niin mikään ei lopulta auta. Vaikka olisi kuinka hyvät ajatukset ja tarkoitusperät aiheuttaa vain pahaa oloa ja ahdistusta toiselle. Voi vaan hyväksyä sen ja todeta, että ehkä jossain on vielä joku joka haluaa ottaa ne tunteet vastaan.
Kun tunteet eivät ole molemminpuoliset
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Noinhan se on. Itse ihastun harvoin, eikä ne tunteet kestä kovin kauaa. Luulen niin että minulle riittää pelkkä ihastuminen, enkä tarvitse enempää kenenkään kanssa. Tietysti sekin on vaikuttanut kun työasia ei ole ollut kunnossa moneen vuoteen.
- Anonyymi
Mikä siihen auttaisi. Onko se vain työ mitä rakastat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siihen auttaisi. Onko se vain työ mitä rakastat?
Työntekeminen on tärkeää henkiselle ja fyysiselle hyvinvoinnille ja eipä sitä ilman rahaa tule toimeen. En jaksa ihmissuhteita koska en voi hyvin. Lisäksi on kauan ollut sellaista omaa yksityiselämääni liittyvää, mistä en ole pitänyt ja se on lisännyt stressiä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työntekeminen on tärkeää henkiselle ja fyysiselle hyvinvoinnille ja eipä sitä ilman rahaa tule toimeen. En jaksa ihmissuhteita koska en voi hyvin. Lisäksi on kauan ollut sellaista omaa yksityiselämääni liittyvää, mistä en ole pitänyt ja se on lisännyt stressiä .
Minulla samantyyppistä ongelmaa.
Toivottovasti se tästä jotenkin...♡
Ja huomenta ; )♡
- Anonyymi
Olen kokenut samaa. Omassa tapauksessa joudumme olemaan edelleen tekemisissä, mutta koemme kumpikin ahdistusta tilanteesta. Hän kokee ahdistusta minun tunteistani ja minä koen sitä taas siitä kun hän välttelee kohtaamista, minulle puhumista ja kahden kesken jäämistä kanssani ja käyttäytyy viileästi. En usko, että tilanne tästä voi enää paremmaksi ja kauniimmaksi muuttua ennen kuin pääsemme pysyvästi eroon toisistamme.
- Anonyymi
Tai sitten hän on ihastunut suhun. Itse käyttäydyn juuri noin kuin kuvaamasi toinen ihminen KUN olen todella ihastunut ja hämmentynyt siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten hän on ihastunut suhun. Itse käyttäydyn juuri noin kuin kuvaamasi toinen ihminen KUN olen todella ihastunut ja hämmentynyt siitä.
Niin tai sitten ne ovat vain yksiipuolisia sen ku tietäisin
- Anonyymi
kertoisitko kenelle tämä on? Tietäisin olla ahdistelematta palstaviesteillä.
- Anonyymi
Täällä kukaan ei tiedä sinun kirjoitelmistasi höhkäsen pöläystä joten kukaan ei korvaansa lotkauta kenenkään kirjoituksille. vielä enemmän ahdistumatta.
- Anonyymi
Onneksi en kertonut että olen ollut ihastunut jo aivan ensinäkemisestä. Silloin kun hän ei edes huomannut minua. Ahdistuisi varmaan vielä enemmän. Mutta näillä on mentävä.
- Anonyymi
Siitä voit syyttää ihan itseäsi, että tunteeni ovat kestäneet niin kauan. Ei kannata osoittaa tunteitaan, jos kerran ahdistaa niin kovasti toisen ihastuminen.
- Anonyymi
Tunteeni eivät todellakaan olisi kestäneet näin kauan, jos en olisi saanut vastakaikua niille.
- Anonyymi
Jotain tuttua tilanteessa on. Oletko varma, että olet oikeasti saanut vastakaikua vai kuvitteletko niin hänen kohteliaan hämmentyneiden ja ehkä hieman imarreltujen reaktioiden vuoksi? Itse en ihastuneena osaa niitä kunnolla erottaa. Ainakin jos kyse on naisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432508
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1112406- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821169