Aika näppärän näköinen kulkine ja varusteltu luokkaansa ihan ok kaiketi. Onko kokemuksia kellään? Hyvää / huonoa? tyyppivikoja? Joku kolme-neljä vuotta vanha kiikarissa.
i3 kokemuksia
14
2790
Vastaukset
- Anonyymi
Taattua bimahtanutta bemari skeidaa bimahtaneille paidankuluttajille.
- Anonyymi
Paidankulutuksesta niin tiedä, mutta kumi niillä pojilla palaa kyllä.
- Anonyymi
Jos normibemu on jatke, niin toi on varmaan semmonen patteritoiminen pikkudildo.
- Anonyymi
Pilluahan tolla ei irtoa, paitsi jotain umpeenkasvanutta rämepillua joltain vihervassari ituhippinäädältä.
- Anonyymi
Hahaa :DDD hyvä läppä!!! Eii bemupojut pillua kaipaa :DDD
- Anonyymi
Millanen töpseli noissa on?
- Anonyymi
Viallinen
- Anonyymi
Aloittaja tässä. Oon siis nainen, enkä suinkaan kaipaa pillua auton mukana. Enkä kyllä muutakaan, mutta asiallisia kokemuksia olisin kaivannut, vaan eipä niitä näytä olevan. Kiitos vaan tästä.
- Anonyymi
Menepä lukemaan BMW foorumi ja skroolaa ales päin ja löydät kesksutelun i3 sarjasta. Lisäksi löydät kansainvälisiä keskustelja, täällä vaan friikkejä 98%
Minusta mukava auto ja teknisesti ihan huippu
- Anonyymi
Eikös tossa ole moottori Braun Oral-B sähköhammasharjasta?
- Anonyymi
Sori typo, tarkoitin tietysti "Brown Anal-B*.
- Anonyymi
Tossahan on kori hiilikuitua, ei happane. (Saiskohan siihen valokuidunkin, toimis nettikin nopeemmin;)
- Anonyymi
Osta toyota se on kansan auto taattua tekniikkaa apinoituna toisilta valmistajilta vuosien jälkeen, ei tule riskiä.
Ehkä 10 vuoden kuluttua Toyotan runkokin hiilikuitua, pellit muovia ja alusta alumiinia ja liikkuu sähköllä, oottele rauhassa tekniikan kehitystä (apinointia) japanissa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osta toyota se on kansan auto taattua tekniikkaa apinoituna toisilta valmistajilta vuosien jälkeen, ei tule riskiä.
Ehkä 10 vuoden kuluttua Toyotan runkokin hiilikuitua, pellit muovia ja alusta alumiinia ja liikkuu sähköllä, oottele rauhassa tekniikan kehitystä (apinointia) japanissaVoitko lopettaa toyosta kirjoittelun BMW foorumilla? Ihme fetissi sulla.
Kaverin faijalla on i3 ja kehunut sitä kovasti. Itse en oo ajanu, mut ihan hyvältä tuntunu, kun kyydissä ollu. Aika eri kuin oma 325 kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483