Kysymys Pattayalla matkaileville, osa 2 Pattaya

Anonyymi

Eikö voi kertoa ravintoloiden nimiä, esim Pattaya tai Chiang Mai, jossa saa hyvää ruokaa. Kerran vuodessa käyvä turisti ei näitä löydä. Nimien kertominen ei varmasti ole huono asia? Eikö tämä palsta ole juuri sitä varten?
2010 voisi kertoa 1000/pv annosta myyvän Suomi ravintolan nimen. Pakko olla hyvä?

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pattayalta saa hyviä IKEAn lihapullia.

• Anonyymi

Syön joka päivä eri paikassa, joten en tiedä.

Beer gardenissa oon syönyt pari kolme kertaa.

Sehän on loppujen lopuksi ihan sama missä syö niin ei ravintoiden ns. hyvyyteen kiinnitä mitään huomiota. Sama juttu suomessa, en osaa nimetä täälläkään yhtään hyvää ravintolaa, koska se on täysin yhdentekevää missä syö kunhan saa mahaan täytettä.

• Anonyymi

Ravintola-arvostelijaksi ei kelpuuteta, mutta mitä osaat arvostella, sana vapaa.

• Itselleni matkoilla (etenkin kumppanin kanssa matkustaessa) uusien, hyvien ruokaravintoloiden etsintä (sekä vanhoissa hyvöksi havaituissa paikoissa uudestaan käyminen) on kohtuullisen isossa osassa lomamatkoja.
        Ryypätkää ihan missä haluatte, mutta iso osa meistä matkaajista haluaa hyviä kokonaiselämyksiä laadukkaissa ruoka-ravintoloissa.

• Anonyymi
        santtu_1975X kirjoitti:

Itselleni matkoilla (etenkin kumppanin kanssa matkustaessa) uusien, hyvien ruokaravintoloiden etsintä (sekä vanhoissa hyvöksi havaituissa paikoissa uudestaan käyminen) on kohtuullisen isossa osassa lomamatkoja.
        Ryypätkää ihan missä haluatte, mutta iso osa meistä matkaajista haluaa hyviä kokonaiselämyksiä laadukkaissa ruoka-ravintoloissa.

Olen samaa mieltä, etenkin perheen kanssa matkustaessa olisi kivaa jos ravintolan valinta onnistuisi, emme ole nirppanokkia, mutta kyllähän pitäisi saada mitä tilaa, esim. pippuripihvi
        medium, täysin kansainvälinen ruoka kun maksat 500-1000baht/annos luulisi saavan mitä tilaa, eipä vaan onnistu, emme tilaa pippuripihviä tai chateaubriandiä montaa kertaa lomalla. Kaymme tietenkin monessa ruokaravintolassa ja kun maksaa annoksesta 150baht eipä paljon voi vaatia.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä, etenkin perheen kanssa matkustaessa olisi kivaa jos ravintolan valinta onnistuisi, emme ole nirppanokkia, mutta kyllähän pitäisi saada mitä tilaa, esim. pippuripihvi
        medium, täysin kansainvälinen ruoka kun maksat 500-1000baht/annos luulisi saavan mitä tilaa, eipä vaan onnistu, emme tilaa pippuripihviä tai chateaubriandiä montaa kertaa lomalla. Kaymme tietenkin monessa ruokaravintolassa ja kun maksaa annoksesta 150baht eipä paljon voi vaatia.

Hyvien pihviruokien saaminen Thaimaassa tuntuu välillä tosiaan olevan arpapeliä, eikä lopputulosta voi aina edes päätellä ravintolan ulkonäon ja hinnan perustella.

Pattayalla jos pitää ruokapaikkaa jollekkin pihvinystävälle suositella, niin Beefeater on ainoa paikka josta omalla kokemuksella osaan luvata että aina saa poikeuksetta hyviä pihvi/liha ruokia.

• Anonyymi

Senssun ravintolat ovat ihan omalla tasollaan.

• Anonyymi

Salaisia ollen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Salaisia ollen.

Voisiko johtua siitä, että kaltaisesi ei ole tervetullut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raha on aina tervetullut, kohde missä vain! Maksaja/asiakas taas on kuningas käsittääkseni, kunhan käyttäytyy asiallisesti, eikä vaadi liikoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

4 min.

• Anonyymi

Kun ravintolan menussa lukee European food, eikö medium pihvi pitäisi tulla mediumina? Keskustelu on vähän lähtenyt raiteilta, kun kysyin hyvien Suomi ravintoloiden nimiä (1000 ateriaa/vrk) eipä itse 2010 voi kertoa?

• Anonyymi

täällä ei saa nimiä mainita

• Anonyymi

2010 ei koskaan osallistu omien kirjoitustensa jatkokeskusteluihin, neitimäinen viisastelija kun ainoastaan on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010 ei koskaan osallistu omien kirjoitustensa jatkokeskusteluihin, neitimäinen viisastelija kun ainoastaan on.

Ok, aloitukseni on mielestäni asiallinen ja kysymys asiallinen. On varmastikin paljon lyhyen
        matkan tekeviä Thaimaahan ja haluaisi käydä myöskin Suomi baareissa/baarissa syömässä. Kaikkien muiden makuelämysten (ravintolat) keskellä. Pattayalla on todella paljon Suomi baareja, miten 3vk. turisti voi näitä edes tietää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senssukka on katkera kun 2010 ei osoita Senssukalle vastarakkautta.

2010 osallistuu omien kirjoituksiensa jatkokeskusteluihin, asiallisesti, jättäen Senssukan asiattomuudet omaan arvoonsa.

• Anonyymi

Hops Brewhouse rantakadulla keskustassa. Supersuosittu panimoravintola jossa kaikenmaalaiset menut.

• Anonyymi

Aloittaja, olen käynyt kyseisessä ravintolassa ei mitään valitettavaa. Kuitenkin haluaisin käydä Suomi paikoissa, moni ei halua edes nähdä suomalaisia matkoillaan? Miksi en kannattaisi suomalaisen perustamaa yritystä? Tulin juuri Thaimaan lomalta ja kiinnitti huomion Kysymys Pattayalla matkaileville aloitus. Matkani on ehkä 10kk päästä aikaisintaan. Enkä edes tiedä menenkö Thaimaahan? Aloitin keskustelun, koska ajattelin siitä olevan hyötyä nyt Thaimaahan lähteville. Itse muijan ja lapsen kanssa olin Thaimaassa ja haluttiin lihapullat muusilla päädyttiin Ruotsi ravintolaan kun ei tiedetty Suomi ravintolaa lähellä hotellia. Teen uuden aloituksen kun olen seuraavan kerran menossa kohteeseen. Kiitos kommenteista!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

>Kun ravintolan menussa lukee European food, eikö medium pihvi pitäisi tulla mediumina?<

Euroopassa ja Jenkeissa kylla mutta ei Thaimaassa. Kayppa katsomassa lihamarkkinoita, eli mista sun pihvi tulee, niin pyydat sen jalkeen aina "Well done, pls!"

Kukaan ei tilaa Medium pihvia kun/jos tietaa liha on ollut 4-6t lampimassa poydalla.
      No, ehka suomalainen turisti...

• Anonyymi

No siinähän suomalainen well done juntti taasen arvostelee yhtä maailman parasta keittiötä äärikommetillaan, joka luonnollisesti ainoa oikea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siinähän suomalainen well done juntti taasen arvostelee yhtä maailman parasta keittiötä äärikommetillaan, joka luonnollisesti ainoa oikea.

No siinähän suomalainen juntti taasen arvostelee yhtä toista suomalaista junttia äärikommentillaan, joka luonnollisesti ainoa oikea.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      38
      12663
    2. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      91
      4371
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      113
      4087
    4. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      51
      3668
    5. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      53
      3371
    6. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      116
      3324
    7. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      48
      2255
    8. Koska olet viimeksi nähnyt ikävän kohteesi?

Ja mitä tarjoat hänelle kun koputtaa oveesi?
      Ikävä
      41
      2187
    9. Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee

Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul
      Kemijärvi
      28
      2005
    10. On sillä rääpyä

Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva
      Ähtäri
      14
      1698
    Aihe