Uusi vuosikymmen, vanhat keskustelunaiheet

Anonyymi

Kissan tappaminen on juurtunut pysyvästi osaksi lapulaista keskustelukulttuuria.

Kuvaa hyvin kaikkea lapulaista mentaliteettia, virheitä ei myönnetä, anteeksi ei pyydetä vaikka yllätetään housut kintuissa.

39

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Iankaikkisesta tapahtumasta jaksaa juttua nostaa ne, joilla ei ole suhteellisuudentajua.

    • Kaikki on katoavaista paitsi lapualaisten kollous ja kovapäisyys. Rehupiikles som muv velii - www.youtube.com/watch?v=G5qH6JoCokY

    • Anonyymi

      kyllähän tämä kollous on muualtapäin ylläpidettyä ja jälet johtavat syltylle ja aivan varmasti, vuosia ovat lapuan foorumilla häkäröineen omin tarkoituksin

      mut itelleen siin ovat vain kuopat kaivelleet

      • Anonyymi

        Väärin! Kollous on täysin sisäsiittoista ja jossain sivukylissä ihan perhekeskeistä. Ei siis ole ihme jotta sisarusten lapsella on sairaat huvit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin! Kollous on täysin sisäsiittoista ja jossain sivukylissä ihan perhekeskeistä. Ei siis ole ihme jotta sisarusten lapsella on sairaat huvit.

        täskin on taaaas yksi tuolta sylty-sikalasta tempautunut tänne sisuksiaan levitelemään
        on siä melekosta nuot lemut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin! Kollous on täysin sisäsiittoista ja jossain sivukylissä ihan perhekeskeistä. Ei siis ole ihme jotta sisarusten lapsella on sairaat huvit.

        Eli rotuopin ajaja. Äkkiä piikkilankaa Mustanmaan ympärille. Getto Lapualle.
        Saadaan matkailunähtävyys, kuin on nyt Puolassa on. Jo olisi vierailijoita. Kaikki kissa uskovaiset tekisi pyhiinvaellus matkan Mustaanmaahan.


    • Anonyymi

      Voi voi kun lapualla ei muuta tapahru kun kissantapo niin siitä pitää repiä juttua vaikka väkisin

      • Anonyymi

        Huolehdi sinä kissastasi paremmin ja pidä pääsi kiinni!


    • Anonyymi

      Kyllä on hienoa napsauttaa pienoiskiväärillä äänevaimennin ja kaikki.kIlli pois.

      • Anonyymi

        Hullu provoilija. Sinä mitään ammu, kun ei oo asetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hullu provoilija. Sinä mitään ammu, kun ei oo asetta.

        Ei Mustasmaas ammuta, koira hoitaa huolimattomien lemmikkieläinten omistajien lemmikit. Menee kissistä frettiin.
        Otetaan tilauksia vastaan. Kun metsästyskausi loppuu voisi koiran koulutus tarkoituksessa vierailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Mustasmaas ammuta, koira hoitaa huolimattomien lemmikkieläinten omistajien lemmikit. Menee kissistä frettiin.
        Otetaan tilauksia vastaan. Kun metsästyskausi loppuu voisi koiran koulutus tarkoituksessa vierailla.

        Nii tuo itse mainostaa. Naapurin norjalainen metsäkissa portailta portaille viidelläsataa. Tästä on kuvakaappaus netissä.
        Tunkeutuu siis ihmisten koteihin tappamaan?


      • Anonyymi

        Kaikki kissanomistaja on umpihulluja. Saisi poistaa populaatiosta tai ainakin lesiä joka päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kissanomistaja on umpihulluja. Saisi poistaa populaatiosta tai ainakin lesiä joka päivä.

        Vedä (l) päähäs saat hyvän karvalakin


    • Anonyymi

      Kenen sinun mielestäsi pitäisi tai olisi pitänyt pyytää anteeksi?

      Kissojaan HEITTEILLÄ juoksuttavien ääliöiden vai jonkun muun?

      Suurimmat syylliset tapahtumiin ovat kuitenkin kissojaan HEITTEILLÄ juoksuttavat ääliöt.

      Jos he viitsisivät noudattaa Suomen Lakia ja huolehtia kissoistaan, kenelläkään ei olisi niiden suhteen ongelmia.

      Kissoille ei sattuisi onnettomuuksia eikä kukaan tappaisi niitä eikä edes ääliöiden tarvitsisi olla huolissaan.

      Olisipa kelpo elämää Lapuallakin sitten.

      • Anonyymi

        Ääliöitä ei oo kuin mustasmaas, kun muualla kissat saa olla rauhassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ääliöitä ei oo kuin mustasmaas, kun muualla kissat saa olla rauhassa?

        Enemmänkin niin päin, että ääliöitä on ainakin Mustamaassa.

        Peruste: Mustamaassa on juoksennellut kissoja HEITTEILLÄ ja sikäläiset ääliöt pitävät edelleen höhlää älämölöä oman vastuuttoman toimintansa seurauksena menehtyneiden kissojen takia.

        Mikään ei todista sitä, etteikö samanlaisia ääliöitä olisi muuallakin Lapupalla, toistaiseksi he vain eivät ole olleet yhtä aktiivisia höhlän älämölön ylläpitäjiä kuin mustamaalaiset ääliöt.


    • Anonyymi

      Kankes väärä :

      Oli matemaatikkokonferenssi. Ääretön määrä matemaatikkoja meni illalla baariin. Ensimmäinen tuli tiskille ja sanoi "yksi tuoppi olutta". Baarimikko kysyi seuraavalta mitä hänelle tuli, ja sai vastaukseksi "puoli tuoppia olutta". Kolmas sanoi siihen "neljännestuoppi olutta".

      Baarimikko katsoi joukkoa, laski hanasta kaksi tuoppia, ja tarjosi ne asiakkailleen sanoen "vihaan matemaatikkoja".

    • Anonyymi

      tuossa uuta infoa lomailuista piikissämme

      200206 Maahanmuuttajille maksetut toimeentulotuet Tuumaustunti youtube

      • Anonyymi

        Ei liity aiheeseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liity aiheeseen

        Työmiehen tuumaustunti 2020 youtube

        kaikille opiksi yhteisen suunnan löytämiseksi suomeen kukin tavoillaan linjoillaan seikkaillen


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kissat on ihania! Kui ka joku voi olla niin sairas, että tappaa lasten lemmikkejä?

      • Anonyymi

        Käyppäs tarkistuttamas onmas kuntos ja sano siinä mikä sua vaivaa mielis
        -saatat jäähä sillä reisulla lukkojen taakse ja nuan vaan aatos-eväines


      • Anonyymi

        Kuka voi olla niin sairas, että päästää lastensa lemmikin HEITTEILLE kulkemaan?

        Hirmuista julmuutta on sellainen.

        HYIHYI!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka voi olla niin sairas, että päästää lastensa lemmikin HEITTEILLE kulkemaan?

        Hirmuista julmuutta on sellainen.

        HYIHYI!!

        Ota se hellään huomaasi ja kuuluta fesessä.


      • Anonyymi

        Ilmiannoin tämän, koska uhkaat rikoksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyppäs tarkistuttamas onmas kuntos ja sano siinä mikä sua vaivaa mielis
        -saatat jäähä sillä reisulla lukkojen taakse ja nuan vaan aatos-eväines

        Siis haloo!? 99% ihmisistä tykkää kissoista, eikä heille koidu mitään haittaa siitä että niitä tassuttelee pihalla.

        Mikä voi olla ihanampaa kuin että kissa puskee kehräten jalkaasi ja katsoo nappisilmillään pienen makupalan toivossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis haloo!? 99% ihmisistä tykkää kissoista, eikä heille koidu mitään haittaa siitä että niitä tassuttelee pihalla.

        Mikä voi olla ihanampaa kuin että kissa puskee kehräten jalkaasi ja katsoo nappisilmillään pienen makupalan toivossa?

        Höpötystä!

        Jokainen, joka kissoja pihaansa haluaa, voi hankkia niitä sinne ihan itse.

        Pidä sinä vain huoli omista kissoistasi, äläkä tunge niitä muiden riesaksi hulluine luuloinesi!


    • Anonyymi

      melekeen tekis mieli sanua jotta äikkis tuolle äärimmääsen raukkamaaselle lemmikkien tappajalle kun tämä maine tuloo seuraamahan lopun ikää

      • Anonyymi

        Minä sanon: Panadol 100mg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä sanon: Panadol 100mg

        Auttaa se koiriinkin. 1gr tabu ja kivut loppuu.


    • Anonyymi

      Kyllä edelleenkin täytyy ihmetellä että kuinka tyhmä kissantappaja voi olla, kun luulee että on ihan ok retostella tappamisella somessa?
      Pitäisi kai nyt jokaisen tietää, että keskustelu asiasta ei lopu koskaan ilman aitoa ja nöyrää anteeksipyyntöä?

      • Anonyymi

        Höpöhöpö!

        Jos jollakulla on syytä pyytää anteeksi, niin kissojaan HEITTEILLÄ juoksuttavilla ääliöillä.

        Milloin he pyytävät anteeksi järjettömyyttänsä?


    • Anonyymi

      Mustamaan metsästäjät tekevät hienoa PR:ää harrastukselleen! ;-)))

      • Anonyymi

        Onneksi Lapualla ei ole kellään minipossua. Joku sen kumminkin tääkäisis omalta pihalta.


      • Anonyymi

        Ei suinkaan, vaan Lapuan höhlät kissanomistajat tekevät itselleen huonoa mainontaa.

        OPETELKAA HUOLEHTIMAAN KISSOISTANNE!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei suinkaan, vaan Lapuan höhlät kissanomistajat tekevät itselleen huonoa mainontaa.

        OPETELKAA HUOLEHTIMAAN KISSOISTANNE!!

        OPETELKAA HUOLEHTIMAAN KISSOISTANNE!!! Vastuulliset metsästäjät tappavat joka ainoan näkemänsä kissan, oli se missä hyvänsä ulkona ilman taluttajaa!

        Kun menettää tarpeeksi monta kissaa, niin luulisi tyhmimmänkin idiootin oppivan vastuullista kissan pitoa neljän seinän sisällä!


    • Anonyymi

      Notta sen palstasta huamaa jotta nua kaavojen paskaat pitäis vihroon putsata. On se sen verran rotevata tua kirjootus.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe