gallup: kuinka moni nainen antaa työntää kielen

baccanaali

Kuinka moni naisista antaa työntää kieltä peppuun. Eli ei pelkästään nuolla vaan naida kielellä peppureikää?

Entä uskaltavatko nämä naiset tehdä saman saunapuhtaalle miehelle?

22

14317

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Feels so good

      Kyllä olen antanut ja se tuntui tosi hyvälle, ja peppu panot myös. Itse en nuolisi miehen reikää.... Ja nyt kun löydän poikaystävän itselle tarkistan että oraali ja anaali käy myös hänelle, ei meinaan kaikki ole tykkännet näistä,sellaiseen suhteeseen en enään ala itse!!!

      • Bubuliini

        Antasin,mut mies ei haluu :( Tosin en minäkään hänen reikäänsä halua nuolla....toisaalat voisin jos vaikkapa keömu olis välissä.


      • Nimetön

        Millä oikeudella nuoletat, mutta et itse suostu tarjoamaan samaa nautintoa toiselle? Katso peiliin.


      • ...
        Nimetön kirjoitti:

        Millä oikeudella nuoletat, mutta et itse suostu tarjoamaan samaa nautintoa toiselle? Katso peiliin.

        Jos mies haluaa nuolla naisen peppureikää ja nainen haluaa, että sitä nuollaan, niin silloin mies nuolee naisen peppureikää. Silloin se on nautinto kummallekin. Naisen nuoleminen on nautinto miehelle, joka haluaa nuolla naistaan.

        Miksi naisen pitäisi vastaavasti nuolla miestä, jos pari ei sitä halua? En minä ainakaan halua, että tyttöystäväni nuolisi persettäni, vaikka itse nuolen ahnaasti hänen peppuaan. Eikä tyttöystäväni onneksi ole yrittänytkään.


    • Milla

      Senkun työntää. Tuntuu aika hassulle, toki myös kiihottavalle.

      Miksenpä uskaltaisi, itse kun pesee niin tietää että on puhdastakin. Joskus olen lipaissutkin, sisälle en kieltäni työntänyt. Pitänee kokeilla. Tosin se edellytys tälle on, että miehen perse ei ole umpikarvainen. Hengittäminen on tarpeen ja toisaalta en halua kurkkua täyteen karvoja.

      • baccanaali

        laisiasi on harvassa


      • Milla
        baccanaali kirjoitti:

        laisiasi on harvassa

        Mies vaan ei ole kiinnostunut raapimaan persettään verille, kun karvat kasvaa takaisin;) On herkkäihoista sorttia, eikä tuohon tunnu mikään auttavan. Mutta onneksi on kuumavaha;)


    • nainen

      annan, mutta taitaa olla niin että minä pidän siitä enemmän kuin rakkaani

      • baccanaali

        meillä ei käy kumminkaan päin... valitettavasti


    • naikkonen_21

      Itse olen nuoleskellut kultani peppureikää ja vähän työntänyt sinne kieltäkin. Mutta meillä se ei jää siihen. Me näet käytetään tuota lannedildoa ja tunkeudun sillä kultani sisälle ja vaikka taas luultavasti joku on sitä mieltä, että hän on homo kun tuollaisista tykkää niin eipä vaan ole!

    • mutta

      se että nainen nuolee miehen, on sairasta.

      • mies

        ja mitenköhän sä tämän perustelet?


      • olet
        mies kirjoitti:

        ja mitenköhän sä tämän perustelet?

        homo...


      • ......
        olet kirjoitti:

        homo...

        Jos pystyt yhdenkin perustelun sanomaan, jonka mukaan perstouhut on homojen puuhaa, ni oon aika otettu. Tollaset helvetin amisjätkät vois joskus yrittää ajatella ennen ku sanoo, vaikka ei teille sellaista ominaisuutta taideta antaa..


    • rakastan anaaliseksiä!

      anaaliseksi ja nuoleminen ja kielen työntäminen kummolla peppureikään on ihanaa se on niin kiihottavaa ja tietty jos jätkä haluu kunnol anaaliseksii ni saa heittää mällit sisään... mä en käytä e pillerei ja mä inhoon kortsui ni mun ex kosti kerran kusemal kumpaanki reikäään mut se oli silti ihanaa...

      • nojoo

        Olet onnekas. sillä siihen voi kuolla kun kustaan sisään


    • Anonyymi

      Mä työnsin nenän anukseen ja muija pieras. Ai että mikä ihana orgasmi

      • Anonyymi

        Sää mää ja bää tietää buaahaa


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En halua kumminkaan päin. Ja ukolla on kunnon viidakko persposkien välis nii hyi hitto

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Meillä saan nuolla rouvan peppureikää ja vähän sormettaakin sitä. Mutta antakaa vinkkiä kuinka saisin puhuttua munan sisään peppuun. Sitä rouva ei ole antanut laittaa sisään, pari kertaa pienessä hiprakassa olen vaivihkaa saanut työnnettyä pepun huulille mutta ei syvälle. Antakaa pikku vinkki mikä voisi toimia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe