Tapasin ateistinaisen ja kiinnostuin. Kysyi onko Jumala todella olemassa.
Sanoin että on. Sanoi, ettei tiennyt, että Jumala on olemassa. Ateistit eivät ole sitä hänelle kertoneet. Oli kiitollinen siitä, että nyt sai tietää asiasta.
Tuli uskoon ja on nyt Jeesuksen oma. Nyt tietää, että Jumala on olemassa. Ei enää usko ateisteja, uskoo Jeesusta.
Tapasin ateistin
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Johan oli juttu. Arvaa uskooko kukaan ihan aikuisten oikeesti.
- Anonyymi
Siinäpä taas kerran taikauskoinen valehtelemassa.
- Anonyymi
Ps.115:4 Mutta heidän epäjumalansa ovat hopea ja kultaa, ihmiskätten tekoa. Ps.135:15 Pakanain epäjumalat ovat hopeata ja kultaa, ihmiskätten tekoa.
- Anonyymi
1Aik.16:26 Biblia. Sillä kaikki pakanain jumalat ovat epäjumalat; mutta Herra on taivaat tehnyt.
Evankeliumia on kerrottava lähellä ja kaukaa oleville!
- Anonyymi
Jumalan sanaa on kerrottava myös Raamatun historiallisten todisteiden kautta.
Nyt nähtävänä aivan uutta 3 D kuvaa Nooan arkista. https://www.youtube.com/watch?v=bvRqHFn9IYw
Miten ateisti vastustaa tätä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898216
- 916312
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586223Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344791- 443274
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572852- 442809
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per482760- 492740