Varkauden paikallisliikenne tulevat uudet paikkurit varkauteen Savonlinja 415 ja Savonlinja 416 ja Savonlinja 871 Savonlinja 872 ja Savonlinja 333 ja savonlinja #59 ja Savonlinja #65 ja Savonlinja 425 ja savonlinja 735 ja savonlinja 732 ja savonlinja 583 ja savonlinja 584 ja Savonlinja #822 ja savonlinja 950 ja Savonlinja #824 ja Savonlinja 402 ja Savonlinja #322 ja Savonlinja #698
Varkauden paikallisliikenne
16
214
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä tietosi ammennat
- Anonyymi
Mistä tietosi ammennat
- Anonyymi
Tarviiko noin monta.
- Anonyymi
Väärää tietoa. Kuopion liikenne jatkaa ja kalusto on 10-15v vanhaa romua
- Anonyymi
Näin olen kuullut minäkin.Kuopionliikenne aloittaa 1.6 2020 paikkuriliikenteen Varkaudessa Kalustosta en tiedä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin olen kuullut minäkin.Kuopionliikenne aloittaa 1.6 2020 paikkuriliikenteen Varkaudessa Kalustosta en tiedä
Demarikulma vastaa.Rajamäki Eikä aloita Kuopionliikenne.Savonlija jatkaa ja muu Demariväki ,kyyyllä.Niin jatkaakin.Lopettakaa siellä netissä lätinä.Tai jää jouluruuat ja kassit tältävuodelta.Rajamäki,näin on Hömph
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demarikulma vastaa.Rajamäki Eikä aloita Kuopionliikenne.Savonlija jatkaa ja muu Demariväki ,kyyyllä.Niin jatkaakin.Lopettakaa siellä netissä lätinä.Tai jää jouluruuat ja kassit tältävuodelta.Rajamäki,näin on Hömph
EIKÄ ALOITA KUOPION LIIKENNE , Savonlinja Jatkaa ja muu demariväki kyyyllä niin jatkaakin lopettakaa siellä netissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EIKÄ ALOITA KUOPION LIIKENNE , Savonlinja Jatkaa ja muu demariväki kyyyllä niin jatkaakin lopettakaa siellä netissä
No katsotaan vaikka jos se jo huomenna ois jo lehdessä et Kuopion Liikenne jatkaa 1.6 lähtien paikallisliikennettä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No katsotaan vaikka jos se jo huomenna ois jo lehdessä et Kuopion Liikenne jatkaa 1.6 lähtien paikallisliikennettä
No onpa tärkeä aihe. Ajakoot mikä tahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä aja kuin uusi uljas Demari linjat punaisine busseineen. Kyljessä lukee. Meillä on sama matka muualle😂
- Anonyymi
Kuopion Liikenteelle tulee noin kuusi vuotta vanhaa kalustoa:
kolme VDL Citea LLE120:tä
kaksi teli-Volvo 8900LE:tä, joista toinen on vara-auto
(ehkä joku toinen vara-auto myös)
Syynä Varkauden kaupungin liian tiukat vaatimukset; uudet bussit tulevat luonnollisesti kalliimmaksi Varkauden veronmaksajille. Vielä kaksi vuotta sitten ajettiin noin 15 vuotta vanhoilla bussilla.- Anonyymi
Eikå tule. Uudet punaiset, Meillä on sama suuntabussit tulee ja Kojamo maksaa
Oikean puolueen kannattajille on aina penkillä valmiina hyvämielen kassi kotiinviemiseksi sekä Alkoon viinilahjakortti
- Anonyymi
veijo
- Anonyymi
muutto
- Anonyymi
bal
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956818- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢491083Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909