Moi :)<3
Kirjoita tekstillä mitä juuri nyt tekisit kanssani
Käyn kuumana
!
Kirjoita nyt, Seksiä mun kanssa!
30
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen pienissä pikkuhousuissani
Timmi peppuni kaipaa silittelyä ja jotain kovempaakin- Anonyymi
Silittelisin ja taputtelisin, saisit myös muustakin kuin kämmenestä sille pikku pepullesi
- Anonyymi
Hmmm.....koska et maininnut oletko mies tai nainen, ja mitä haet....niin tulen siinä tulokulmassa, että olet paistinpannu ja joku on unohtanut sut liedelle joka huutaa täysillä. Otan patalapun, tartun kahvaasi, siirrän sinut sivuun ja annan jäähtyä. Muistan sammuttaa myös lieden, ettei huuda täysillä turhaan.
Mitäs tykkäsit?
Toisessa skenaariossa voisin rikkoa muutaman kananmunan kuumana huutavalle pannullesi, ehkä pekonia myös kylkeen tirisemään. Uuuh- Anonyymi
Taitaa v....taa
Voin kärventää kuumat pikkuhousuni tuolla paistinpannulla ja sitten hieroa lämmintä kuumaa kosteaa reikääni :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa v....taa
Voin kärventää kuumat pikkuhousuni tuolla paistinpannulla ja sitten hieroa lämmintä kuumaa kosteaa reikääni :DTaitaa kuule panettaa täälläkin, piti vain vinoilla hieman alkuun. Voisit hieroa sitä kuumaa kosteaa reikääsi mun naamaa ja suuta vasten, istua naamalleni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa kuule panettaa täälläkin, piti vain vinoilla hieman alkuun. Voisit hieroa sitä kuumaa kosteaa reikääsi mun naamaa ja suuta vasten, istua naamalleni
Haluaisin rakasrella nyt😊 olen rva 46 ja yksin kotona😗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin suomea olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huhuu rouva😚😚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huhuu rouva😚😚
Olin saunassa nyt pyyhe ympärilläni😊 Olen Keravalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisiko saunapuhdas rouva meilailla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin meilissä kertoa mitä tekisin tuolle pyyhkeelle😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisiko saunapuhdas rouva meilailla?
En todellakaan haluaisi enkä halua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin meilissä kertoa mitä tekisin tuolle pyyhkeelle😘
Kerro täällä😊 tykkään fantasioida ja pitää itseäni hyvänä 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro täällä😊 tykkään fantasioida ja pitää itseäni hyvänä 😊
En täällä ala kertomaan, en jaksa noita sairaita kommentteja, mutta meilaten kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olisin tullut mielelläni käymään luonasi, asunhan tässä lähellä kuitenkin ;) T: "Taitaa kuule panettaa täälläkin, piti vain vinoilla hieman alkuun. Voisit hieroa sitä kuumaa kosteaa reikääsi mun naamaa ja suuta vasten, istua naamalleni" kommentoija
ps. voisin joku toinen kerta tulla käymään jos vaan jotenkin saan sinuun privaatin yhteyden, jossa voimme sopia seuraavasta sopivasta ajankohdasta yhdessä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olisin tullut mielelläni käymään luonasi, asunhan tässä lähellä kuitenkin ;) T: "Taitaa kuule panettaa täälläkin, piti vain vinoilla hieman alkuun. Voisit hieroa sitä kuumaa kosteaa reikääsi mun naamaa ja suuta vasten, istua naamalleni" kommentoija
ps. voisin joku toinen kerta tulla käymään jos vaan jotenkin saan sinuun privaatin yhteyden, jossa voimme sopia seuraavasta sopivasta ajankohdasta yhdessäAika vaikeata naisena kirjoittaa tänne kun halveerataan heti😊 tykkäisin mut olen juuri menos kauppaan😋 pulen tunnk päästä kotona. Maiju
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika vaikeata naisena kirjoittaa tänne kun halveerataan heti😊 tykkäisin mut olen juuri menos kauppaan😋 pulen tunnk päästä kotona. Maiju
Ok, jos haluat tutustua ja katsoa josko tapaisimme nautinnollisissa merkeissä joku päivä niin voin antaa sähköpostin.
Anonyymi kirjoitti:
Aika vaikeata naisena kirjoittaa tänne kun halveerataan heti😊 tykkäisin mut olen juuri menos kauppaan😋 pulen tunnk päästä kotona. Maiju
Maiju, laitatko mulle sähköpostiasiellä ei todellakaan halveerata.
Tutustutaan ja katsotaan mihin se johtaa
Osoite on tuo nimimerkki (at)meiliboxi.fiJee65 kirjoitti:
Maiju, laitatko mulle sähköpostiasiellä ei todellakaan halveerata.
Tutustutaan ja katsotaan mihin se johtaa
Osoite on tuo nimimerkki (at)meiliboxi.fiNiin ja pienellä jee65
- Anonyymi
Haluaisitko kirjoitella aiheesta privasti?
- Anonyymi
En. En todellakaan.
- Anonyymi
Uskallatko laittaa puh numeon🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskallatko laittaa puh numeon🤔
Sp osoitteen voin laittaa
- Anonyymi
Jotain kuumetta alentavaa apteekista😜
- Anonyymi
Moi rva Sama juttu täällä rakastella haluisin nyt mies 50 v
- Anonyymi
Minäpä en.
- Anonyymi
Ihana tuu mukaan😊 menen sängyyni sauvan kans😗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana tuu mukaan😊 menen sängyyni sauvan kans😗
laita sähköposti nii kirjotellaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
laita sähköposti nii kirjotellaan
Jiro_89 kik messenger jutellaa siellä
- Anonyymi
Taitaapi taas olla ala-aste ikäiset tai vanhat pervot vauhdossa tässäkin ns. "keskustelussa"
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä923181Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991777Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461637- 901470
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4051457Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4071350Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21229Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381117Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun344959Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden272946