Moni ihmettelee, mikä Manon on. Se nimittäin veivaa. Kun katsoo tarkemmin, niin kanveesiin. Kuka tietää miksi? Onko Manolla heikko olo. Vai mistä johtunee tällainen outo ilmiö, jota on viime aikoina ollut havaittavissa vähän pidempääkin. Mano veivaa ja veivaa, mutta moni ei osaa sanoa miksi. Kummalliseksi mennyt tämä touhu!
Mano veivaa itteä kanveesiin!
3
157
Vastaukset
- Anonyymi
Manon jatkuva valehteleminen ja valehtelemisesta kiinni jääminen on tehnyt hallaa Manon psyykkeelle. Striimiessä Manon kertomat valheet paljastunut katsojille. Manon uskottavuus on nollassa. Ja tukijoita ei enään ole.
- Anonyymi
Totta. Pidin Manoa tolkun kaverina, mutta hänen yhä vainoharhaisemmiksi käyvät valehtelut ovat saaneet minun mieleni muuttumaan. Mano ei tule kenenkään kanssa toimeen. Olen jutellutkin hänen kanssa usein ja kokenut, että hän on käymässä koko ajan arvaamattomammaksi. Tosi pelottavaa tämä Manon muuttuminen. Koko ajan menee radikaalimpaan suuntaan. Olen huolissaan Manon mielentilasta!
- Anonyymi
Selkeetä veivausta on kyse tässä. Olemme pohtineet asiaa lautakunnassa ja asian edetessä olemme tulleet tuokseen niin kuin lava tantereen takaa mutta kaikkihan lähti siitä. Siksi kokeillaan koitella sitä koittamusta silleen sopivasti ylön jotta tapahtuu tapahtuvat asiat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881783
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/90971- 56970
- 9925
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html199894IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56879Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58833Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.173779Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41760Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.79756