Mie kuolen tähän kylmyyteen
Vastaukset 9
- Anonyymi
Haluaisin tutustua erääseen kassaneitiin paremmin.
Tuttu tunne. Kassaneidit on kivoja jos ne ovat kivoja. ja jos ne ovat kivoja ne ovat kivoja. Tänäänkin yks hymyili..pientä toikkarojntia ja tällä kertaa kyseessä en ollu mä.
- Anonyymi
Älä nyt vielä kuukahda. Otetaan ensiks erä koronaa ja katotaan voittaja.
- Anonyymi
En keneenkään.
- Anonyymi
Minä haluisin asunnon toisaalta alueelta ja sitten tiedä : )...tärkeintä päästä pois tästä, missä nytten asun.
.....♡♡♡
- Anonyymi
Sinuun tietenki, vaikka hitaasti jos haluat :). Tänään oli kiva nähdä ;)
- Anonyymi
Mie lämmittäisin jos kehtaisin. Esteitä, esteitä... Ota yhteyttä, laita viestiä. Jotain.
- Anonyymi
Minä kuolen ahdistukseen jo pelkästä ajatuksesta että pitäisi ruveta tutustumaan yhteenkään ihmiseen. Hyvin rikkinäinen "autettu".
Olishan noita mutta joudun tänäänkin menee nukkuu kahden kuumavesipullon kanssa. Lämmittäähän se ja rauhottava musiikki. Mut ei se naista korvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981211
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku88843Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31774- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 31603
- 18558
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466