SK on pyytänyt Supolta lausunnon Niikon toimista Kiinalaisen teknologiayrityksen tuomisesta Suomeen, joten Supo tutkii, ellei ole jo itse alkanut tutkimaan.
Kuten Matti Vanhanen sanoi, eduskunta ei ole poliisi, eikä syyttäjä ja nyt Supo käy asian läpi.
"Supolta ankara varoitus juuri teknologiayrityksistä"
ttps://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f41c7f80-61d8-40b8-96fb-07a87e4ada01
Niikko on jo kyseisen tapauksen takia vähäisen maineensa ryvettänyt, eikä sähkötupakka-pisneksen teko eduskunnan kautta mainetta parantanut.
Tänään Niikkoa hiillostettiin ulkoasianvaliokunnassa ja seuraavana on vuorossa käsittely eduskuntaryhmissä, joten poliittinen keskustelukin jatkuu edelleen.
Supo tutkii Niikon toimet
49
<50
Vastaukset
Pyytää saa, mutta Nikko ei ole syyllistynyt mihinkään laittomuuteen 😃
Älä turhaan taas kiihota itseäsi vihaan.- Anonyymi
Aivan sama! tutkikoon vaikka Vapo!
usko.vainen kirjoitti:
Tai KGB 😂
Venäjällä ei ehkä enää ole tulevaisuudessa ns. täsmäaseita koska heidän papisto lienevät lukeneet jostakin "Älä tapa". Maailma minne olet menossa?
Lainaus Hesarin sivuilta.
"VENÄJÄN ortodoksinen kirkko haluaa luopua tavasta, jossa papit siunaavat maan asevoimien käyttämiä joukkotuhoaseita, kertoo uutistoimisto AFP.
Ortodoksinen kirkko julkaisi maanantaina asiakirjaluonnoksen, jossa se määrittelee uudelleen rooliaan ”isänmaata puolustavien” ortodoksikristittyjen siunaamisessa."- Anonyymi
usko.vainen kirjoitti:
Tai KGB 😂
Epäilyttää teissä uskovissa se, että teillä on hyvin varmat mielipiteet asioista, joista ei järjellisesti ajateltuna varmuutta voi olla.
- Anonyymi
Eduskunta ei ainakaan löytänyt Niikon toiminnasta edes moitittavaa. Hän voi jatkaa puheenjohtajana.
- Anonyymi
Asian käsittely näyttää olevan eduskunnassa vielä kesken.
Nythän käytäntöjä on Niikon tapauksen takia jo alettu eduskunnassa kiristämään ja Niikko itse on tarkkailulistalla.
Ei ole helppo jatkaa uraa, kun kaikki tietää hänen epäluotettavuutensa ja on jatkuvan tarkkailun alla. Anonyymi kirjoitti:
Asian käsittely näyttää olevan eduskunnassa vielä kesken.
Nythän käytäntöjä on Niikon tapauksen takia jo alettu eduskunnassa kiristämään ja Niikko itse on tarkkailulistalla.
Ei ole helppo jatkaa uraa, kun kaikki tietää hänen epäluotettavuutensa ja on jatkuvan tarkkailun alla.Älä hei viitti 😂
Anonyymi kirjoitti:
Asian käsittely näyttää olevan eduskunnassa vielä kesken.
Nythän käytäntöjä on Niikon tapauksen takia jo alettu eduskunnassa kiristämään ja Niikko itse on tarkkailulistalla.
Ei ole helppo jatkaa uraa, kun kaikki tietää hänen epäluotettavuutensa ja on jatkuvan tarkkailun alla.Niikko on nyt kestämätön taakka perussuomalaiselle puolueelle ja hän onkin jo menettänyt Halla-Ahon luottamuksen.
Jos Niikko ei tajua itse erota, niin se käy tukalaksi puolueelle.- Anonyymi
Aivan koska mikäs se eduskunta on muuta kuin kallis sirkus, ei korppi.................
- Anonyymi
Pe.ku kirjoitti:
Niikko on nyt kestämätön taakka perussuomalaiselle puolueelle ja hän onkin jo menettänyt Halla-Ahon luottamuksen.
Jos Niikko ei tajua itse erota, niin se käy tukalaksi puolueelle.Pekun elämänilot ja merkitykset näyttää riippuvan oudoista asioista. Olisi tietysti hienoa jos miehellä olisi jonkinlainen oikea elämäkin, niin ettei Niikon tai Räsäsen mollaaminen olisi ainoa elämisen sisältö ja tarkoitus jolle Peku pyhittää aikansa ja energiansa.
Saamatta silti mitään aikaan. - Anonyymi
Pe.ku kirjoitti:
Niikko on nyt kestämätön taakka perussuomalaiselle puolueelle ja hän onkin jo menettänyt Halla-Ahon luottamuksen.
Jos Niikko ei tajua itse erota, niin se käy tukalaksi puolueelle.Peku on nyt hyvin vihainen! Peku on hyvin, hyvin vihainen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peku on nyt hyvin vihainen! Peku on hyvin, hyvin vihainen!
Pe.ku pettyy aina 😅😂🙃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pe.ku pettyy aina 😅😂🙃
Jos voittoja ja tappioita laskee niin en ole huomannut hänen olleen häviäjien puolella.
Tasa-arvoisesta avioliittolaista lähtien on kaikki mennyt läpi, puhumattakaan seksuaali ja suukupuolivähemmistöjen parantuneista oikeuksista. Anonyymi kirjoitti:
Jos voittoja ja tappioita laskee niin en ole huomannut hänen olleen häviäjien puolella.
Tasa-arvoisesta avioliittolaista lähtien on kaikki mennyt läpi, puhumattakaan seksuaali ja suukupuolivähemmistöjen parantuneista oikeuksista.On minulla pettymyksiäkin tullut liittyen palstan keskusteluihin.
Esim se oli pettymys kun Niikko oli Helsingin Ruskeasuolla oikeuslääketieteen laitoksella herättämässä kuolleista parasta kaveriaan, itsemurhan tehnyttä pastoria tunnin ajan yhdessä Nokia-mission Koviston kanssa.
Olisin niin toivonut hänen onnistuvan herättämään hänet, kun mukana oli tuotu kengät ja vaatteetkin herätettävälle.- Anonyymi
Pe.ku kirjoitti:
On minulla pettymyksiäkin tullut liittyen palstan keskusteluihin.
Esim se oli pettymys kun Niikko oli Helsingin Ruskeasuolla oikeuslääketieteen laitoksella herättämässä kuolleista parasta kaveriaan, itsemurhan tehnyttä pastoria tunnin ajan yhdessä Nokia-mission Koviston kanssa.
Olisin niin toivonut hänen onnistuvan herättämään hänet, kun mukana oli tuotu kengät ja vaatteetkin herätettävälle.Jos kerran Supo tutkii, niin onkohan kuolleista heräämisellä jotakin tekemistä Kiinan kanssa?! Olisipa Supo tutkinut tämänkin:
<<Säterin ja sen toimintaa jatkaneen Kuitu Finlandin kohtalo on tyly esimerkki tytäryhtiötalouden vaaroista. Suomalainen osaaminen ja raha käytettiin tehtaan perustamiseen Kiinassa. Valkeakoskelle jäi tyhjennyt tehdas, jonka vanhoille työntekijöille ei uusimman tiedon mukaan ole varaa maksaa sovittuja eläkkeitä.
Pintaa raaputtamalla paljastuu monia kummallisia asioita. Kuidun kohtalo on karu tarina omistajan ja tytäryhtiön suhteesta. Yhtiön aasialainen omistaja ei nostanut euroakaan osinkoa, mutta tyhjensi yhtiön muilla tavoilla. Kun omistaja niin päättää, se voi tehdä mahdottomalta kuulostavia ratkaisuja tyttärensä vahingoksi.<<
https://www.aamulehti.fi/a/200888999 Pe.ku kirjoitti:
On minulla pettymyksiäkin tullut liittyen palstan keskusteluihin.
Esim se oli pettymys kun Niikko oli Helsingin Ruskeasuolla oikeuslääketieteen laitoksella herättämässä kuolleista parasta kaveriaan, itsemurhan tehnyttä pastoria tunnin ajan yhdessä Nokia-mission Koviston kanssa.
Olisin niin toivonut hänen onnistuvan herättämään hänet, kun mukana oli tuotu kengät ja vaatteetkin herätettävälle.Muistaakseni tuo kalmo oli jo avattu ja tutkittu. Aivot todennäköisesti uudelleensijoitettu vatsaonteloon.
Anonyymi kirjoitti:
Aivan koska mikäs se eduskunta on muuta kuin kallis sirkus, ei korppi.................
Kerrohan Antsu vaihtoehtosi.
Anonyymi kirjoitti:
Pe.ku pettyy aina 😅😂🙃
Kuka pettyi, kun tasa-arvoinen avioliittolaki hyväksyttiin? No ei Peku enkä minä, vaan sinä, usko.vainen hengenheimolaisinesi.
Kuka pettyi, kun asiaan liittyvät lainmuutokset hyväksyttiin myöhemmin? Ei Peku enkä minä, vaan sinä, usko.vainen hengenheimolaisinesi.
Kuka pettyi, kun Aa-kerhon aloite uuden avioliittolain kumoamisesta lässähti? Ei Peku enkä minä, vaan sinä, usko.vainen hengenheimolaisinesi.
Te petytte aina lopulta, mutta niin on Jeesus viisaudessaan säätänyt. 👍🏻- Anonyymi
RepeRuutikallo kirjoitti:
Kuka pettyi, kun tasa-arvoinen avioliittolaki hyväksyttiin? No ei Peku enkä minä, vaan sinä, usko.vainen hengenheimolaisinesi.
Kuka pettyi, kun asiaan liittyvät lainmuutokset hyväksyttiin myöhemmin? Ei Peku enkä minä, vaan sinä, usko.vainen hengenheimolaisinesi.
Kuka pettyi, kun Aa-kerhon aloite uuden avioliittolain kumoamisesta lässähti? Ei Peku enkä minä, vaan sinä, usko.vainen hengenheimolaisinesi.
Te petytte aina lopulta, mutta niin on Jeesus viisaudessaan säätänyt. 👍🏻"Kuka pettyi, kun tasa-arvoinen avioliittolaki hyväksyttiin? No ei Peku enkä minä, vaan sinä, usko.vainen hengenheimolaisinesi."
... ja sitten pettyneiden joukkoon liittyy he jotka ovat tämän lain suojissa asettautuneet vastustamaan Jumalan tahtoa. Tuleehan heidän pettymyksensä mikä sitten nopeastikin muuttuu kauhuksi viivellä mutta tulee toisaalta kestämään iankaikkisuuden ajan.
Kuinkahan pitkä aika muuten iankaikkisuus on? Kuinkahan kauan ihmiseltä menee syödä maapallo poskeensa? Ihminenhän tarvitsee keskimäärin rautaa noin 5 mg/vrk. Tästä voi aika helpostikin laskea kuinka kauan menee syödä maapallo raudan osalta ja samalla muiden mineraalien osalta (jopa radioaktiivisia aineita on ihmiskehossa). Sitten biljoonat muut eksoplaneetat ruokapöydälle myös eikä ikuisuus sittenkään lopu. Hyvää ruokahalua! - Anonyymi
Pe.ku kirjoitti:
On minulla pettymyksiäkin tullut liittyen palstan keskusteluihin.
Esim se oli pettymys kun Niikko oli Helsingin Ruskeasuolla oikeuslääketieteen laitoksella herättämässä kuolleista parasta kaveriaan, itsemurhan tehnyttä pastoria tunnin ajan yhdessä Nokia-mission Koviston kanssa.
Olisin niin toivonut hänen onnistuvan herättämään hänet, kun mukana oli tuotu kengät ja vaatteetkin herätettävälle.On tuossa Pe.kun kommentissa vainajan kunnioitus huipussaan! Ei viha uskovia kohtaan pitäisi ulottua vainajiin saakka, jotain kunnioitusta ja rajaa Pe.ku nyt kehiin.
- Anonyymi
En oikeastaan ymmärrä, vaan tiedän, että jumalattomien mielestä en ainoastaan kuulosta mielenvikaiselta, vaan he pitävät minua mielenvikaisena kuten Neukku-tiede psykiatrian osalta uskovaisista on tieteellisesti moneen otteeseen todistanut. Mitä mieltä muuten olet tieteen saavutuksista sen kaikilta osiltaan?
Ap. t. 26:24
Mutta kun hän näin puolustautui, sanoi Festus suurella äänellä: "Sinä olet hullu, Paavali, suuri oppi hulluttaa sinut".
1. Kor. 1:21
Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kuka pettyi, kun tasa-arvoinen avioliittolaki hyväksyttiin? No ei Peku enkä minä, vaan sinä, usko.vainen hengenheimolaisinesi."
... ja sitten pettyneiden joukkoon liittyy he jotka ovat tämän lain suojissa asettautuneet vastustamaan Jumalan tahtoa. Tuleehan heidän pettymyksensä mikä sitten nopeastikin muuttuu kauhuksi viivellä mutta tulee toisaalta kestämään iankaikkisuuden ajan.
Kuinkahan pitkä aika muuten iankaikkisuus on? Kuinkahan kauan ihmiseltä menee syödä maapallo poskeensa? Ihminenhän tarvitsee keskimäärin rautaa noin 5 mg/vrk. Tästä voi aika helpostikin laskea kuinka kauan menee syödä maapallo raudan osalta ja samalla muiden mineraalien osalta (jopa radioaktiivisia aineita on ihmiskehossa). Sitten biljoonat muut eksoplaneetat ruokapöydälle myös eikä ikuisuus sittenkään lopu. Hyvää ruokahalua!Kommenttisi kuvaa varmaan mielenmaisemaasi, eikä se tosiaan ole kaunista katseltavaa.
Teidän oppinne mukaan Jumala heittää 99 % luomistaan ihmisistä helvettiin ikuiseen kidutukseen. Kaikkivaltiaalla Jumalalla olisi luullut olevan muitakin vaihtoehtoja.
Kuten joku Hararin lainaama ajattelija on sanonut ainoasta loogisesta ratkaisusta teodikean ongelmaan: Jos Jumala on kaikkivaltias, niin Jumala on paha. Anonyymi kirjoitti:
En oikeastaan ymmärrä, vaan tiedän, että jumalattomien mielestä en ainoastaan kuulosta mielenvikaiselta, vaan he pitävät minua mielenvikaisena kuten Neukku-tiede psykiatrian osalta uskovaisista on tieteellisesti moneen otteeseen todistanut. Mitä mieltä muuten olet tieteen saavutuksista sen kaikilta osiltaan?
Ap. t. 26:24
Mutta kun hän näin puolustautui, sanoi Festus suurella äänellä: "Sinä olet hullu, Paavali, suuri oppi hulluttaa sinut".
1. Kor. 1:21
Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,>Mitä mieltä muuten olet tieteen saavutuksista sen kaikilta osiltaan?
Täh? 😮
- Anonyymi
Itsemurhan tehnyttä pastoria yritettiin herättää henkiin - paikalla ollut kansanedustaja Mika Niikko: Markku Koivisto on aikamoinen pelle. Iltalehti 13.04.2017.
Niikko oli parhaan kaverinsa herättelyn takana ja toimeen oli pyydetty Koivisto johtajaksi.
Niikko ei ole myöskään suostunut edelleenkään kommentoimaan tuota herätystä, josta mukana ollut Miettinen kirjassaan kertoo.
Suolet ja aivotkin oli irti ja heppua yritettiin herättää.Pe.ku kirjoitti:
Niikko oli parhaan kaverinsa herättelyn takana ja toimeen oli pyydetty Koivisto johtajaksi.
Niikko ei ole myöskään suostunut edelleenkään kommentoimaan tuota herätystä, josta mukana ollut Miettinen kirjassaan kertoo.
Suolet ja aivotkin oli irti ja heppua yritettiin herättää.Eipä sanonut Niikko Koivistoa pelleksi ennen epäonnistunutta herätysyritystä vaan vasta sen jälkeen, jännityksen lauettua. Oikea hetki olisi ollut ennen.
- Anonyymi
Ps.88:11 Teetkö sinä ihmeitä kuolleille, tai nousevatko haamut sinua kiittämään? Sela. Jes.14:9 Tuonela tuolla alhaalla liikkuu sinun tähtesi, ottaaksensa sinut vastaan, kun tulet. Se herättää haamut sinun tähtesi, kaikki maan johtomiehet, nostattaa valtaistuimiltansa kaikki kansojen kuninkaat.
- Anonyymi
Ei yksi mika kesää tee, kuten vanha kiinalainen sananlasku sanoo. Eli vaikka yksi tyyppi olisikin epäilyttävä, niin ei kai luterilaisuutta voi siitä syyttää.
Vasta jos osoittautuu, että luterilaisuus ja roistous korrelloivat selkeästi, on syytä pohtia niiden keskinäisiä riippuvaisuuksia.- Anonyymi
mutta kun yksi radikaalimuslimi räjäyttää pommin, niin sen jälkeen kaikki muslimit ovat pommin räjäyttäjiä. mhin tuo tuo "vanha kiinalainen sananlasku" silloin unohtuu...
- Anonyymi
Kiinalaiset laskivat siihen mahdollisuuteen, että jos persut seuraavassa hallituksessa, niin Niikosta mahdollisesti ministeri. Silloin on hyvää pyytää rahoille vastinetta. Miten osasivatkin iskeä Niikkoon ja Vähämäkeen. Tajusivat että näillä kavereilla heikko mora@li ja rahan ahneus.
- Anonyymi
Jos Niikon vehkeily Kiinan tiediustelupalvelun kanssa selviää, niin siitä ei välttämättä totuutta kuitenkaan kerrota.
Siinä vaan Niikko siirretään tai pyydetään siirtymään sivuun vähin äänin, koska julkisena se voisi vaikuttaa Suomen ja Kiinan suhteisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Niikon vehkeily Kiinan tiediustelupalvelun kanssa selviää, niin siitä ei välttämättä totuutta kuitenkaan kerrota.
Siinä vaan Niikko siirretään tai pyydetään siirtymään sivuun vähin äänin, koska julkisena se voisi vaikuttaa Suomen ja Kiinan suhteisiin.Kestätkö sen, että mitään vehkeilyä ei ole?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Niikon vehkeily Kiinan tiediustelupalvelun kanssa selviää, niin siitä ei välttämättä totuutta kuitenkaan kerrota.
Siinä vaan Niikko siirretään tai pyydetään siirtymään sivuun vähin äänin, koska julkisena se voisi vaikuttaa Suomen ja Kiinan suhteisiin.Pahaltahan tuo tilanne näyttää, kun Supokin jo varoitteli asiasta.
”…Kiinalaiset laskivat siihen mahdollisuuteen, että jos persut seuraavassa hallituksessa, niin Niikosta mahdollisesti ministeri.”
Kiinalaiset lähestyvät kaikkia euroopan äärioikeistopopulisteja. He pelaavat poliittista peliä, eli laskevat vallankäyttäjien olevan tulevaisuudessa noita, ja tekevät siksi bisnestä heidän kanssaan. Esimerkkinä vaikka tämä:
”Kiina on tähän mennessä tehnyt Belt and Road -hankkeeseen liittyviä sopimuksia jo yli 80 maassa Euroopassa, Aasiassa ja Afrikassa. Jonkinasteiseen yhteistyöhön Kiinan silkkitiehankkeen kanssa on lähtenyt myös kolmetoista Euroopan unionin jäsenmaata.”
Italiaa Kiina kosiskelee myös, eli ”…ehdottaa Italialle yhteistyömahdollisuuksien tutkimista tieverkoston kehittämisen, rautateiden, siltojen, ilmailun, energiateollisuuden ja tietoliikenteen osalta. ”
SK ”Kiina jyrää joka suunnasta: myös Italian populistipoliitikoilla on nyt Vesterbackan dilemma” 20.3.2019mummomuori kirjoitti:
”…Kiinalaiset laskivat siihen mahdollisuuteen, että jos persut seuraavassa hallituksessa, niin Niikosta mahdollisesti ministeri.”
Kiinalaiset lähestyvät kaikkia euroopan äärioikeistopopulisteja. He pelaavat poliittista peliä, eli laskevat vallankäyttäjien olevan tulevaisuudessa noita, ja tekevät siksi bisnestä heidän kanssaan. Esimerkkinä vaikka tämä:
”Kiina on tähän mennessä tehnyt Belt and Road -hankkeeseen liittyviä sopimuksia jo yli 80 maassa Euroopassa, Aasiassa ja Afrikassa. Jonkinasteiseen yhteistyöhön Kiinan silkkitiehankkeen kanssa on lähtenyt myös kolmetoista Euroopan unionin jäsenmaata.”
Italiaa Kiina kosiskelee myös, eli ”…ehdottaa Italialle yhteistyömahdollisuuksien tutkimista tieverkoston kehittämisen, rautateiden, siltojen, ilmailun, energiateollisuuden ja tietoliikenteen osalta. ”
SK ”Kiina jyrää joka suunnasta: myös Italian populistipoliitikoilla on nyt Vesterbackan dilemma” 20.3.2019Jos Niikolla olisi kaikki valta, niin se möisi Suomen Kiinalle ja muuttaisi itse Ruotsiin.
- Anonyymi
Poistopyyntö ketjusta jätetetty.
- Anonyymi
Niiikko: Jos ei HeiLaa helluntaiseurakunnassa niin ei HeiLaa koskaan.
- Anonyymi
Niikko on onnellisesti naimisissa.
- Anonyymi
Niikko kuuluu porukkaan joka asettaa Raamatun Suomen lain yläpuolelle joten näiden desanttien tutkiminen kuuluu jo luonnostaan supon toimialaan.
- Anonyymi
Paremminkin sanoen me uskovat kaikki asetamme Raamatun Suomen lain yläpuolelle tilanteissa joissa Suomen viranomaiset rikkovat Jumalan asettamia ikiaikaisia periaatteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paremminkin sanoen me uskovat kaikki asetamme Raamatun Suomen lain yläpuolelle tilanteissa joissa Suomen viranomaiset rikkovat Jumalan asettamia ikiaikaisia periaatteita.
Tässä se taas nähdään. Uskovilla ei ole mitään kunnioitusta meidän isänmaatamme kohtaan! Ilmankos ne vehtailee kommunistien kanssa, samanlaisia kieroja huijareita!
Anonyymi kirjoitti:
Tässä se taas nähdään. Uskovilla ei ole mitään kunnioitusta meidän isänmaatamme kohtaan! Ilmankos ne vehtailee kommunistien kanssa, samanlaisia kieroja huijareita!
Juu kyllä
Persujen monilla suurilla idoleilla on kommunismitausta, kuten esim Orbanilla, Putinilla ja Puolan johtavilla politikoilla.
- Anonyymi
Saatte nähdä. Niikko sivuun vähin äänin ilman mitään meteliä. Ei haluta ärsyttää Kiinaa j@ kiinalaista rahaa. Saattaa käydä niin, että ”jostain syystä” Niikko pyytää itse eroa.
Tuo on se todennäköisin vaihtoehto, kunhan Niikon yhteydet Kiinan tiedusteluun selvitetään.
Kiinan suhteita ei saa pilata liittämällä Kiina julkisesti vakoilijaksi.- Anonyymi
Pe.ku kirjoitti:
Tuo on se todennäköisin vaihtoehto, kunhan Niikon yhteydet Kiinan tiedusteluun selvitetään.
Kiinan suhteita ei saa pilata liittämällä Kiina julkisesti vakoilijaksi.Minä sinusta on tehnyt noin vittumaisen ihmisen?
Anonyymi kirjoitti:
Minä sinusta on tehnyt noin vittumaisen ihmisen?
Tehän olette väittäneet, että Peku oli ennen helluntailainen. Eikö syy ole tällöin itsestään selvä. Varmasti kestää päästä lahkolaisuuteen kuuluneesta vittumaisuudesta eroon ja muuttua normaaliksi ystävälliseksi ihmiseksi vaikka jättäisikin mokoman ahdasmielisen poppoon.
Aina voidaan arvuutella näitä. Niikko on pitkänlinjan bisneshai, joten epäilen kovasti sitä, että hän jäisi jotenkin syrjään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368