https://autotoday.fi/yhden-automerkin-katsastuksen-hylkaysprosentti-oli-00-vuonna-2016-kayttoonotetuista-autoista/ hyvin pärjää Suzuki uusissa ja 10 vuotta ajetuissa katsastus tilastoissa
Löytyypä tältäkin listalta Suzuki hyvässä seurassa !
9
96
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän tuon kaikki Suzukin omistajat tietää 😀 varmoja ja arvonsa säilyttäviä vehkeitä😄
- Anonyymi
Luja auto mutta pitää paimentaa koko ajan maantiellä. Ottaa hartioihin pitkät matkat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luja auto mutta pitää paimentaa koko ajan maantiellä. Ottaa hartioihin pitkät matkat.
700 km yhden pysähdyksen taktiikalla menee kevyesti, mikä riittää minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
700 km yhden pysähdyksen taktiikalla menee kevyesti, mikä riittää minulle.
Oliko hartijat kipeinä vai sattuiko tyyninen sää.
- Anonyymi
Heitin tuossa pari 400 km reissua Mulla meinas perskannikat yhden pysähdyksen kanssa tulla kipeiks oli tyyntä tai myrskyä ohjauksen kanssa ei mitään omgelmia
- Anonyymi
Jahans. Lisätään suzukin pitkään puutelistaan kehnot penkit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jahans. Lisätään suzukin pitkään puutelistaan kehnot penkit.
Hyvin ponnettomia ja heikkoja on nämä nykyiset Suzuki-trollit. Kyllä ennen oli paljonkin parempia trollaajia. Nää nykyiset pelkästään haukotuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin ponnettomia ja heikkoja on nämä nykyiset Suzuki-trollit. Kyllä ennen oli paljonkin parempia trollaajia. Nää nykyiset pelkästään haukotuttaa.
Oikeastaan pitäisi minun kiittää Suzuki-trolleja.
Pakko oli mennä testaamaan Suzukin kurjuutta, kun uusi mallisto tuli markkinoille, ja sen jälkeen olen ollut vankkumaton S-logolla varustetun automerkin omistaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeastaan pitäisi minun kiittää Suzuki-trolleja.
Pakko oli mennä testaamaan Suzukin kurjuutta, kun uusi mallisto tuli markkinoille, ja sen jälkeen olen ollut vankkumaton S-logolla varustetun automerkin omistaja.Jahas. Kokonaisia taka-akseleita vaihdettu suzukiin. Mätii pyllyt kun penkit ovat ala-arvoiset. Silti joku tykkää. Ollaan aika masokistinen kansa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 61935
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27746Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 8722
- 11719
- 346708
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661