FIEXIT kyllä/ei

Anonyymi

FIEXIT kyllä vai ei.

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä.

    • Anonyymi

      Kyllä

    • Anonyymi

      Ei ole mahdollista jos olisi niin kyllä.

    • Anonyymi

      Njet Njet.

    • Anonyymi

      Ja!

      • Kyllä, mutta sitä ennen tarvittaisi maahan vahva johtaja, nykyisistä ns. poliitikoista ei siihen koskaan ole.
        Omat edut menevät aina vain yhä kauemmas kansan etujen edelle.


      • Anonyymi
        however kirjoitti:

        Kyllä, mutta sitä ennen tarvittaisi maahan vahva johtaja, nykyisistä ns. poliitikoista ei siihen koskaan ole.
        Omat edut menevät aina vain yhä kauemmas kansan etujen edelle.

        Aika vahva täytyy johtajan olla, jos 13 %:n kannatuksella erottaa Suomen EU:sta, kun 60 % haluaa Suomen pysyvän EU:ssa.
        Sellaista johtajaa kutsuttaisiin diktaattoriksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika vahva täytyy johtajan olla, jos 13 %:n kannatuksella erottaa Suomen EU:sta, kun 60 % haluaa Suomen pysyvän EU:ssa.
        Sellaista johtajaa kutsuttaisiin diktaattoriksi.

        Sellaista vahvaa johtajaa maassa vain yksinkertaisesti ole.
        Mistä tuo kannatusprosentti on vetäisty?
        Meilä ei ole ensimmäistäkään sellaista valtiomiestä, joka voisi tämän maan nostaa suosta, johon se on hajoita ja hallitse feministi- ja silakkamarkkinoineen ja takkuutuksineen ajettu.
        Tämähän on kuin kissanhännän vetoleikki lastentarhassa, lapsellista ja tehotonta, kansalle aina vain yhä kalliimaksi käyvää, tuottamatta sitä, mitä hallinnon ensisijaisesti tulisi tuottaa.


      • Anonyymi
        however kirjoitti:

        Sellaista vahvaa johtajaa maassa vain yksinkertaisesti ole.
        Mistä tuo kannatusprosentti on vetäisty?
        Meilä ei ole ensimmäistäkään sellaista valtiomiestä, joka voisi tämän maan nostaa suosta, johon se on hajoita ja hallitse feministi- ja silakkamarkkinoineen ja takkuutuksineen ajettu.
        Tämähän on kuin kissanhännän vetoleikki lastentarhassa, lapsellista ja tehotonta, kansalle aina vain yhä kalliimaksi käyvää, tuottamatta sitä, mitä hallinnon ensisijaisesti tulisi tuottaa.

        Natsiparkaa ottaa päähän kun oikein kukaan ei ota vakavissaan.


    • Anonyymi

      Öyhöxit olis kaikista paras.

    • Anonyymi

      FIXIT kyllä!

    • Anonyymi

      FIEXIT kyllä

      • Anonyymi

        Samoin FIEXIT ehdottomasti kyllä.


    • Anonyymi

      Kansa on puhunut pulinat pois.

    • Anonyymi

      FIEXIT KYLLÄ

    • Anonyymi

      BRITANNIA EXIT, eli

      BREXIT

      onnistui taysin. BRITANNIA, Roomalaisten seuraajien muodossa katosi, ja vallan ottivat kaiken maailman druidit, stonehengelaiset, yms ja samalla Englanti siirtyi raitalipun syliin.

      Kuningashuone on katoamassa myoskin. Ja maa maailman johtajana kadonnut aika päiviä.

      Bileet olivat sitä mallia.

      Tältä näyttää. Tai hiven siihen suuntaan.

    • Anonyymi

      Te tarvitstte johtajan ulkoa, ei se muuten onnistu! Pitää olla Amerikoista, USA:sta JOHDETTU ja vahintaan loyhasti organisoitu suunnitelma aiheesta.

      Teidan taytyy menna Trumpin luo, ja pyytaa, ota meidat ja vapauta, kuten otit Englantilaisetkin Alamaisiksesi.

      Ei se muuten onnistu.

      Heh,

      Auttaa, jos sanoo vapauta, isa, kuten vapautit Irakin oljyn, tai no jos sanoo NATO, isa auta, VENAJA syo meidat. Karhu puree.

      Tassa ohjeita

      • Anonyymi

        FIEXIT KYLLÄ


    • Anonyymi

      Ei!

      • Anonyymi

        Kyll maar mää sano jot kyllä ehottomast.


    • Anonyymi

      KYLLÄ, kun on sopiva aika. Nyt ei ole.

      Farage: "Populistit vastaan globalistit" Se oli hienosti sanotut

      • Anonyymi

        Kyllä me olemme sen päättaneet yhdesä Samulin kanssa Euroopan lippu tullaan tallaamaan, kuten jo Lontoossa tallottiin, Tähtilippua heiluttaen, mutta kun siinä lipussa on ne raidat.

        Sinä Jenkkipaskan nuolija siis talloit samalla minua. ULOS Euroopasta. Ja en sano, että jokainen olisi, mutta sinä olet. (Fiksut amerikkalaiset ovat harvassa).

        Suomi ei liity Faragen raita lippuihin. Pelle ei saa täältä mitäään, koska on väkisin ottamassa, eikä edes kansalleen.

        Farage on täysi marionetti, eikä edusta edes brttien kunikaallisuutta.

        Kansakunnalla ei ole enää sita maailmanvaltaa, joka sillä oli, eikä se sellaiseksi tule.


    • Anonyymi

      Faragen paskapropagandaa, joka on johdettu USA:sta

      "Englantilaislehti"

      Daily Mail:in moderinti on USA:ssa, Lehden tabloid-jenkkiversio sekin melkoinen suoltaja.

      Mistä näitä aloituksia tulee????

      Mutta tulee mistä tulee, huomaava huomaa!

    • Anonyymi

      Ei, paitsi jos toivotaan Suomen muuttuvan osaksi Venäjää.

      • Anonyymi

        Ei Suomi ennen EU:ta mikään Venäläinen ollut, mutta että pois naauriliitosta, niin en mä tajua.

        EU saa pysya kevyenä, tai siis nykyisenä, mutta Eurooppa tarvii lisäksi ja erikseen YHTEISEN puolustuksen kehittämistä.

        Jenkki ei sitä halua, vaan kosiskelee jatkuvasti erikseen joka maata oman päätosvallan alle.


    • Anonyymi

      Jussi Halla-Aho presidentiksi heti.

      • Anonyymi

        Armeijaa käymätön mies presidenttinä? Ei nyt sentään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Armeijaa käymätön mies presidenttinä? Ei nyt sentään.

        Täytyykö naispresidentin käydä ensin armeija?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Armeijaa käymätön mies presidenttinä? Ei nyt sentään.

        Haavisto on seuraava presidentti.


    • Anonyymi

      Kyllä, antaa mennä vaan.

    • Anonyymi

      Ei ikinä.

    • Anonyymi

      Kyllä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe