Tahtoisin tietää missä oot

Anonyymi

mitä teet ja kenen kanssa. Tahtoisin tietää susta melkein kaiken. Mitä teet tänään? Itse siivoilen ja ulkoilen, lepäilen, en kai sen ihmeempää.

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mittee tässä, ikänaisia, kahtelen, Hesarista, kahtelen.
      Hilima on kaapalla, niin uunia, lämmittelen.

Valm,et on roikassa, lumitöitä, jos tekis, ja kaljaa, vois juoda, en juo selvinpäin, nääs.

Pojan, poika käymässä, juo limpskaa, ja kaljaa.

Valmetilla, pihan meinasin, lingota meinasin.
      Hilima pääsää pihhaan sitten. Saab niin huono, hangessa, huonbo kulkemaan.

Perseestä, ompi, kosketusnäytöt, nämä.

Ei sitä ennenekää Saloran kuvaputkea, perkele, rävelletty, Arvi Lind, suuttunu olis. Saatana!

• Anonyymi

Sukulaisviikonloppu. Oon tavannut sellaisia sukulaisia, joita en koskaan ennen. Parempi myöhään , ennenkuin kuolema korjaa.
        Enimmäkseen mukavia ihmisiä

• Anonyymi

Kotona, nyt selailen, Mietin, mitä kaikkea pitäisi tehdä, annan periksi kahvikupponen antaa ehkä vauhtia.

• Anonyymi

Kuulostaa ihan samalta kuin mulla.. pitäisi pitäisi.. :)

• Anonyymi

Asunnossani yksin olen, mietin avaanko olut pullon vai olut pullon. Mutta nämä irtokarkit on hyviä silti. Olisi vaan olutta, tuopissa... Kai sitä tarvitsee nousta vessaan.

• Irto,karkit on pahaks haNpaille. Söisit, sinäkiin Sisuja, ne on Tupakoijille, laulajikle ja puhujille.

• Anonyymi

Pimpsalla olen

• Anonyymi

Kaipailemassa sinua 24/7 :)

• Anonyymi

Tuskin mua, mutta jotain kaipaat. Tulin siihen tulokseen nyt illalla ettei mua kaipaa täällä kukaan. Voin kertoa teille ilouutisen. Tällaisten turhien, ei ikäväaiheisten, aloituksien määrä vähenee mun mentyä roimasti.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuskin mua, mutta jotain kaipaat. Tulin siihen tulokseen nyt illalla ettei mua kaipaa täällä kukaan. Voin kertoa teille ilouutisen. Tällaisten turhien, ei ikäväaiheisten, aloituksien määrä vähenee mun mentyä roimasti.

Harmittaa kovin jos ystävä menet.

• Anonyymi

Vilustuin viimassa ja nyt taistelen flunssaa vastaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      57
      3175
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2911
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2719
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1817
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      971
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      829
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      822
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      820
    Aihe