Paikallinen päivittäistavarakauppa

Anonyymi

Hieno myymälä. Vielä itse kauppias kun oppisi alkeellisimmat käytöstavat ! Esim.. Asiakkaan tervehtiminen. .Mitä mieltä???

16

739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käytöskoulu aiheellinen .HENKILÖKUNNASTA SUURIN OSA HALLITSEE ( ainakin tervehdyksen, jos ei paljon asiakaspalvelu kiinnostakkaan!

    • Anonyymi

      jo on murheet..mulle riittää et tavaraa on hyllyssä ja kassalla rahastetaan eikä tartte mennä maaliman ääriin hakemaan talia pikku nokare henkeni pitimiksi.
      Ei ne paljo Prismassakaan kauppiaat morjestele...eikä liioin Kitymarketissa,varmaan on muutakin miettimistä kauppiaalla.

      • Anonyymi

        Oli miettimistä tai ei asiakkaita voi silti tervehtiä kauppias antaa itsestään ylimielisen kuvan et silleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli miettimistä tai ei asiakkaita voi silti tervehtiä kauppias antaa itsestään ylimielisen kuvan et silleen.

        Vittu kaupasta ostetaan safkat ja lähdetään pois, aivan sama teervehditäänkö vai ei. Mieluummin ei. Ja kauppojen kuulutukset kiinni. Pelkkää asiakkaan keskittymisen häirintää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu kaupasta ostetaan safkat ja lähdetään pois, aivan sama teervehditäänkö vai ei. Mieluummin ei. Ja kauppojen kuulutukset kiinni. Pelkkää asiakkaan keskittymisen häirintää.

        Parempi asioida muualla samalla voi poiketa alkossakin ei tuo nakkilan kauppa kovin kummoinen ole valikoimakin melko vaatimaton ja hintataso korkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi asioida muualla samalla voi poiketa alkossakin ei tuo nakkilan kauppa kovin kummoinen ole valikoimakin melko vaatimaton ja hintataso korkea.

        Yksi suosituimmista kaupoista on yhä ja yhä Lidl. Vaikka ei ole laajaa valikoimaa eikä kymmenen tuhannen neliön tilaa niin silti myynnin ykkönen. Miksi?
        Edulliset hinnat ja kassat palvelee. Tänään viimeksi K supermarketissa, jossa yksi myyjä ja järkyttävä jono. Ei elettäkään että olisi pyytänyt apuvoimia kassalle. Ei taatusti tulla uudelleen jollei aivan pakkotilanne. Ei 2020 luvulla kuulu asiakkaan enää seistä yhden kassan jonossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi suosituimmista kaupoista on yhä ja yhä Lidl. Vaikka ei ole laajaa valikoimaa eikä kymmenen tuhannen neliön tilaa niin silti myynnin ykkönen. Miksi?
        Edulliset hinnat ja kassat palvelee. Tänään viimeksi K supermarketissa, jossa yksi myyjä ja järkyttävä jono. Ei elettäkään että olisi pyytänyt apuvoimia kassalle. Ei taatusti tulla uudelleen jollei aivan pakkotilanne. Ei 2020 luvulla kuulu asiakkaan enää seistä yhden kassan jonossa.

        Hitaan palvelun ykkösmestat lähistöllä ovat hoowallan toooookmanni hoovallan tintti keimarketti ja ulvilan vastaava.
        Nakkimaan kauppa tyypillistä perustasoa..kylän pikkusutturat palvelee just sen minkä osaavat ja viitsivät..on siellä joku helmikin joukossa.
        Kauppiaan nuorin ja hoikka blondi..sellainen aikuinen.
        Varsinainen nuori kauppias kuin isukin kopio..vaimo ystävällinen ja mukava.
        Kuitenkin ostan kaupoista vain tuotteet enkä edellytä et mua käydään lipomassa mennentullen.
        Se tumma söötti poika on kiva ja ystävällinen.
        Kaikkineen mukavaa maakuntasarjaa..rempan jälkeen siisti ja selkeä..juomavalikoimaa kiitettävästi.
        Onneks ei ole alkoa.
        Perhekauppa.

        Nimim.Ei tartte tervehtiä koko aikaa pärjään pelkällä leivälläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitaan palvelun ykkösmestat lähistöllä ovat hoowallan toooookmanni hoovallan tintti keimarketti ja ulvilan vastaava.
        Nakkimaan kauppa tyypillistä perustasoa..kylän pikkusutturat palvelee just sen minkä osaavat ja viitsivät..on siellä joku helmikin joukossa.
        Kauppiaan nuorin ja hoikka blondi..sellainen aikuinen.
        Varsinainen nuori kauppias kuin isukin kopio..vaimo ystävällinen ja mukava.
        Kuitenkin ostan kaupoista vain tuotteet enkä edellytä et mua käydään lipomassa mennentullen.
        Se tumma söötti poika on kiva ja ystävällinen.
        Kaikkineen mukavaa maakuntasarjaa..rempan jälkeen siisti ja selkeä..juomavalikoimaa kiitettävästi.
        Onneks ei ole alkoa.
        Perhekauppa.

        Nimim.Ei tartte tervehtiä koko aikaa pärjään pelkällä leivälläkin.

        Nakkila tavallinen sisäsiittoinen tuppukylä,jossa palveluiden taso heikko niin tuon marketin kuin muidenkin osalta.Naapuripitäjien kaupoissa tulee paljon edullisemmaksi ostaa päivittäiset ostokset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli miettimistä tai ei asiakkaita voi silti tervehtiä kauppias antaa itsestään ylimielisen kuvan et silleen.

        Kannattaisi miettiä, miten itse käyttäydyt kaupassa. Huomaatko myyjät vai kyljetkö naama norsunv ituillaan. Sitä saa mitä tilaa. Oon käynyt kaupassa muualla, jossa jauppiassa tervehti joka välissä useammankin kerran. Tulipa mieleen, mihin pääsis karkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi miettiä, miten itse käyttäydyt kaupassa. Huomaatko myyjät vai kyljetkö naama norsunv ituillaan. Sitä saa mitä tilaa. Oon käynyt kaupassa muualla, jossa jauppiassa tervehti joka välissä useammankin kerran. Tulipa mieleen, mihin pääsis karkuun.

        Vertaa hintoja muihin naapuripitäjien kauppoihin kalliimpi on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi miettiä, miten itse käyttäydyt kaupassa. Huomaatko myyjät vai kyljetkö naama norsunv ituillaan. Sitä saa mitä tilaa. Oon käynyt kaupassa muualla, jossa jauppiassa tervehti joka välissä useammankin kerran. Tulipa mieleen, mihin pääsis karkuun.

        Kyllä hymyilevä kauppias huomataan vaikka lasit nenällä.
        Ei merkitystä kauanko on viime kerrasta, meininki on sama.


    • Anonyymi

      Kannattaa liittyä paikalliseen kansallissosialistiseen liikkeeseen..siellä ollaan lapanen ojossa kaiken aikaa muuoinkin kuin puoluekokouksen aikaa,,=)

    • Anonyymi

      Vanhalle huoltoaseman tontille kakkostien varteen on tulossa elintarvikemyymälä. Se parantanee vanhempien kauppojen myyjien tervehtimistaitoja.

      • Anonyymi

        Jaa temali sinne laajentaa eikä kyllä myy elintarvikkeita


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2772
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      94
      2076
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      883
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe