Onkos paljon porukkaa tulossa.Olemme pari pohjanmaalta ja tulossa Turkuun työn merkeissä loppuviikoksi.Olisi kiinnostusta osallistua,mutta tapahtuman koodi on vieras.Onko tämä yksityistilaisuus? Kysymys siksi koska tämä Moes baari on hotellin aulabaari.Saimme kutsun mieheltä jonka tapasimme ja yhteystietojen vaihtaminen unohtui illan aikana.Lähinnä mietityttää kuinka rohkeasti voi pukeutua,kannattaako huone varata samasta hotellista ja otetaanko vieraat avosylin vastaan?
TURKU 7.2 RYHMÄSEKSIBILEET
42
4201
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro nyt vielä kellonaika milloin kannattaa tulla baariin swingaajia tuijottamaan :D
- Anonyymi
Hei😊 Olemme menossa mieheni kans tapahtumaan mukaan. Emme ole ensi kertalaisia, kysyit miten pukeutua. Pukeudun lyhyeen nahka hameeseen ja avonaiseen toppiin kengät korolliset. Meillä varattu huone ei kaikilla ole niillä jolla huone toiset parit voi mennä harrastaa ryhmä seksiä heidän huoneeseen. Monasti joku pari haluaa vain naisen tai miehen omaan huoneeseen. Harva nukkuu näissä tapahtumissa kun yö harrastetaan kunnolla seksiä😗
- Anonyymi
Jos tuollaiset bileet järjestetään oikeasti niin olisiko jonkun ryhmän yksityistilaisuus.
- Anonyymi
Scandic Atrium kello 20.00 eteenpäin.Tervetuloa
- Anonyymi
Paikallislehden toimittajakin tilattu paikalle.Voivat sitten ystävät ja tututkin lukea lehdestä.
- Anonyymi
Punaisesta rannekkeesta tunnistaa😉
- Anonyymi
Niin muuten olet mitä suurenmmassa määrin.
- Anonyymi
Hotellissa ei tiedetty tästä mitään kun soitin äsken.On feikki tai juhlivat normaalissa seurassa.
- Anonyymi
Hotelli ei tidä eikä heille kuulu jos parit tapaa toisiaan. Ehkä muut asukkaat kiinnittävät huomion lähinnä meihin naisiin kun pukeudumme vähän avoimemmin😊
- Anonyymi
Nämä bileet ovat kaikille avoimet.Jokainen jatkaa tapaamisesta omiin paikkoihinsa sekstaamaan.Olen 50 muodokas neito ja pukeutunut mustaan nahkaan.Jos olet nuori ja hyväkuntoinen tule moikkaamaan niin tutustutaan lähemmin.
- Anonyymi
23v/195cm/98kg/18cm poika kiinnostui.Miten sinut tavoittaa?
- Anonyymi
Joku pitää läskistä ja rumuudesta
- Anonyymi
Sinä et ole kellekkään kelvannut.Sun täytyy olla super läski ja ruma.Kateellinen puutteessa elävä kuvatus kun olet.
- Anonyymi
Kyllä tämä ihan aito juttu on.Turun swingerpoppoon kokoontuminen.Apumiehet ja naiset aina tervetulleita näihin.Miehistä,sellaisista jotka oikeasti pystyvät toimimaan on aina pulaa.Olen itsekkin menossa.Laadusta joutuu usein tinkimään,mutta mukavaa seuraa kyllä löytyy.
- Anonyymi
Yleensä en etsi kiilto kuva miehiä olen saanut hyvää seksiä ihan normi mieheltä.
- Anonyymi
Älä hyvä ihminen ole noin kateellinen.Kerää rohkeutesi ja mee messiin.Seksin puutteesi korjantuu kerralla on tarjolla miestä ja naista.Ja eikun nauttimaan,
- Anonyymi
Kyllä tämä totta on.Osanottajat tunnistaa rannekkeista ja aktit suoritetaan hotellin huoneissa.Myös bi-miehet ovat todella tervetulleita,heille löytyy aina seuraa pareista.Meillä ei koko ja näkö vaikuta seuran saantiin vaan toimiva varustus,käyttäytyminen ja hygienia kun on kunnossa niin seuraa kyllä löytyy. Jos olet tulossa niin tule juttelemaan vaan rohkeasti meille.Vaimolla ruskeat hiukset,hieman pyöreä,silmälasit ja itse olen tumma,hoikka ja parrakas.
- Anonyymi
Kyllä pano seraa löyyy varmasti jos mies pukeutunut asiallisesti.Olen itse aisuri enemmän ja kaunis vaimoni tosi kiimassa kun mennään tapahtumaan. Viimeksi heti ekalle hitaalle tuli hakee keski ikäinen mies oli kiihottavaa katsella kun mies hiveli vaimon takamusta näin heti vaimoni oli aivan valmis. Appaleen loputtua molemmat suutelivat into himoisesti, vaimoni tuli miehen kanssa hakee käsilaukkua pöydästä. Mies sanoi lähden panee vaimoasi johon vaimo mennään jo. Jäin vittää iltaa ja tansimaan noin puolentoita tunnin päästä vaimoni saapui miehen kanssa takaisin pöytään.Tosi kiihottavva nähdä kun vaimolla kasvot loisti ja kaulasta ja rinta vaosta näki miten mies oli imennyt vaimoani.
- Anonyymi
On tämä totta.Aion varmasti mennä katsomaan.Alaston Suomi järjestää samanlaisia bileitä
- Anonyymi
Näitä samoja treffejä järjestetään myös Cup&Pintissä rautatieaseman vierellä.Olin muutama viikko sitten mukana ja ihmisiä oli liikkeellä aika vähän,mutta tämä paikka ei seksiin oikein sovellukkaan.
Kyllä noista seksiä löytyy.Itse juttelin hetken todella kiimaisen runsaan vaaleaverikön kanssa pöydässä ja seurana vieläpä toinenkin mies ja tästä muodokkaasta pakkauksesta suorastaan huokui kiima.Tämä kerta ei kuitenkaan johtanut mihinkään,koska naisella tuli kiire johonkin ja poistui paikalta.Ilta kuitenkin johti seksiin pariskunnan apumiehenä ja päättyi siis hyvin.Jos olet normaali,osaat pientä jutustelua ja olet olemukseltasi siisti niin kyllähän näissä pakosta käy flaksi.Pariskunnat ovat tarkempia seurasta,mutta yksinäiset naiset näissä piireissä eivät kyllä valitse.Niin kuin ketjussa joku jo mainitsi niin tasosta voi kyllä hiukan joutua tinkimään,mutta jos on kovat paineet niin kyllähän aina pitää joustaa.Kondoomit mukaan ja katselemaan. P.S eivät noi kyllä kortsua vaadi,mutta jokainen päättäköön itse omat riskinsä. - Anonyymi
Tiedän minkä ryhmän treffit on kyseessä.Olin itsekkin mukana viime keväänä ja maksua vastaan saa tunnukset nettiin ja jihuu pillua on tarjolla joka kylässä ja kaupungissa.
Taidan olla itse nussinut tuota muodokasta vaaleaverikköä muutaman kerran ja kyllähän läski on mielestäni parempi ilmaisu,mutta kauneus katsojan silmässä,vai miten se meni.
Kyllä paikalliset alan miehet tämän tunnistaa ja eihän täältä noita sinkkutyttöjä montaa löydykkään.Tämäkin ja suurin osa muistakin on kyllä jo vähän matureosaston tyttöjä.Pari nuorempaa ja oikeasti kaunistakin löytyy,mutta mitään kehittävää keskustelua ei kannata kyllä odottaa,vaikka suutaan osaavat kyllä muuten käyttää.Nuoremmille miehille pienenä vinkkinä,että jos ikäsi alkaa kakkosella tai et ole paljoa yli kolmekymppinen niin nämä vanhemmat rouvat tarttuvat 100% varmuudella syöttiin.Ei tässä ketjussa mainittu treffitilaisuus mitään feikkiä ole.Kyllä näitä järjestetään ihan säännöllisesti.Minulle kävi onni ja löysin kauniin tytön aivan muualta ja elän nyt parisuhteessa.Enää ei tarvitse nussia näitä puhkiporattuja lumppuja tai jonkun pariskunnan naista kun mies runkkaa löysää munaansa vieressä ja koittaa ottaa kännyllä kuvia aktista. - Anonyymi
Juku sentään😁 tuttua porukkaa. Olin jäsenenä myös itse vajaa vuosi sitten ja tuli kyllä kahlattua läpi koko xutarjonta Turussa.Treffejä oli silloinkin säännöllisesti ja yleensä parin paikallisen jäsenen järjestämiä.Yleensä ravintoloissa.
Pariskunnathan näistä seikkailua hakevat,mutta joitain yksinäisiä naisiakin on mukana.
Itse tapailin pareja enemmän,mutta kyllä tämä uhkea blondikin tutulta kuulostaa.
Noin kolmekymppisenä miehenä mulla oli kyllä pillua tarjolla säännöllisesti ja olihan se sinkkumiehelle mahtava tilanne.
Monenlaisia kokemuksia ,aivan mahtava jo yli kuusikymppinen pari,jonka kanssa myös mukavaa illanviettoa ja seksiä tietenkin,mutta myös lihava nainen jonka raskasta erokokemusta tuli kuunneltua enemmän kuin nussittua,mutta mukava nainen kyllä hänkin.Tumma keski-ikäinen sekopää joka kärsi mielenterveysongelmista ja olisi aina halunnut ilman kumia,kärsi kuulemma allergiasta,mutta kondomeja oli yöpöydän purkki silti täynnä.
Koko elämän kirjo löytyy varmasti tästäkin.ryhmästä,mutta mukavia suurin osa.
Itse palasin extyttöystävän kanssa yhteen ja päätin lopettaa tämän harrastuksen,mutta jos tilanne muuttuu palaan varmasti harrastuksen pariin😉 - Anonyymi
POHJANMAAN PARI tulkaa paikalla moikkaa.Olen tumma 180cm pitkä kaveri kauluspaidassa.
- Anonyymi
Tää vaatii jo popkornia!
- Anonyymi
7.2 Xperience United bileet. Hotelli Scandic Atrium Moe's aulabaari alkaen kello 20.00
- Anonyymi
Bi-miehiä toivotaan paikalle
- Anonyymi
Pariskunta tyttöystävän kanssa ottaisi 3-5 bi-miestä mukaan kimppaan.Parin nainen hieman pyöreä ristiverikkö ja tyttöystävä bbw blondi.Mies tumma normaalivartaloinen ja vahvasti bi.Naiset ja miehet enemmänkin keskenään,mutta sekaisinkin onnistuu.Huone varattuna.
- Anonyymi
Mulla nahkaa,korkkarit ja varmasti muodot miesten mieleen.Tarttukaa hihasta jos miellyttää.
- Anonyymi
Hei😊 itse pukeudun samaan tapaan ja miehet kiinnostuneita heti😊
- Anonyymi
Mikä tämä xperience united on.Kokemuksia?
- Anonyymi
Tapasin ihanan miehen ravintolassa ja kaikki oli kuin elokuvassa.Nautinnollista seksiä,kukkia,lahjoja ja paljon yhteistä aikaa.Ajattelin voiko tämä olla totta.
Ei edes pitkän ajan kuluttua alkoi mies puhumaan naisesta kolmantena ja koska nainen oli minua kiehtonut jo aiemminkin niin suostuin.
Treffit vieraan naisen kanssa toteutuivat lähes heti ja samalla sain tietää miehen kuuluvan xperience unitediin.Seuraavaksi kokeilimme kimppaseksiä,apumiehiä,s/m seksiä ja lähes kaikkea mitä voi tehdä seksissä.
Minulle selvisi pian ettei mies kiihoittunut mistään normaaliin seksiin liittyvästä ja hänellä oli naisystäviä ympäri Suomea.Mies tapaili heitä säännöllisesti työ ja muilla matkoilla.Lopulta olin vieraan miehen elin sisälläni hotellihuoneessa,bileissä,autossa ja myös omassa vuoteessani.
Sukupuolitaudin sain kahdesti,minua vaivasi ainaiset tulehdukset ja minulla on nyt ikuinen genitaaliherppes.Kuviani löytyy netistä varmasti loppuelämäni ajan.
Rakkaudentunteen kuihduttua voin todella pahoin ja suhteen oli loputtava.Mies ottaa edelleen yhteyttä tasaisesti ja vuodattaa ikäväänsä minulle. - Anonyymi
Rakkaus vie järjen
- Anonyymi
Pidetäänkö noi bileet oikeasti🤔
- Anonyymi
Joko saadaan raporttia? :)
- Anonyymi
Taisi olla höpöbileet kunnei minkäänlaista jälkihehkutusta olla kuultu...
- Anonyymi
Pidettiin nämä.Mentiin vielä jatkamaan Pelimieheen myöhemmin ja sen jälkeen kunnon seksiä.
- Anonyymi
Nussin tuota tupakkaa polttavaa brunettia miitin jälkeen.
- Anonyymi
Seuraava miitti Turussa 6.3 kello 19.00 alkaen
Ketjusta on poistettu 68 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321