Rakenteet oli veden ja sateiden armoilla ilman mitään suojia kastumassa syksyllä pitkän aikaa. Tuttu rakennusmies joka ollut sitä koulua tekemässä, sanoi että se on valmiiksi homeessa ja pilalla.
Niin se on Saloisten kouluki valmiiksi pilalla
11
700
Vastaukset
- Anonyymi
Onko hyvävelikerhon rakentama?
- Anonyymi
sen verran on kostea myös vastaava tuolla työmaalla
- Anonyymi
raatihuoneen ovat myös pilaamassa, 190 vuotiaan talon. Kannattaisi uskoa asiantuntijoita eikä kaupungin teknnistä virastoa
- Anonyymi
Pattasiin on rakenteilla uusi päikkäri. Siellä on JO korjailtu kosteusvaurioita kun seinä oli kastunut.
- Anonyymi
Onpa yllätys, nykyään ei osata rakentaa
- Anonyymi
Miten kävi Saloisten koulun ?
- Anonyymi
Miten kävi Antinkankaan monitoimitalon
- Anonyymi
Onko Saloisten koulussakin hometta ? Nehän menee yläasteikäiset ihan sairaiksi siellä. Eivät pääse aikuisenakaan töihin, jos on oikeasti hengitysongelmia.
- Anonyymi
Tupakilla ja huumeillako ei tuu hengitys ongelmia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tupakilla ja huumeillako ei tuu hengitys ongelmia?
Päihteet on vapaaehtoinen valinta. Koulu on pakollinen, vaikka olisi homeessa. Hiukan eri asia.
- Anonyymi
Eikös ne siirrä nyt syksyllä kaikki isommat lapset sinne Saloisiin ? Koulumatkat on 3-4 km, mahtaa pakkasessa olla mukavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559