homoseksuaali ?

alasin...

Voiko enempää sitten homolta näyttää ?

8

1005

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jippe

Voi.Et taida tuntea ainuttakaan?Odotas vain,kun kaverisi kasvavat ja uskaltautuvat kaapistaan ulos,mikäli sellaisia sulla sattuu edes olemaan.Kyseisen seksuaali-identiteetin omaavia vaeltaa joukossamme yllättävän paljon.

Kuunnellut/katsellut koskaan Hanoi Rocksia?Mike ja Andy,homoja?

Lopuksi vielä,ENTÄ SITTEN?Mä en ole kiihkeästi Negativea puolustava fani,mutta pidän helvetin kieroutuneena sitä,että viitsittekin olla kiinnostuneita siitä,mahtaako joku olla homo vai ei.Poikaystävää toivot?Oletan,että omaat vehkeet.Ämmät eivät viitsi edes vaivautua.

• arzi mccoy

Miks helvetissä ihmiset pitää tuomita ulkonäön vuoksi? Mitä vitun välii sil on,jos jollain on sen verran munaa, et uskaltaa näyttää siltä, miltä haluaa? Taidette ihmiset vaan olla kateellisia..

• Sakari.,.

Käyhän juntti piruuttas katsomassa homosivustoja, kyllä niissä miehet on niitä lihaksikkaita tosimiehiä lyhyine hiuksineen ja maskuliiniset tunnusmerkit kovasti korostettuina. Tom of Finland tiedäthän!

Ei homo sivustoilla Jonnen ja kumppaneiden näköisiä tyyppejä juurikaan näy.

• kristalli

...nimittäin näyttää enempi homolta. Koska minun mielestä Jonne Aaron ei näytä yhtään siltä, homolta siis. Sen äänikin on erittäin miehekäs.

• Kyl mä pikkuserkkuani sen verran tunnen, et se on hetero. Ei se ulkonäkö kenestäkään homoa tee. Jonnen olemus ei mun mielestä oo yhtään naisellinen, jos vertaatte vaikka Sillä Silmällä-poikiin.

Käyttihän Neumannkin meikkiä ja kaikenlaisia röyhelöitä 80-luvulla, mutta on silti 100% hetero.
      Toi pukeutuminen kuuluu siihen rocktyyliin.

• miss

Oon samaa mieltä, et Jonne EI todellakaan oo yhtään naisellinen. "hinttimäisiä" ilmestyksiä saa hakea muualta kun Negativesta, justiin vaikka siitÄ sillä silmällä-ohjelmasta.

• homoo nähnykkää
        miss kirjoitti:

Oon samaa mieltä, et Jonne EI todellakaan oo yhtään naisellinen. "hinttimäisiä" ilmestyksiä saa hakea muualta kun Negativesta, justiin vaikka siitÄ sillä silmällä-ohjelmasta.

Työskentelen paljon homojen kanssa ja nään niitä päivittäin. Jonne ei oo ees 0.5 % homo. Sitä paitsi se on seukannu mun pikkusiskon kans vuonna 10 ennen sotia

• Jonne on söpö

kato Antti tuiskuu...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      244
      4318
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      120
      2774
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2532
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      85
      1529
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1476
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1199
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      81
      1135
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      993
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      986
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      176
      977
    Aihe