Pidän pimppiäsi hyvänä

Anonyymi

Löytyisikö Savonlinnasta tai lähialueelta naista jota saisin hemmotella rintojen imemisestä pimpin hyvänäpitoon nuolennan ja klitoriksella leikkimisen

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko sama kaveri jonka kanssa joku aika sitten vestittelin? Olen punkaharjussa yrittäjä nainen😗

      • Voin olla. Haluaisitko huolenpitoa


      • Anonyymi
        miessavonlinna54 kirjoitti:

        Voin olla. Haluaisitko huolenpitoa

        Pääsetkö 16.30 tuunaansalmen huoltsikalle


      • Anonyymi
        miessavonlinna54 kirjoitti:

        Voin olla. Haluaisitko huolenpitoa

        Huolisin😗 Rinnat ja klitoris kaipais kuumaa mistä😗 Voin yrittää jos mies menee salille tai sit huomenna töiden jälkeen😗😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huolisin😗 Rinnat ja klitoris kaipais kuumaa mistä😗 Voin yrittää jos mies menee salille tai sit huomenna töiden jälkeen😗😗

        Laita tähän ilmoitus jos pääset tuunaansalmen huoltsikalle.. Mennään siitä rauhallisempaan paikkaan.. Mulla vaalensininen auto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita tähän ilmoitus jos pääset tuunaansalmen huoltsikalle.. Mennään siitä rauhallisempaan paikkaan.. Mulla vaalensininen auto

        Laitan😗 Olet sama mies viestiteltiin aiemmin😗 Minulla valkoinen farkku ja päällä puoli pikä valkoinen turkki😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitan😗 Olet sama mies viestiteltiin aiemmin😗 Minulla valkoinen farkku ja päällä puoli pikä valkoinen turkki😗

        Kiimaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitan😗 Olet sama mies viestiteltiin aiemmin😗 Minulla valkoinen farkku ja päällä puoli pikä valkoinen turkki😗

        Jos pääset laita hame ilman pikkareita sukkikset jalkaan ja reisi korkosaappaat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pääset laita hame ilman pikkareita sukkikset jalkaan ja reisi korkosaappaat

        Laitan lyhyen punaisen nahka hameen, sukkikset ja valkoiset korkosaappaat😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitan lyhyen punaisen nahka hameen, sukkikset ja valkoiset korkosaappaat😗

        Eli pääset tulemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitan lyhyen punaisen nahka hameen, sukkikset ja valkoiset korkosaappaat😗

        Onko mitään turkin alla😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli pääset tulemaan

        Mies vielä kotona😗 Katsotaan huomenna😗 Oliko toi sun viesti? Voin tietenkin jättää kaikki vaatteet pois ja turkki päällä jos halut😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies vielä kotona😗 Katsotaan huomenna😗 Oliko toi sun viesti? Voin tietenkin jättää kaikki vaatteet pois ja turkki päällä jos halut😗

        Joo katotaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo katotaan

        Miten on punkaharjun nainen siis tänään onnistuisiko


    • Anonyymi

      Mites yrittäjänainen tänään?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      807
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      671
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe