https://autotoday.fi/yhden-automerkin-katsastuksen-hylkaysprosentti-oli-00-vuonna-2016-kayttoonotetuista-autoista/ hyvin pärjää Suzuki uusissa ja 10 vuotta ajetuissa katsastus tilastoissa
Löytyypä tältäkin listalta Suzuki hyvässä seurassa !
9
68
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän tuon kaikki Suzukin omistajat tietää 😀 varmoja ja arvonsa säilyttäviä vehkeitä😄
- Anonyymi
Luja auto mutta pitää paimentaa koko ajan maantiellä. Ottaa hartioihin pitkät matkat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luja auto mutta pitää paimentaa koko ajan maantiellä. Ottaa hartioihin pitkät matkat.
700 km yhden pysähdyksen taktiikalla menee kevyesti, mikä riittää minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
700 km yhden pysähdyksen taktiikalla menee kevyesti, mikä riittää minulle.
Oliko hartijat kipeinä vai sattuiko tyyninen sää.
- Anonyymi
Heitin tuossa pari 400 km reissua Mulla meinas perskannikat yhden pysähdyksen kanssa tulla kipeiks oli tyyntä tai myrskyä ohjauksen kanssa ei mitään omgelmia
- Anonyymi
Jahans. Lisätään suzukin pitkään puutelistaan kehnot penkit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jahans. Lisätään suzukin pitkään puutelistaan kehnot penkit.
Hyvin ponnettomia ja heikkoja on nämä nykyiset Suzuki-trollit. Kyllä ennen oli paljonkin parempia trollaajia. Nää nykyiset pelkästään haukotuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin ponnettomia ja heikkoja on nämä nykyiset Suzuki-trollit. Kyllä ennen oli paljonkin parempia trollaajia. Nää nykyiset pelkästään haukotuttaa.
Oikeastaan pitäisi minun kiittää Suzuki-trolleja.
Pakko oli mennä testaamaan Suzukin kurjuutta, kun uusi mallisto tuli markkinoille, ja sen jälkeen olen ollut vankkumaton S-logolla varustetun automerkin omistaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeastaan pitäisi minun kiittää Suzuki-trolleja.
Pakko oli mennä testaamaan Suzukin kurjuutta, kun uusi mallisto tuli markkinoille, ja sen jälkeen olen ollut vankkumaton S-logolla varustetun automerkin omistaja.Jahas. Kokonaisia taka-akseleita vaihdettu suzukiin. Mätii pyllyt kun penkit ovat ala-arvoiset. Silti joku tykkää. Ollaan aika masokistinen kansa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004827140- 262551
- 2272548
- 1571844
- 1141728
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621138- 741133
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka4112524h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?21055Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01054