Parasta ennen

Anonyymi

Niin lähti jälleen yksi suunsoittaja, ei ollut ensimmäinen.
Eräs iso kirja sanoo, että ei kannata harrastaa jumalanpilkkaa koska sitä ei saa anteeksi. Niin sitten.

15

1140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lähti mistä? Horinasi aukeaa vain itsellesi.Kuka lähti, mistä ja minne? Mikä on tarinasi juuri? Jos oiot vain jotain omia aivojesi tuotoksia palstalle ikäänkuin keskustelisit aidosti jonkun toisen kanssa niin ota vaikka klotsapiinia ensihätään ja jälkkäriksi jotain kaasua.

Jos taas teet aloituksen jostain asiasta niin kerro enemmän mistä on kyse, ei tuollaista **tun torsoa kukaan tajua.

• Anonyymi

Tiedän mistä puhutaan.

• Anonyymi

Jaa ihan ite tiat, mistä puhutaan...

• Anonyymi

Tieto on valtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tieto on valtaa.

Koska kerran VAIN itse tiedät mistä kirjoitat eikä tekstisi aukea kenellekään muulle, miksi kirjoitat sen tänne? Haluatko jollain tavalla vain puhua asiasta mutta koska olet yksin eikä juttukaveria ole, oireilet palstalle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska kerran VAIN itse tiedät mistä kirjoitat eikä tekstisi aukea kenellekään muulle, miksi kirjoitat sen tänne? Haluatko jollain tavalla vain puhua asiasta mutta koska olet yksin eikä juttukaveria ole, oireilet palstalle?

Tänne kun kirjoittaa niin tieto leviää. Tarkoitus on saavutettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänne kun kirjoittaa niin tieto leviää. Tarkoitus on saavutettu.

Tieto mistä? Edelleenkään kukaan ei tiedä mistä on kyse.Sekö on tarkoituksesi että tieto siitä, ettei kukaan tiedä mitä tieto koskee, eikä ymmärrä aivotonta tekstiäsi, leviää?

Olisit voinut kirjoittaa vaikka tarinan mikki hiirestä sekin olisi selkeämpi kuin horinasi aloituksessa.

• Anonyymi

Mikä mahtaa olla iso kirjasi jossa kerrotaan ettei asioita saa anteeksi? Raamattu se ei ainakaan ole, sillä siellä nimenomaan lukee että synnit saa anteeksi.

• Anonyymi

Pitää ymmärtää lukemaansa myös, eikä tuijottaa vain yhtä sanaa.
        Synnin palkka on kuolema?
        Kaikki muu voidaan antaa a?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää ymmärtää lukemaansa myös, eikä tuijottaa vain yhtä sanaa.
        Synnin palkka on kuolema?
        Kaikki muu voidaan antaa a?

Tuliko nyt viisas ja normaali olo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuliko nyt viisas ja normaali olo?

Minä olen aina viisas ja olo sen mukainen. Voin huonosti vain jos joudun olemaan seurassa jossa ei ole älykkäitä ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen aina viisas ja olo sen mukainen. Voin huonosti vain jos joudun olemaan seurassa jossa ei ole älykkäitä ihmisiä.

Itseään ei oikein pääse pakoon, yritä tottua :D

• Anonyymi

Minä olen ateisti! Ateismi on viisautta!

• Anonyymi

Herran nimeä kantava jos lähtee pyhän hengen pilkkaan, niin tietää mitä siitä seuraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herran nimeä kantava jos lähtee pyhän hengen pilkkaan, niin tietää mitä siitä seuraa.

On hyvä mieli. Yksi lähti. Nyt on lähtenyt neljä. Oikeus on tuolla ulkona.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      251
      4535
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      127
      2971
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2742
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      74
      1710
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      105
      1553
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      20
      1451
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1304
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      92
      1216
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      204
      1083
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1075
    Aihe