suostumaan sänkyyn kanssani? Kertokaa hyvät ihmiset vinkkejä miten olette onnistuneet siinä. Kiinnostaisi tietää kun narsistit kuulemma niin erinomaisia rakastajia.
Miten saan narsistin
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tuon pitäisi mitenkään vaikeata olla narsistin kanssa, jos siihen vain tilaisuus löytyy. Saattaa olla kuitenkin niin, että dildo/ostopalvelu toimii paremmin.
- Anonyymi
Jos tuo on ongelma, en usko että ko. henkilö on narsiti!
- Anonyymi
puoli valtakuntaa riittänee
- Anonyymi
HAHAHAHAAAAAAAAA mikä aloitus. Tälläiset ovat hyviä. Tuolle nauraa maha kippurassa....
- Anonyymi
Ja mikähän siinä mahtaa naurattaa? Kyllä narsistikin voi olla pihtari. Sehän on juuri sitä vallankäyttöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikähän siinä mahtaa naurattaa? Kyllä narsistikin voi olla pihtari. Sehän on juuri sitä vallankäyttöä.
Kyllä, varsinkin jos kumppani tykkää ja nauttii seksistä. Pihtaaminen muuttuu näin vallankäytöksi, jolla narsisti mitätöi kumppaninsa tarpeet. Omien tarpeittensa suhteen narsisti elää kai tavallisemmin promiskuiteetissa. Seksiä on oltava aina kun hän sitä haluaa ja vaatii, ja jos ei ole, hakee sitä sitten vaikka maksullisista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narsistista niin mukavasta henkilöstä kasvaa ajanmittaan se valtaa käyttävä pihtari. Parisuhteen edettyä narsistin tavat muuttuvat. Alkuun tekevät kaikkensa miellyttääkseen kumppaniaan. Varsinkin nainen lakkaa viettelevän miestään ja näin . Esim. Kauniit alusasut vaihtuvat ”mummopöksyihin”. Alkaa kiristään miestään seksillä. Tehokas tapa tappamaan miehen mielenkiinnon. Syyn saa käännettyä toiseen vaikka oikeampi paikka olisi katsoa peiliin. Tämä on oma kokemukseni . Olen mies 50
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narsistista niin mukavasta henkilöstä kasvaa ajanmittaan se valtaa käyttävä pihtari. Parisuhteen edettyä narsistin tavat muuttuvat. Alkuun tekevät kaikkensa miellyttääkseen kumppaniaan. Varsinkin nainen lakkaa viettelevän miestään ja näin . Esim. Kauniit alusasut vaihtuvat ”mummopöksyihin”. Alkaa kiristään miestään seksillä. Tehokas tapa tappamaan miehen mielenkiinnon. Syyn saa käännettyä toiseen vaikka oikeampi paikka olisi katsoa peiliin. Tämä on oma kokemukseni . Olen mies 50
Ei ne seksikkäät alusvaatteet yleensä kauheen mukavia ole. Mieluummin niitä "mummopöksyjä" käyttelee ku liian tiukkoja stringejä jotka hankaa peppua ja tuntuu ikäviltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne seksikkäät alusvaatteet yleensä kauheen mukavia ole. Mieluummin niitä "mummopöksyjä" käyttelee ku liian tiukkoja stringejä jotka hankaa peppua ja tuntuu ikäviltä.
En koe stringejä seksikkääksi. Paljon muutakin sensuellia pukeutumistapaa on. Narsistin kanssa parisuhde kestää korkeintaa 4-5v.
Minä en ainakaan ollut vietävissä ja sekös tuota toista osapuolta kismitti suunnattomasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En koe stringejä seksikkääksi. Paljon muutakin sensuellia pukeutumistapaa on. Narsistin kanssa parisuhde kestää korkeintaa 4-5v.
Minä en ainakaan ollut vietävissä ja sekös tuota toista osapuolta kismitti suunnattomasti.Millasest sensuellist pukeutumisest sit ite tykkäät? Mulla noita pitsialusvaatteitakin, muttei nekään niin kauhean mukavia oo joten ymmärrän kyllä jos ex-kumppanis ei niitä välittänyt käyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millasest sensuellist pukeutumisest sit ite tykkäät? Mulla noita pitsialusvaatteitakin, muttei nekään niin kauhean mukavia oo joten ymmärrän kyllä jos ex-kumppanis ei niitä välittänyt käyttää.
Jotakin satiinista likaspintaista nyloneita pitkiä sukkia ja erilaisia erimittaisia hameita. Ex vaati joskus minunkin pukemaan joitakin hepeneitä.Hänen ilonsa oli minunkin nautintoani ainakin osaksi.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotakin satiinista likaspintaista nyloneita pitkiä sukkia ja erilaisia erimittaisia hameita. Ex vaati joskus minunkin pukemaan joitakin hepeneitä.Hänen ilonsa oli minunkin nautintoani ainakin osaksi.....
Mikään ei oo seksikkäämpää ku mies joka on valmis toteuttaan kumppaninsa fantasioita, kunhan ne ei vahingoita ketään ja noi ei tosiaan vahingoita ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään ei oo seksikkäämpää ku mies joka on valmis toteuttaan kumppaninsa fantasioita, kunhan ne ei vahingoita ketään ja noi ei tosiaan vahingoita ;)
Noinkos meinaat.....yks sellanen elämässä vastaan tullut.Voi olla että muitakin on mutta eivät uskalla fantasiaansa julki tuoda...
- Anonyymi
Narsu voi olla seksiaddikti, mutta ei välttämättä. Jos on ihailua kaipaavaa tyyppiä, niin voi kovasti kehua sen taitoja ja suunnatonta komeutta ja mitä se nyt sitten ikinä itse luulee olevansa. Kyllä niitäkin voi joskus onnistua vedättämään, kun on niin suuret luulot itsestään. Minun tapaukseni kanssa seksi oli kuin jotain runkkaamista . Riittänee, että on tarvittaessa saatavilla. Aivan sama mitä on päällä, eikä se muutenkaan ole sinusta kiinnostunut, olet vain pelkkä hyödytön reikä johon voi halutessaan tarpeensa tyydyttää, varastoon kuuluvaa laskennallista omaisuutta.
- Anonyymi
Mukavaa ettei tartte liikaa hienostella ulkonäön suhteen ja kuitenkin saa seksiä :) Kuulostaapa mukavalta tuo narskun seksielämä silloin kun sitä on. Ja runkkaushan voi olla ihan taivaallistakin...
- Anonyymi
Miksi kukaan haluaisi olla toiselle pelkkä esine? Kyllä jokaisen pitäisi arvostaa itseään niin ettei saastuta itseään niiden kanssa.
Narsisti ei n*ssi jos toinen haluaa, mutta n*ssii vaikka väkisin silloin, kun toinen ei halua. Aina pitää olla niinkuin hän haluaa eli periaatteesta juuri päinvastoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124340MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822191Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551711Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1001436Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671157Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331088Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3878- 171874