Seksisuhde varatun kanssa

Anonyymi

Elämään on mahtunut useampikin suhde varatun miehen kanssa, nytkin on. Varatun kanssa ei tarvitse niin pelätä että alkaa liian tiukasti roikkua hameen helmassa, ei nimittäin yhtään kiinnosta sen tiiviimmin pariutua.
Kääntöpuoli asiassa on se, että eihän sillä miehellä ole tarpeeksi aikaa mulle, mikä on alkanut rassata kun nykyään koko ajan panettaa...
Joten mietin että pitäisikö ottaa toinenkin, vai meneekö homma sitten ihan mahdottomaksi säätämiseksi. Ja pitäisikö niille sitten kertoa toisistaan vai miten siinä sitten pitäisi toimia.
Onko kellään kokemusta?

Ja kyllä, olen juuri se päästään vialla oleva jakorasiahuora, jos joku haluaa tilanteen näin määrittää.

12

74

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerro lisää unelmistasi

• Ei tartte kertoa, kenellekkään, vaikka olis kolmaskin. Sinä sen tiedät mitä tarvitset, ei kukaan muu

• Anonyymi

Itse olen toista mieltä, lähinnä tautien takia. Jos eka pelkää tauteja, niin kait nyt kohteliasta kertoa että toinenkin kundi käy naimassa. Voi tämä eka ukm päättää, jatkaako vai lopettaako venäläisen ruletin peluun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen toista mieltä, lähinnä tautien takia. Jos eka pelkää tauteja, niin kait nyt kohteliasta kertoa että toinenkin kundi käy naimassa. Voi tämä eka ukm päättää, jatkaako vai lopettaako venäläisen ruletin peluun.

Varmaan pelkää ja pelkäänhän minäkin. Tietysti riski on sitä isompi mtä useampi ihminen kuviossa on. Uskollisuutta ei olla vannottu puolin eikä toisin, ja tiedän että se eka on muitakin käynyt panemassa.
        Valitettavasti ainoa taatusti turvallinen tapa sekstailla on oman dildon kanssa:(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan pelkää ja pelkäänhän minäkin. Tietysti riski on sitä isompi mtä useampi ihminen kuviossa on. Uskollisuutta ei olla vannottu puolin eikä toisin, ja tiedän että se eka on muitakin käynyt panemassa.
        Valitettavasti ainoa taatusti turvallinen tapa sekstailla on oman dildon kanssa:(

Mistä tiedät, että eka on käynyt panemassa muita ? Mitä olette sitten sopineet tai keskustelleet asiasta ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät, että eka on käynyt panemassa muita ? Mitä olette sitten sopineet tai keskustelleet asiasta ?

Jos alkaisin meidän keskusteluita tässä avaamaan, se ekaa tuskin miellyttäisi, ja minä kun niin tykkään sitä miellyttää :) Enkä kyllä oikeasti pystyisi sille kertomatta toista tapailemaan, vaikka eilen taisin hetken niin kuvitella...

• Anonyymi

Mistäspäin aloittaja on ja mitä ikäluokka edustat?
      Itse elän kuivassa suhteessa ja haussa olisi vakituinen salakumppani, sellainen panosuhde joka tyydyttäisi molempia määrältään ja laadultaan. Eikä mua haittaisi tämä toinen osapuoli, ehkä voitais joskus kokeilla sellaista et tulen jälkiliukkaille myös ;)

• Anonyymi

Kieltämättä varsin viehattävä ajatus...
        Olen näitä viiskymmentä täyttäneitä, joiden mielestä on turhat rajoitteet ehtineet haihtua pois ja on halua toteuttaa asioita joita ei nuorena tohtinut edes ajatella. Hyvällä mielikuvituksella varustettu estoton mies kiinnostaa, itse oon vähän ujonpuoleinen.
        Mutta toistaiseksi tässä pyörittelen näitä ajatuksia puutteessani...

Niitä muiden kokemuksia ei taida herua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kieltämättä varsin viehattävä ajatus...
        Olen näitä viiskymmentä täyttäneitä, joiden mielestä on turhat rajoitteet ehtineet haihtua pois ja on halua toteuttaa asioita joita ei nuorena tohtinut edes ajatella. Hyvällä mielikuvituksella varustettu estoton mies kiinnostaa, itse oon vähän ujonpuoleinen.
        Mutta toistaiseksi tässä pyörittelen näitä ajatuksia puutteessani...

Niitä muiden kokemuksia ei taida herua?

Suksi hornaan pershoro

• Anonyymi

Ois mukava mahtua sun suhde kuvioon...

• Anonyymi

Soo soo, tuhma Narttu. Tästä jutellaan vielä, täytyy näköjään muistuttaa marssijärjestyksestä paremmin....niin että näkyy ja tuntuu.

• Anonyymi

No hups.... Kyllä Herra

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      151
      7642
    2. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      205
      5651
    3. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      35
      4574
    4. KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!

Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa
      Hybridi- ja sähköautot
      10
      4196
    5. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      75
      3924
    6. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      30
      3656
    7. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      12
      2971
    8. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      103
      2894
    9. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      71
      2416
    10. Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu
      Maailman menoa
      112
      2305
    Aihe