Seuraavan kerran kun näemme?

Anonyymi

Niin mitä toivoisit minun tekevän tai sanovan?

Naiselle

48

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen valmistautunut, mitä itse meinaan sanoa kun seuraavan kerran kohtaamme

valmistauduin eilen jo... mutta se hetki meni ohi ikävä kyllä. =(

• Anonyymi

Voisit pyytää anteeksi sitä että oot välillä niin tyly.

• hänelle en oo ollut tyly, halaisin mutta tilanteista riippuen en voi niin tehdä

• Anonyymi

Olen välillä tyly sinulle. Se on totta. Se on huono puoleni. Anteeksi mutta kyllä sinäkin välillä sanot minua idiootiksi ym. Osaat kuitenkin käyttäytyä paremmin. Kadehdin sitä sinussa. Hyvää yötä😊

• Anonyymi

Katsotaan mitkä roolit keksitään ;)

• Anonyymi

Hänen toivoisin ainakin juttelevan enemmän että voisimme tutustua paremmin. Sitten on muita mahdottomia haaveita, mitä näitä tänne huutelemaan.

• Anonyymi

En tiedä. Sä tunnut jo nyt niin tutulta. Voit sanoa mitä vaan enkä ylläty yhtään. Saat vähän närkästyäkin, olet suloinen sellaisena.. :)

• Anonyymi

Kysy suoraan mun perhetilanteesta niin teen selväksi että olen sun jos haluat. Voisit myös hipaista kättäni.

• Anonyymi

Onko tämä mieheltä vai naiselta🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiselta miehelle. Toivon että mies kysyisi jollain, vaikka heitolla, perhetilanteestani. Muuten ei homma etene❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiselta miehelle. Toivon että mies kysyisi jollain, vaikka heitolla, perhetilanteestani. Muuten ei homma etene❤

Milloin näit hänet viimeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin näit hänet viimeksi?

Näin hänet viimeksi to.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä innostu. Väärillä raiteilla olet.
        Etkö omista taloa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin hänet viimeksi to.

Miksi perhesuhteista pitää kysyä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi perhesuhteista pitää kysyä?

Tää on joku, jonka päämääränä on päästä tuottamaan lapsia. Todennäköisesti niitä on jo parille eri miehelle ennestään. Koska naisen päämäärä on selvä, pitää lasten/kuluttajien tuotannosta neuvotella potentiaalisen siittäjän kanssa heti kättelyssä. Muuten homma ei etene, kuten sanoi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin hänet viimeksi to.

Oih, ti, ke ja to?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on joku, jonka päämääränä on päästä tuottamaan lapsia. Todennäköisesti niitä on jo parille eri miehelle ennestään. Koska naisen päämäärä on selvä, pitää lasten/kuluttajien tuotannosta neuvotella potentiaalisen siittäjän kanssa heti kättelyssä. Muuten homma ei etene, kuten sanoi.

Sultahan en kysynyt mitään :)

• Anonyymi

Halaavan ja kertovan jos on ollut ikävä niin sen. Suudelma voisi olla ihana myös!
      Nyt tuli ikävä sitä miestä ja sitä lämmintä halia myös rakastavaa suudelmaa otsalle,,😔😥

• Anonyymi

Pyytävän ulos.

• Anonyymi

Sen mitä sä oikeesti tunnet.

• Anonyymi

Minun hän voisi leikkiä yllättynyttä ja kysyä olenko ollut xxxx töissä tai ihan nimeltä. Sit jos olis aikaa niin mentäis kaffeelle juttelemaan kuulumisia. Tai onhan niitä käytäväpenkkejäkin missä voi jutelka.

• mulle olis ihan sama missä juteltais <3

• Anonyymi

ehkä ei ole terveellistä hankkia riippuvaisuus suhdetta toiseen, yhtään millään kirjallisella. ehkä omilla sanoilla on vain luonto itsensä päälle kaatua,ilman yhtään mitään kannatusnollaa, ihan itsestään....
      niin, rauhallista illanjatkoa
      https://www.youtube.com/watch?v=nXG7nd5TseU

• Anonyymi

voisit vaikka sanoa että olet kaivannut ja halata :)

• Anonyymi

Voltin ja sanovan poks.

• Anonyymi

Kävisikö kuperkeikka ja sanoisin blops?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävisikö kuperkeikka ja sanoisin blops?

No niin nyt en saa tuota mielikuvaa mielestäni. Juu käy.

• Anonyymi

Toivon että halaisimme ja kertoisit kuinkanpaljon merkitsen sinulle🤗

• Anonyymi

En mitään. Älä sano mitään.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Minä en halua halata ketään.

• Anonyymi

Halausta toivon minäkin ja sitä että olisit niin kuin ennenkin.

• Anonyymi

En halua tuollaista jokapaikan höylää! Täällä kaikkien kanssa pelehdit.

• Anonyymi

Sanoisit:"Missä sä oot ollu?"

• Anonyymi

Lyö vaikka turpaan niin saan korvaukset 😘

• Anonyymi

Miehen toivoisin ehdottavan sitä näkemistä ja sitten näkemällämme halaavan.

• Anonyymi

Puhuisit jostain muusta kuin paskantamisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole sellaisesta puhunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh.. mistä muusta toivoisit mun juttelevan? Tämä tavallaan osui. Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh.. mistä muusta toivoisit mun juttelevan? Tämä tavallaan osui. Sivusta.

Oot 22v. Ei tosin mulle kuulu, totesin vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot 22v. Ei tosin mulle kuulu, totesin vaan.

Vasta toukokuuss 22.

• Anonyymi

Samaa kuin ennenkin, et mitään. Sillähän tää on toiminut tähän astikin. Tai voisit vaikka luetella mistä kaikista naisista pidät. Sitä on aina mukava kuunnella. Kun jätkä on noin supliikki, tuskin tarvitsee kysellä ohjeita. Hmph.

• Anonyymi

Mä varmaan itse hyppään kaulaan, jos tilaisuus sallii. Siinäpä säkähtää ja luikkii karkuun...

• Anonyymi

Toivoisin että tekisit aloitteen.Oli se aloite sitten mitä tahansa,se voi olla esim.pitkä katse,kosketus,halaus,sanat jotka kertoisivat minulle tunteesi.. jotain merkityksellistä,jotain vain minulle..

• Anonyymi

Oletko pakannut jo tavarasi,löysin meille uuden asunnon :D

• Anonyymi

Voisit sanoa että olet nyt viimein tajunnut olevani elämäsi rakkaus, koska et ole voinut minua unohtaa näiden kuluneiden vuosienkaan aikana ;)

• Anonyymi

Voisit sanoa, että haluaisit selvittää, mitä meidän välillämme oikein on.

• Anonyymi

Mietin seuraavaa tapaamistamme, mikäli se toteutuisi, niin itse se tapaamisympäristö, meidän kahdenkeskinen kohtaaminen, näin usean vuoden jälkeen, näkeminen ja katseemme, ilmeet ja eleet,
      sanat ja äänesi,
      Halaus.
      Ei minulla ehkä toiveita olisi, mitä hän sanoisi, koska keskustelumme syntyisi hetkessä siinä ja etenisi luonnollisesti omalla painollaan. Mikäli tapaaminen johtaisi seuraavaan kertaan, niin ehkä sinne mielelläni toivoisin näin jotain kuulevani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      143
      2956
    2. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2442
    3. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      107
      2401
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2101
    5. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      236
      1633
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      99
      1632
    7. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      423
      1509
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1482
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      8
      1469
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      20
      1269
    Aihe