Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

homoseksuaali ?

alasin...

Voiko enempää sitten homolta näyttää ?

8

955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jippe

      Voi.Et taida tuntea ainuttakaan?Odotas vain,kun kaverisi kasvavat ja uskaltautuvat kaapistaan ulos,mikäli sellaisia sulla sattuu edes olemaan.Kyseisen seksuaali-identiteetin omaavia vaeltaa joukossamme yllättävän paljon.

      Kuunnellut/katsellut koskaan Hanoi Rocksia?Mike ja Andy,homoja?

      Lopuksi vielä,ENTÄ SITTEN?Mä en ole kiihkeästi Negativea puolustava fani,mutta pidän helvetin kieroutuneena sitä,että viitsittekin olla kiinnostuneita siitä,mahtaako joku olla homo vai ei.Poikaystävää toivot?Oletan,että omaat vehkeet.Ämmät eivät viitsi edes vaivautua.

      • arzi mccoy

        Miks helvetissä ihmiset pitää tuomita ulkonäön vuoksi? Mitä vitun välii sil on,jos jollain on sen verran munaa, et uskaltaa näyttää siltä, miltä haluaa? Taidette ihmiset vaan olla kateellisia..


    • Sakari.,.

      Käyhän juntti piruuttas katsomassa homosivustoja, kyllä niissä miehet on niitä lihaksikkaita tosimiehiä lyhyine hiuksineen ja maskuliiniset tunnusmerkit kovasti korostettuina. Tom of Finland tiedäthän!

      Ei homo sivustoilla Jonnen ja kumppaneiden näköisiä tyyppejä juurikaan näy.

    • kristalli

      ...nimittäin näyttää enempi homolta. Koska minun mielestä Jonne Aaron ei näytä yhtään siltä, homolta siis. Sen äänikin on erittäin miehekäs.

    • Kyl mä pikkuserkkuani sen verran tunnen, et se on hetero. Ei se ulkonäkö kenestäkään homoa tee. Jonnen olemus ei mun mielestä oo yhtään naisellinen, jos vertaatte vaikka Sillä Silmällä-poikiin.

      Käyttihän Neumannkin meikkiä ja kaikenlaisia röyhelöitä 80-luvulla, mutta on silti 100% hetero.
      Toi pukeutuminen kuuluu siihen rocktyyliin.

      • miss

        Oon samaa mieltä, et Jonne EI todellakaan oo yhtään naisellinen. "hinttimäisiä" ilmestyksiä saa hakea muualta kun Negativesta, justiin vaikka siitÄ sillä silmällä-ohjelmasta.


      • homoo nähnykkää
        miss kirjoitti:

        Oon samaa mieltä, et Jonne EI todellakaan oo yhtään naisellinen. "hinttimäisiä" ilmestyksiä saa hakea muualta kun Negativesta, justiin vaikka siitÄ sillä silmällä-ohjelmasta.

        Työskentelen paljon homojen kanssa ja nään niitä päivittäin. Jonne ei oo ees 0.5 % homo. Sitä paitsi se on seukannu mun pikkusiskon kans vuonna 10 ennen sotia


    • Jonne on söpö

      kato Antti tuiskuu...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2047
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1374
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1311
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      75
      1282
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe