Mie kuolen tähän kylmyyteen
Keneen sie haluut tutustua
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Haluaisin tutustua erääseen kassaneitiin paremmin.
Tuttu tunne. Kassaneidit on kivoja jos ne ovat kivoja. ja jos ne ovat kivoja ne ovat kivoja. Tänäänkin yks hymyili..pientä toikkarojntia ja tällä kertaa kyseessä en ollu mä.
- Anonyymi
Älä nyt vielä kuukahda. Otetaan ensiks erä koronaa ja katotaan voittaja.
- Anonyymi
En keneenkään.
- Anonyymi
Minä haluisin asunnon toisaalta alueelta ja sitten tiedä : )...tärkeintä päästä pois tästä, missä nytten asun.
.....♡♡♡
- Anonyymi
Sinuun tietenki, vaikka hitaasti jos haluat :). Tänään oli kiva nähdä ;)
- Anonyymi
Mie lämmittäisin jos kehtaisin. Esteitä, esteitä... Ota yhteyttä, laita viestiä. Jotain.
- Anonyymi
Minä kuolen ahdistukseen jo pelkästä ajatuksesta että pitäisi ruveta tutustumaan yhteenkään ihmiseen. Hyvin rikkinäinen "autettu".
Olishan noita mutta joudun tänäänkin menee nukkuu kahden kuumavesipullon kanssa. Lämmittäähän se ja rauhottava musiikki. Mut ei se naista korvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau616943Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414885- 792722
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat412029- 181868
- 301637
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,121542Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151379- 241264
- 151176