Hieno myymälä. Vielä itse kauppias kun oppisi alkeellisimmat käytöstavat ! Esim.. Asiakkaan tervehtiminen. .Mitä mieltä???
Paikallinen päivittäistavarakauppa
16
824
Vastaukset
- Anonyymi
Käytöskoulu aiheellinen .HENKILÖKUNNASTA SUURIN OSA HALLITSEE ( ainakin tervehdyksen, jos ei paljon asiakaspalvelu kiinnostakkaan!
- Anonyymi
jo on murheet..mulle riittää et tavaraa on hyllyssä ja kassalla rahastetaan eikä tartte mennä maaliman ääriin hakemaan talia pikku nokare henkeni pitimiksi.
Ei ne paljo Prismassakaan kauppiaat morjestele...eikä liioin Kitymarketissa,varmaan on muutakin miettimistä kauppiaalla.- Anonyymi
Oli miettimistä tai ei asiakkaita voi silti tervehtiä kauppias antaa itsestään ylimielisen kuvan et silleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli miettimistä tai ei asiakkaita voi silti tervehtiä kauppias antaa itsestään ylimielisen kuvan et silleen.
Vittu kaupasta ostetaan safkat ja lähdetään pois, aivan sama teervehditäänkö vai ei. Mieluummin ei. Ja kauppojen kuulutukset kiinni. Pelkkää asiakkaan keskittymisen häirintää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vittu kaupasta ostetaan safkat ja lähdetään pois, aivan sama teervehditäänkö vai ei. Mieluummin ei. Ja kauppojen kuulutukset kiinni. Pelkkää asiakkaan keskittymisen häirintää.
Parempi asioida muualla samalla voi poiketa alkossakin ei tuo nakkilan kauppa kovin kummoinen ole valikoimakin melko vaatimaton ja hintataso korkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi asioida muualla samalla voi poiketa alkossakin ei tuo nakkilan kauppa kovin kummoinen ole valikoimakin melko vaatimaton ja hintataso korkea.
Yksi suosituimmista kaupoista on yhä ja yhä Lidl. Vaikka ei ole laajaa valikoimaa eikä kymmenen tuhannen neliön tilaa niin silti myynnin ykkönen. Miksi?
Edulliset hinnat ja kassat palvelee. Tänään viimeksi K supermarketissa, jossa yksi myyjä ja järkyttävä jono. Ei elettäkään että olisi pyytänyt apuvoimia kassalle. Ei taatusti tulla uudelleen jollei aivan pakkotilanne. Ei 2020 luvulla kuulu asiakkaan enää seistä yhden kassan jonossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi suosituimmista kaupoista on yhä ja yhä Lidl. Vaikka ei ole laajaa valikoimaa eikä kymmenen tuhannen neliön tilaa niin silti myynnin ykkönen. Miksi?
Edulliset hinnat ja kassat palvelee. Tänään viimeksi K supermarketissa, jossa yksi myyjä ja järkyttävä jono. Ei elettäkään että olisi pyytänyt apuvoimia kassalle. Ei taatusti tulla uudelleen jollei aivan pakkotilanne. Ei 2020 luvulla kuulu asiakkaan enää seistä yhden kassan jonossa.Hitaan palvelun ykkösmestat lähistöllä ovat hoowallan toooookmanni hoovallan tintti keimarketti ja ulvilan vastaava.
Nakkimaan kauppa tyypillistä perustasoa..kylän pikkusutturat palvelee just sen minkä osaavat ja viitsivät..on siellä joku helmikin joukossa.
Kauppiaan nuorin ja hoikka blondi..sellainen aikuinen.
Varsinainen nuori kauppias kuin isukin kopio..vaimo ystävällinen ja mukava.
Kuitenkin ostan kaupoista vain tuotteet enkä edellytä et mua käydään lipomassa mennentullen.
Se tumma söötti poika on kiva ja ystävällinen.
Kaikkineen mukavaa maakuntasarjaa..rempan jälkeen siisti ja selkeä..juomavalikoimaa kiitettävästi.
Onneks ei ole alkoa.
Perhekauppa.
Nimim.Ei tartte tervehtiä koko aikaa pärjään pelkällä leivälläkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitaan palvelun ykkösmestat lähistöllä ovat hoowallan toooookmanni hoovallan tintti keimarketti ja ulvilan vastaava.
Nakkimaan kauppa tyypillistä perustasoa..kylän pikkusutturat palvelee just sen minkä osaavat ja viitsivät..on siellä joku helmikin joukossa.
Kauppiaan nuorin ja hoikka blondi..sellainen aikuinen.
Varsinainen nuori kauppias kuin isukin kopio..vaimo ystävällinen ja mukava.
Kuitenkin ostan kaupoista vain tuotteet enkä edellytä et mua käydään lipomassa mennentullen.
Se tumma söötti poika on kiva ja ystävällinen.
Kaikkineen mukavaa maakuntasarjaa..rempan jälkeen siisti ja selkeä..juomavalikoimaa kiitettävästi.
Onneks ei ole alkoa.
Perhekauppa.
Nimim.Ei tartte tervehtiä koko aikaa pärjään pelkällä leivälläkin.Nakkila tavallinen sisäsiittoinen tuppukylä,jossa palveluiden taso heikko niin tuon marketin kuin muidenkin osalta.Naapuripitäjien kaupoissa tulee paljon edullisemmaksi ostaa päivittäiset ostokset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisi miettiä, miten itse käyttäydyt kaupassa. Huomaatko myyjät vai kyljetkö naama norsunv ituillaan. Sitä saa mitä tilaa. Oon käynyt kaupassa muualla, jossa jauppiassa tervehti joka välissä useammankin kerran. Tulipa mieleen, mihin pääsis karkuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisi miettiä, miten itse käyttäydyt kaupassa. Huomaatko myyjät vai kyljetkö naama norsunv ituillaan. Sitä saa mitä tilaa. Oon käynyt kaupassa muualla, jossa jauppiassa tervehti joka välissä useammankin kerran. Tulipa mieleen, mihin pääsis karkuun.
Vertaa hintoja muihin naapuripitäjien kauppoihin kalliimpi on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hymyilevä kauppias huomataan vaikka lasit nenällä.
Ei merkitystä kauanko on viime kerrasta, meininki on sama.
- Anonyymi
Kannattaa liittyä paikalliseen kansallissosialistiseen liikkeeseen..siellä ollaan lapanen ojossa kaiken aikaa muuoinkin kuin puoluekokouksen aikaa,,=)
- Anonyymi
Vanhalle huoltoaseman tontille kakkostien varteen on tulossa elintarvikemyymälä. Se parantanee vanhempien kauppojen myyjien tervehtimistaitoja.
- Anonyymi
Jaa temali sinne laajentaa eikä kyllä myy elintarvikkeita
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817637
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes903660- 662509
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se721589Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3751513Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201406- 571393
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171101Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038