Onko kokemusta työskentelystä kaupungin leivissä? Onko ns hyväveli systeemi että sinne pääsee töihin?
Kaupunki työnantajana
3
295
Vastaukset
- Anonyymi
Positiivisuusviikon kunniaksi on mainittava, että parempaa työpaikkaa kuin kaupungilla ei helposti löydä.
- Anonyymi
Koskin parhaita työpaikkoja ei työt rasita ,palkkakin on lähes sama mitä paperitehtaassa.
- Anonyymi
Olen muutaman kerran ollut pakkotyöllistettynä kaupungilla.Esimerkiksi kun olin wareenalla istuin autossani ensimmäisenä työpäivänä odottamassa Kottaraa.Oli niin pirkuleen kylmä etten ulos viitsinyt mennä niimpä ajattelin syödä muijan tekemät evväät siinä ja kuunnella vähän mattia ja teppoa.No siinä kävi niin että nukahdin ja pomo tuli koputtaan ikkunaan sanoen nukuit sitten ensimmäisenä työpäivänä tunnin rokulia.Käytiin siitä katsomassa mitä pitäisi tehdä kun kapina alkaa.Sosiaalitilat haukuin heti pomolle kun olivat pienet ja ahtaat.Puoli vuotta raadoin ja kuun viimeinen päivä tilipäivä aina koitti jolloin ostin joka kerta hofnarin sikkaareita piruuttani töihin ja polttelin niitä.Kyllä siellä pikkupalkkaisilla hermo oli kireässä mutta eipä ole kysytty enään töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746