tähän. Yritän nyt vaan pysyä kaukana, ettei satu enempää.
V, oon kyllästynyt , kun ei tapahdu mittää
en pelkää =)
- Anonyymi
Kysy suoraan niin voin vastata.
- Anonyymi
Minä varon häntä ja muita miehiä sen vuoksi, mitä olen kokenut. Meetoo. Minun ja hänen välillä saattaa olla jotakin vetoa, mutta siitä huolimatta tai sen vuoksi hän on kohdellut minua kylmästi. Eli oikeastaan ei ole yhtään syytä olla tekemisissä hänen kanssaan.
- Anonyymi
Itsekään en halua olla tekemisissä kenenkään kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1432956- 502442
- 1072401
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382101Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2361633- 991632
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4231509Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141482Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81469R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201269