Hei, Olen 18v tyttö ja minulla on ongelmia kuukautisiin liittyen. Laihdutin 3 vuotta sitten yli 15kg ja painan nyt n.56kg ja olen 168cm. Kuukautiskierto meni ihan sekaisin laihduttamisen alettua ja pian loppui menkkojen tulo kokonaan. Menin lääkäriin asian vuoksi puoli vuotta sitten ja mitään syytä ei löytynyt asialle. Verikokeet oli ok ja sisätutkimuksessa kaikki normaalia. Lääkäri sanoi tämän johtuvan laihtumisesta ja epäili, että kuukautiset alkaa itsestään, mutta määräsi Terolut-kuurin, jota söin kolmena kuukautena. Niiden avulla vuoto tuli, mutta se oli paljo niukempaa kuin normaalit menkat ja toisella sekä kolmannella kerralla vuoto alkoi jo silloin, kun viimenen pilleri oli ottamatta. Onko se normaalia ja mistä johtuu, kun vuodonhan pitäisi alkaa vasta pari päivää kuurin jälkeen? Sen jälkeen ei menkkoja ole kuulunut moneen kuukauteen. Nyt lääkäri taas soitti ja määräsi jälleen teroluteja. Tällä kertaa vain joka toinen kuukausi, että annetaam mahdollisuus omille menkoille. En muistanut kysyä tuosta vuodon alkamisesta lääkäriltä puhelimessa ja nyt minua huolettaa, että vuoto alkaa taas liian aikasin ja teen jotain väärin. Lisäksi haluaisin tietää, että miksi vuoto on niin niukkaa, kun kuukautiset tulee terolutin avulla?Kiitos, jos vastaatte!
Terolut kuuriin liittyviä kysymyksiä
Anonyymi
2
79
Vastaukset
- Anonyymi
Hormonitoimintasi meni laihdutuksesta sekaisin. jotkut anorektiaa sairastavat ovat tulleet lisääntymiskyvyttömiksi.
- Anonyymi
Niin... Tiedän, että se on mennyt sekaisin, mutta en ole kuitenkaan missään vaiheessa ollut alipainoinen, niin kai niiden pitäisi alkaa joskus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1131086
- 651044
- 68921
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 65862
- 32777
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12731