Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Pidän pimppiäsi hyvänä

Löytyisikö Savonlinnasta tai lähialueelta naista jota saisin hemmotella rintojen imemisestä pimpin hyvänäpitoon nuolennan ja klitoriksella leikkimisen
15120
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 15

Vanhimmat

Oletko sama kaveri jonka kanssa joku aika sitten vestittelin? Olen punkaharjussa yrittäjä nainen😗

Äänestä
  • Voin olla. Haluaisitko huolenpitoa

Äänestä

• miessavonlinna54 kirjoitti:

Voin olla. Haluaisitko huolenpitoa

Pääsetkö 16.30 tuunaansalmen huoltsikalle

Äänestä

• miessavonlinna54 kirjoitti:

Voin olla. Haluaisitko huolenpitoa

Huolisin😗 Rinnat ja klitoris kaipais kuumaa mistä😗 Voin yrittää jos mies menee salille tai sit huomenna töiden jälkeen😗😗

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Huolisin😗 Rinnat ja klitoris kaipais kuumaa mistä😗 Voin yrittää jos mies menee salille tai sit huomenna töiden jälkeen😗😗

Laita tähän ilmoitus jos pääset tuunaansalmen huoltsikalle.. Mennään siitä rauhallisempaan paikkaan.. Mulla vaalensininen auto

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Laita tähän ilmoitus jos pääset tuunaansalmen huoltsikalle.. Mennään siitä rauhallisempaan paikkaan.. Mulla vaalensininen auto

Laitan😗 Olet sama mies viestiteltiin aiemmin😗 Minulla valkoinen farkku ja päällä puoli pikä valkoinen turkki😗

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Laitan😗 Olet sama mies viestiteltiin aiemmin😗 Minulla valkoinen farkku ja päällä puoli pikä valkoinen turkki😗

Kiimaista

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Jos pääset laita hame ilman pikkareita sukkikset jalkaan ja reisi korkosaappaat

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Jos pääset laita hame ilman pikkareita sukkikset jalkaan ja reisi korkosaappaat

Laitan lyhyen punaisen nahka hameen, sukkikset ja valkoiset korkosaappaat😗

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Eli pääset tulemaan

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Onko mitään turkin alla😋

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Eli pääset tulemaan

Mies vielä kotona😗 Katsotaan huomenna😗 Oliko toi sun viesti? Voin tietenkin jättää kaikki vaatteet pois ja turkki päällä jos halut😗

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mies vielä kotona😗 Katsotaan huomenna😗 Oliko toi sun viesti? Voin tietenkin jättää kaikki vaatteet pois ja turkki päällä jos halut😗

Joo katotaan

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Joo katotaan

Miten on punkaharjun nainen siis tänään onnistuisiko

Äänestä

Mites yrittäjänainen tänään?

Äänestä

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Löytyisikö Savonlinnasta tai lähialueelta naista jota saisin hemmotella rintojen imemisestä pimpin hyvänäpitoon nuolennan ja klitoriksella leikkimisen

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu