Nobinalle1

Anonyymi

Kannattako nobinille menä töhin mina ola ajanu vatsa kaveria niin oppiako ajaman isua kapunki busia helpotti?

7

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kanattaa menä. Somen kiäli pitä ossata hyvä. Joki matkystäjä voi hysyä jota mihi pätää osita vasita.

    • Anonyymi

      Hyvä talo eikä pomoille pullankantaminen auta sarjojen saannissa.
      Eräs aikoinaan kokeili huonolla menestyksellä.

      Parta-Jugi

    • Anonyymi

      Tosi huonolla ja saikin maistaa omaa lääkettää. Hyvä niin sille koirannaamalle.

    • Anonyymi

      Se on se konkordi bussi, missa se on? ma ja mun tuhat kaveria itakeskuksesta tahto se tulla se on se nobina bussi vai konkordi bussi ja ma aja sita kontula linja, paljon kavereita ja ma ugandassa ajanut, se huva homma ja ei kiire, paljo nuoria naisia joita ma voin hairita ja koetta saada muka..oon se huva homma se nobina bus, huva palkka , huva bussi ja huvat kaverit siela, paljon musta mies siella huva on kuin mu kotimassa Ugandassa..siella paljo mulla kaveri tahto tulla se nobina bussi toihin..pita ensin vain loyta vene ja lahtea kohti suomea ja itakeskusta siella huva..sitten voi vapapaiva aja yango taksi, kaveri sano et silla on toyota avensis 1998 on huva se yanho taksi, se voi aja ja pista raha taskuun ..huva taxfree tulo..on paljon suomessa tax free tulo, johtajat naytta mallia etta "yes tax free all money for mii" se huva paikka suomi...yks kaveri on toissa firma nimelta kela se sano etta huva tyopaikka ei tarvitse menna mihinkaan ja raha tulee, ma ei tieda mista se raha tulee ja miksi mutta sita tulee, yksi "fat beibi" auttaa mun huva uganda kaveria se saa sexia kun ei saa muualta ja se fat bae auttaa tayttamaan ne paperit etta kelasta saa palkan...se on suomi huva, valtio tarjoa tyo mutta se on nobina bus huva..

      • Anonyymi

        Kela olis paras fyrkanmaksaja, mutta sinne ei pääse kuin tietty erityisryhmä.
        Ei kaupungin asuntojakaan saanut meiltä kukaan muu aikanaan kuin Koirannaama Kähärä jollain kepulikonstilla.
        Kantoi varmaan pullaa päättäjille.
        Hänellä myöskin eräs vaikutusvaltainen puoluetoveri, miesystävänä joka jeesaili.
        Mutta eipä ole rohjennut sovinnolle meidän kanssamme Pikkulintuun perjantaisin.

        Parta-Jugi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kela olis paras fyrkanmaksaja, mutta sinne ei pääse kuin tietty erityisryhmä.
        Ei kaupungin asuntojakaan saanut meiltä kukaan muu aikanaan kuin Koirannaama Kähärä jollain kepulikonstilla.
        Kantoi varmaan pullaa päättäjille.
        Hänellä myöskin eräs vaikutusvaltainen puoluetoveri, miesystävänä joka jeesaili.
        Mutta eipä ole rohjennut sovinnolle meidän kanssamme Pikkulintuun perjantaisin.

        Parta-Jugi

        Eläkeyhtiö on paras palkanmaksaja mitä on ikinä ollut.
        Sen lisäksi ei ole tarvinut, eikä tullut mieleenkään tehdä yhtään eläkeukkoduunia.
        Kähärällä kuuluu olevan se vessanpesufirma jossain itä-Suomessa karjalassa ja ukko itse lähentelee 70v, mutta mänttihän se oli jo Nobinalla ollessaan minkä Jugi, jos kuka on todistanut täälläkin.

        Karju Heinolasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläkeyhtiö on paras palkanmaksaja mitä on ikinä ollut.
        Sen lisäksi ei ole tarvinut, eikä tullut mieleenkään tehdä yhtään eläkeukkoduunia.
        Kähärällä kuuluu olevan se vessanpesufirma jossain itä-Suomessa karjalassa ja ukko itse lähentelee 70v, mutta mänttihän se oli jo Nobinalla ollessaan minkä Jugi, jos kuka on todistanut täälläkin.

        Karju Heinolasta

        On se eikä rohjennut tulla sinne Waltikkaankaan vaikka pyydetty oli.
        Jotain se häpeää tai pelkääkö meitä.
        Häpeään on aihetta aiemman käytöksensä perusteella, mutta pelko on aiheeton. Kaljatkin tarjottais.

        Parta-Jugi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe