Koskikeskus la 1.2.2020

Anonyymi

Kivan näköinen nainen. Autoit minua kun sähläsin silmälasieni kanssa liikkeessä. Katseemme kohtasivat useaan kertaan, hymyilit kauniisti.
Jotenkin jäi perhoset pörräämään vatsa pohjaan..n

46

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muistan sinut. Minullakin jäi pörriäinen vatsanpohjaan:-) T. Nainen

      • Anonyymi

        Mitä minulla oli päällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä minulla oli päällä?

        Vastasin kysymykseesi, mutta vastaukseni on poistettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasin kysymykseesi, mutta vastaukseni on poistettu.

        Kerro väri ja materiaali, josko sitten menis läpi täällä


    • Anonyymi

      Liikkeen nimi?
      T aoittaja

      • Anonyymi

        Aloittaja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja...

        Liike oli Instrumentarium ja sulla oli päällä siniset farkut ja musta nahkatakki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liike oli Instrumentarium ja sulla oli päällä siniset farkut ja musta nahkatakki.

        Voi kökkö. Mä jo luulin, mut liike väärä. Mun tuuria.
        Jos et sitten muista väärin. Tai vaan heitä täällä läppää.
        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kökkö. Mä jo luulin, mut liike väärä. Mun tuuria.
        Jos et sitten muista väärin. Tai vaan heitä täällä läppää.
        Aloittaja

        Kuteet kyllä meni oikein👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuteet kyllä meni oikein👍

        En ookkaan ihan varma siitä liikkeestä mut joku silmälasiliike se oli. Mut nuo vaattees muistan kyllä tarkasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ookkaan ihan varma siitä liikkeestä mut joku silmälasiliike se oli. Mut nuo vaattees muistan kyllä tarkasti.

        Lähde kahville mun kanssa.
        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähde kahville mun kanssa.
        Aloittaja

        Voisin lähteekkin. Millon? T. Nainen


    • Anonyymi

      Kuinka sulla aamupäivät huomenna tai ens viikolla?
      Aloittaja

      • Anonyymi

        Ens viikolla vois onnistua joku aamupäivä. Miten ois tiistaina:-) T. Nainen


      • Anonyymi

        Huomenna käy koko päivä ennen viittä.
        Jos luet nää niin vastaa, tsekkaan tän viim aamulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ens viikolla vois onnistua joku aamupäivä. Miten ois tiistaina:-) T. Nainen

        Tiistai ainakin aamupäivä ainakin kävis mulle👍
        Missä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ens viikolla vois onnistua joku aamupäivä. Miten ois tiistaina:-) T. Nainen

        Tiistai ok.
        Missä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiistai ok.
        Missä?

        Nähdään saman liikkeen edessä jossa autoin sua:-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähdään saman liikkeen edessä jossa autoin sua:-)

        Huomenta..
        Kuulostaa hyvältä. Sovitaan kellonaika tiistain aamupäivällä?
        Nythän ne perhoset vasta pörräävät😀
        Mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta..
        Kuulostaa hyvältä. Sovitaan kellonaika tiistain aamupäivällä?
        Nythän ne perhoset vasta pörräävät😀
        Mies

        Huomenta:-) Juu sovitaan kellonaika tiistain aamupäivällä. Mullakin pörriäinen mahassa heräilee taas:D
        Nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta:-) Juu sovitaan kellonaika tiistain aamupäivällä. Mullakin pörriäinen mahassa heräilee taas:D
        Nainen

        Mulla aamupäivä aikaa, iltavuoro töissä.
        Mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla aamupäivä aikaa, iltavuoro töissä.
        Mies

        Voidaan siis sopia aika vaik heti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voidaan siis sopia aika vaik heti.

        Mikä aika sulle sopisi?:-)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voidaan siis sopia aika vaik heti.

        Mikä aika sulle sopisi?:-)


      • Anonyymi
        susanna357 kirjoitti:

        Mikä aika sulle sopisi?:-)

        Kaik käy, kahteen meen töihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaik käy, kahteen meen töihin

        Onko sulla mitään mitä kautta voitais viestiä, vaik kolmikirjaiminen missä i keskellä


      • Anonyymi
        susanna357 kirjoitti:

        Mikä aika sulle sopisi?:-)

        Laita sä kellonaika näillä spekseillä.
        Mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita sä kellonaika näillä spekseillä.
        Mies

        Nainen katosi...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nainen katosi...

        En kadonnut. Laitoin jo kellonajan, mutta viesti oli poistettu. Eli kymmeneltä.


      • Anonyymi
        susanna357 kirjoitti:

        En kadonnut. Laitoin jo kellonajan, mutta viesti oli poistettu. Eli kymmeneltä.

        Nähdään kympiltä.
        Mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähdään kympiltä.
        Mies

        Vieläkö nainen on messissä
        Mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö nainen on messissä
        Mies

        Nyt tuli valitettavasti ylitsepääsemätön este huomiselle tapaamiselle:/ Pitää sopia joku toinen aika:-)
        Nainen


      • Anonyymi

        Ok. Näillä mennään😀
        Jos mielesi muuttuu etkä halua ollenkaan tavata niin kerro rohkeasti. Paljon parempi kuin se että tehdään oharit. Arvostan että kerroit, olis tullut tyhmä olo notkua turhaan. Paitsi että muutenkin menen laseja hakemaan😜.
        Olen avoin uudelle ajalle. Mukavaa päivää sunulle.
        Mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Näillä mennään😀
        Jos mielesi muuttuu etkä halua ollenkaan tavata niin kerro rohkeasti. Paljon parempi kuin se että tehdään oharit. Arvostan että kerroit, olis tullut tyhmä olo notkua turhaan. Paitsi että muutenkin menen laseja hakemaan😜.
        Olen avoin uudelle ajalle. Mukavaa päivää sunulle.
        Mies

        Tottakai kerroin, koska en halunnut että odottelet minua turhaan. Minäkin olen avoin uudelle. Mukavaa päivää sinullekin!
        Nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai kerroin, koska en halunnut että odottelet minua turhaan. Minäkin olen avoin uudelle. Mukavaa päivää sinullekin!
        Nainen

        Laita tänne ehdotuksia ajasta kun kuviot selvillä.
        Mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita tänne ehdotuksia ajasta kun kuviot selvillä.
        Mies

        Naisen pörriäinen karkas masun pohjalta?
        Mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen pörriäinen karkas masun pohjalta?
        Mies

        Ei karannu. Laitan ehdotuksen ajasta myöhemmin.
        Nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei karannu. Laitan ehdotuksen ajasta myöhemmin.
        Nainen

        Mukavaa viikonlopun odotusta.
        Mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavaa viikonlopun odotusta.
        Mies

        Kivaa viikonvaihdetta sulleki! Ehkä jo ensi viikolla kuviot selvii:-)
        Nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavaa viikonlopun odotusta.
        Mies

        Kivaa viikonvaihdetta sulleki! Ehkä jo ensi viikolla kuviot selvii:-)
        Nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavaa viikonlopun odotusta.
        Mies

        Kivaa viikonvaihdetta sulleki! Ehkä jo ensi viikolla kuviot selvii:-)
        Nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa viikonvaihdetta sulleki! Ehkä jo ensi viikolla kuviot selvii:-)
        Nainen

        Kuulostaa hyvältä.
        Mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä.
        Mies

        Nainen?
        T mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen?
        T mies

        Voi kuule Mies, unohdin jo koko jutun:( Mutta en nyt etene tässä tämän pidemmälle. Toivon sulle kaikkee hyvää loppuelämäksi:-)
        Nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule Mies, unohdin jo koko jutun:( Mutta en nyt etene tässä tämän pidemmälle. Toivon sulle kaikkee hyvää loppuelämäksi:-)
        Nainen

        Koska saa nauraa) Just tyypillinen kusetus "etsintäkuulutus" palstalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska saa nauraa) Just tyypillinen kusetus "etsintäkuulutus" palstalla

        Ed oli sivusta


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe