"Kaikki lapset tarvitsevat turvaa vanhemmilta"

Anonyymi

Sanoi arkkipiispa Luoma Yhteisvastuukeräyksen alkamisen kunniaksi järjestetyssä jumalanpalveluksessa Turussa.

Kaikkien himouskovaisten vanhempien lasten tulisi olla turvassa vanhemmiltaan, sanon minä.

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitäisi olla vanhemmiltaan,

    • Anonyymi

      Ollaanpas sitä tuomiotapulissa nyt hurskaita. 😇
      Vain rahaa Luoma tahtoo, älkää muuta luulkokaan.

      Ja mikä hemmetin "yhteisvastuu"? Jokainen on vastuussa itsestään, ei muista. Mutta kyllähän siivestäjille kelpaa. Lykätään omat lapset muiden vastuille ja jatketaan omaa rilluttelua.

      Itseasiassa tällainen yhteisvastuutoiminta vain lisää mahdollistaa lasten heitteillejätön, muiden niskoille. He, jotka ovat lapsia hankkineet, huolehtikoot heistä, itse.

    • Anonyymi

      "Kaikki lapset tarvitsevat turvaa vanhemmilta"

      Piispa puhuu vihervasemmistolaista kulttuurimarksismia vastaan tuossa! Kuinka uskaltaa?

      • Anonyymi

        Luoma ei osaa päättää ollako lintu vai silakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luoma ei osaa päättää ollako lintu vai silakka.

        Luomahan on ensimmäisenä täyttämässä näitä keräyslippaita.


      • Anonyymi

        Olisipa kiva kysyä Luomalta allekirjoittaako hän tulkintasi.


      • Suomessa saa sanoa jokseenkin mitä tahansa, kunhan ei halvenna minkään ryhmän ihmisarvoa tai loukkaa vakavasti nimetyn henkilön kunniaa. Eikö ole ihmeellistä, Korkkiruuvi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisipa kiva kysyä Luomalta allekirjoittaako hän tulkintasi.

        Eihän sanaa kulttuurimarksismi edes käytä kuin laitaoikeistouskovaiset, joten tuskin.


      • Anonyymi

        Piispa puhuu Al holista. Juuri nämä lapset ja heidän äitinsä ovat olleet viime aikoina vahvasti esillä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piispa puhuu Al holista. Juuri nämä lapset ja heidän äitinsä ovat olleet viime aikoina vahvasti esillä...

        Ihmettelinkin että miksi ihmeessä Luoma uskaltaisi puolustaa Suomen lapsia joiden räjähdyksen omaisesti kasvaneista mielenterveyshäiriöistä jopa Yle uskalsi puhua eilen aika rehellisesti. Toimittaja jopa käytti sanaa - - räjähdyksen omainen kasvu. Kulttuurimarksismi kylvää julmaa satoaan lasten ja nuorten parissa kuten olen niin usein täällä julistanut.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Eihän sanaa kulttuurimarksismi edes käytä kuin laitaoikeistouskovaiset, joten tuskin.

        Miksi ei käytä, sana kuvaa erinomaisesti länsimaisuuden syntyyn vaikuttanutta ajatusmaailmaa.

        Me olemme kulttuurimaksisteja kaikki, kun oikein gallup-kysely tehdään. Suurin osa nimittäin ei kannata:
        - orjuuden palauttamista
        - rasismia
        -lapsityövoiman käyttöä
        - ilmastonmuuttamista
        - naisten epätasa-arvoa
        - ruoskimisrangaistusten palauttamista
        jne.

        Nimittäin juuri tuollaisista tavoista luopumalla maailma on mennyt pilalle tässä nykyisimmän 300 vuoden aikana jokaisen aidot ja kunnolliset oikeistolaiset arvot esivanhemmiltaan perineen mielestä.

        Minä ainakin olen ylpeästi kulttuurimaksilainen ulko- ja jälkimongoli sekä lantalaislappalainen, ja vasemmistonäänestäjäkin aika usein, vaikka kannatankin maataloustukia ja sen takia välillä äänestän kepua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelinkin että miksi ihmeessä Luoma uskaltaisi puolustaa Suomen lapsia joiden räjähdyksen omaisesti kasvaneista mielenterveyshäiriöistä jopa Yle uskalsi puhua eilen aika rehellisesti. Toimittaja jopa käytti sanaa - - räjähdyksen omainen kasvu. Kulttuurimarksismi kylvää julmaa satoaan lasten ja nuorten parissa kuten olen niin usein täällä julistanut.

        >Kulttuurimarksismi kylvää julmaa satoaan lasten ja nuorten parissa kuten olen niin usein täällä julistanut.

        Ei se muutu todeksi vaikka sitä julistaisit tunnin välein, kuten melkein teetkin. 😏


    • Työkseen hyvää tarkoittavia sanoja suoltava ja överisti palkattu arkkipiispa ei ole se henkilö, jonka mielipidettä pitäisin aitona ja siten kuuntelemisen arvoisena.

      Kulissit ja työn roolin asettamat reunaehdot kun vie jokaiselta arkkipiispalta (ja muiltakin piispoilta) uskottavuuden.

    • Anonyymi

      Jumala on korkein isä minulle ja kaikille muille uskossa oleville.
      Isäjumala.

    • Anonyymi

      Olet oikeassa. Useat uskovaisten lapset pitäisi ottaa välittömästi huostaan. Noin he pelastuisivat todennäköisemmin seksuaaliselta hyväksikäytöltä ja henkiseltä väkivallalta.

      • Anonyymi

        Uskovien lapset ovat vielä terveitä mieleltään, mutta tämän maailman lasten mielenterveysongelmat ovat kasvaneet räjähdyksen omaisesti kuten jopa Ylen toimittaja uskalsi todeta. Lasten seksualisointi esikoulusta alkaen tuottaa siis jo nyt sitä satoaan mikä kulttuurimarksistien tavoite on koko ajan ollut.


    • Anonyymi

      Ehdotatko uskovien vanhempien lasten huostaaottoa ja sijoitusta laitoksiin?

      Näin tapahtui joillekin Neuvostoliitossa, joka oli oikea monien ateistien ihannemaa, olihan kouluissa opetusta tieteellisestä ateismista. Korkeakoulut oli suljettu uskoaan tunnustavilta nuorilta. Siellä eivät kristityt paljon julkisuudessa esiintyneet. Osa pääsi työleireille.

      • Varsin kummallista kun ateismi ja jo sukupolvi sitten romahtanut neukkula yhdistetään uudelleen ja uudelleen. En tosin tiedä kuinka moni ateisti diggaa neukkulaa, tosin sitä et tiedä sinäkään.
        Mutta nyt Venäjällä taas vallitsevat vanha, hyvät ja kristilliset arvot. Niiden takuumiehinä ovat Putin, arkkipiispa Kirill ja itse isä Jumala.
        Valitettavasti parisuhdeväkivalta on duuman erityissuojelussa.
        Lainaus Turun Sanomista :

        "Kohtuullinen vaimon lyöminen ja raiskaaminen avioliitossa sallitaan – Venäjän duuma harkitsee, pitääkö puolison hakkaaminen määritellä rikokseksi
        Tuhannet naiset ovat kokeneet omakohtaisesti väkivallan ja tietävät miltä tuntuu, kun viranomaiset eivät tee mitään. Venäjällä perheväkivallan uhrina kuolee 14 000 naista vuodessa. Perheen sisäisen väkivallan yksiselitteisesti tuomitsevaa lakia on odotettu vuosikymmenestä toiseen.


      • Anonyymi
        epikuros kirjoitti:

        Varsin kummallista kun ateismi ja jo sukupolvi sitten romahtanut neukkula yhdistetään uudelleen ja uudelleen. En tosin tiedä kuinka moni ateisti diggaa neukkulaa, tosin sitä et tiedä sinäkään.
        Mutta nyt Venäjällä taas vallitsevat vanha, hyvät ja kristilliset arvot. Niiden takuumiehinä ovat Putin, arkkipiispa Kirill ja itse isä Jumala.
        Valitettavasti parisuhdeväkivalta on duuman erityissuojelussa.
        Lainaus Turun Sanomista :

        "Kohtuullinen vaimon lyöminen ja raiskaaminen avioliitossa sallitaan – Venäjän duuma harkitsee, pitääkö puolison hakkaaminen määritellä rikokseksi
        Tuhannet naiset ovat kokeneet omakohtaisesti väkivallan ja tietävät miltä tuntuu, kun viranomaiset eivät tee mitään. Venäjällä perheväkivallan uhrina kuolee 14 000 naista vuodessa. Perheen sisäisen väkivallan yksiselitteisesti tuomitsevaa lakia on odotettu vuosikymmenestä toiseen.

        "Varsin kummallista kun ateismi ja jo sukupolvi sitten romahtanut neukkula yhdistetään uudelleen ja uudelleen."

        Ateismius ja liberaalius elää yhä ja on voimissaan kylväen omaa tuhoaan lasten, nuorten, keski-ikäisten ja vanhustenhoidon parissa kuten media ovelasti ripotellen tietoa näistä jakelee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Varsin kummallista kun ateismi ja jo sukupolvi sitten romahtanut neukkula yhdistetään uudelleen ja uudelleen."

        Ateismius ja liberaalius elää yhä ja on voimissaan kylväen omaa tuhoaan lasten, nuorten, keski-ikäisten ja vanhustenhoidon parissa kuten media ovelasti ripotellen tietoa näistä jakelee.

        Vain niin, tuo on vain sinun mielipiteesi.


      • Anonyymi
        epikuros kirjoitti:

        Vain niin, tuo on vain sinun mielipiteesi.

        Ja sitten tietenkin mielisairaitten, pornoa ja aineita käyttävien lasten ja nuorten ongelma. Luku-, kirjoitus- ja laskutaidottomuus on niistä ongelmista pienimpiä.


    • Anonyymi

      Mutta jos perii ne vanhempien ominaisuudet, heistä tulee samanlaisia.

    • Anonyymi

      Taivas on lasten valtakunta.
      Isä armossaan meitä suojeleepi.

    • Anonyymi

      Ei mitään hätää, sillä Jeesus on antanut vankat neuvot.

    • Anonyymi

      Kristitythän ovat luoneet perisynnissä kollektiivisen syntivastuun koko ihmiskunnan ylle ja nyt he yrittävät yhteisvastuun nimissä kollektivisoida vielä sinun rahasikin.

    • Anonyymi

      Seponheimon Kiljun-Tae.

    • Anonyymi

      Kirjoitit: ”Kaikkien himouskovaisten vanhempien lasten tulisi olla turvassa vanhemmiltaan..”

      Tilastojen mukaan maassamme on jo huostaan otettuina noin 18 500 lasta ja nuorta, ja lisäksi lastensuojelun piiriin on joutunut jo yli 80 000 lasta ja nuorta.

      Jostain syystä yhteiskunta, eli veronmaksajat, joutuvat ammattiauttajien kautta turvaamaan siis jo liki sadantuhannen lapsen ja nuoren tulevaisuutta, joka määrä kasvaa yhä, koska heidän vanhempansa ovat siihen kyvyttömiä.

      Palstalla on usein esiintynyt aikamoista negatiivisuutta lestadiolaisia kohtaan.

      Kun maassamme on lasten hyvinvoinnin ylläpitäjätutkijoita pilvin pimein, niin veronmaksajien olisi jo korkea aika saada tutkimusprosentteja siitä moniko lestadiolaisperheen lapsi /-nuori on viimeisen kymmenen vuoden aikana joutunut huostaan otetuksi, tai lastensuojelun kohteeksi suhteessa taviväestöön.
      -jeesusfani-

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe