Olin kai yhdentoista, kun isäpuoleni piiskasi minut, kun olin varastanut velipojan syntymäpäiviksi säästetyt pikkuleivät. Pahinta oli, että kaksi vanhempaa velipuoltani sai katsella, kun minua piiskattiin paljaalle pyllylle. En enää käynyt velipuolteni kanssa saunassa, kun rintani olivat jo alkaneet kasvaa, ja alapäässäni oli vaaleita karvoja. Kipua en muista, mutta yhtäkkiä tunsin alavatsassani outoa kutinaa, jota en voinut hallita, ja sain pakkoliikkeitä, jotka vasta möhemmin tajusin orkuksi. Isäpuoleni säikähti ja lopetti piiskauksen, mutta piteli minua vielä jonkin aikaa polvellaan. En voinut mitään sille oudon nautinnon ja häpän sekaiselle tunteelle, jonka vallassa olin. Asiasta eivät vanhempani puhuneet koskaan, mutta veljeni opettivat minulle, miten orgasmin voi saada ilman selkäsaunaakin.
Orkku piiskasta
4
768
Vastaukset
- Anonyymi
No... Haluaisitko jatkaa harjoituksia?
t.Hesalainen54M- Anonyymi
Onhan sitä myöhemminkin tullut kokeiltua, mutta ei yhtä hyvin tuloksin. Kai se ensimmäinen orkku oli niin hyvä, enkä kyennyt saamaan sitä heti loppumaan, vaan kouristelin voimattomana. Nolointa oli, kun pojat saivat katsella, mutta tietysti se valtava häpeä oli yksi tunnelman laukaisija. Sitä häpeää en ole saanut tai joutunut koskaan jälkeenpäin kokemaan eikä se olisi enää mahdollistakaan, kun en enää juuri ujostele mitään. Julkinen raiskaus voisi olla lähellä, mutta sitä en sentään halua. Joskus laukean melkein pelkästään siitä vanhasta muistosta, vaikka se nyt alkaa olla jo loppuun kulutettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan sitä myöhemminkin tullut kokeiltua, mutta ei yhtä hyvin tuloksin. Kai se ensimmäinen orkku oli niin hyvä, enkä kyennyt saamaan sitä heti loppumaan, vaan kouristelin voimattomana. Nolointa oli, kun pojat saivat katsella, mutta tietysti se valtava häpeä oli yksi tunnelman laukaisija. Sitä häpeää en ole saanut tai joutunut koskaan jälkeenpäin kokemaan eikä se olisi enää mahdollistakaan, kun en enää juuri ujostele mitään. Julkinen raiskaus voisi olla lähellä, mutta sitä en sentään halua. Joskus laukean melkein pelkästään siitä vanhasta muistosta, vaikka se nyt alkaa olla jo loppuun kulutettu.
Voisihan tuosta jotain kuitenkin kehitellä...? Jos ei sentään julkista raiskausta,niin jos veisin sinut ’metsään’ kun kelit lämpenee,ja jossain sopivan lähellä kävelytietä tai pururataa kytkisin sinut puuhun/kaatuneeseen puuhun ja helmat ylös tai housut alas,ja leveällä remmillä tai paddlella pakaroille,se läpsehän houkuttelisi ehkäpä paikalle myös katsojia...😏 t.Hesalainen54M
- Anonyymi
Olisihan se kiva saada antaa sulle orkkuja jollaisen haluaisit . Saisit isän kädestä m59
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1393830Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville613455Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.122814Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1152394- 1722053
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa311476Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka361405- 541222
IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih161013Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois110993