On hyvä, että yksityiset pysäköintioperaattorit alkavat kiristää otettaan ja pistävät narisijoita (lue: säännöistä ja laeista piittaamattomia autoilijoita) kuriin ja ojennukseen kerta toisensa jälkeen. Yleensähän tämä tapahtuu oikeuskäsittelyn kautta ja se on tunnetusti kallista, mutta välinpitämättömät narisijat saavat sitten tuntuvan opetuksen kun häviävät naurettavan taistelunsa ja joutuvat maksumiehiksi.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Jos tarkoitat niitä "pysäköinninvalvojia", jotka jakavat autojen laseille epämääräisiä maksulappuja, niin heidän tarinansa alkaa olla kohta ohi. Rehellistäkään kusetusta ei voi loputtomiin jatkaa.
Pysäköintioperaattorilla pitäisi oikeastaan tarkoittaa vain tahoa, joka järjestää pysäköintipaikkoja autoilijoiden käytettäväksi. Siinä mielessä käytettynä termi tuo mieleen hyvin organisoidut, lämpimät ja väljät hallit isojen kaupunkien keskustoissa. Hintaahan sille tulee, mutta mikäpä tässä maailmassa ilmaista olisi. Maksava asiakas myös mielellään käyttäytyy vähän paremmin kuin ilmaista palvelua metsästävä. - Anonyymi
Jukulauta kun parkkirikkurin jalat tärisee raastuvassa, kun laamanni lyö nuijalla pöytään. Se on kalliimpi tie lähteä oikeuteen kiistelemään. Pate on tullut jäädäkseen!
- Anonyymi
Pate on vaan niin kauan kuin rehellinen autoilija antaa sen olla.
Aina kun paten auton näkee olisi aiheellista mennä kuskia kädestä "pitäen" tervehtimään.
Näin menetellen tuosta "syövästä" olisi mahdollista päästä eroon.
- Anonyymi
Yksityiset rahastajat eivät voi valvoa lakien noudattamista, vaan ainoastaan omien sopimuksensa noudattamista.
- Anonyymi
Eikö mielestäsi sopimusoikeus kuulu Suomen lainsäädäntöön?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö mielestäsi sopimusoikeus kuulu Suomen lainsäädäntöön?
Mitä lakeja ja millä valtuuksin yksityiset firmat mielestäsi valvovat?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1541412Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281140Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216849- 64772
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57642- 52562
- 34554
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187548- 44534
En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29532