Onko kokemusta työskentelystä kaupungin leivissä? Onko ns hyväveli systeemi että sinne pääsee töihin?
Kaupunki työnantajana
3
246
Vastaukset
- Anonyymi
Positiivisuusviikon kunniaksi on mainittava, että parempaa työpaikkaa kuin kaupungilla ei helposti löydä.
- Anonyymi
Koskin parhaita työpaikkoja ei työt rasita ,palkkakin on lähes sama mitä paperitehtaassa.
- Anonyymi
Olen muutaman kerran ollut pakkotyöllistettynä kaupungilla.Esimerkiksi kun olin wareenalla istuin autossani ensimmäisenä työpäivänä odottamassa Kottaraa.Oli niin pirkuleen kylmä etten ulos viitsinyt mennä niimpä ajattelin syödä muijan tekemät evväät siinä ja kuunnella vähän mattia ja teppoa.No siinä kävi niin että nukahdin ja pomo tuli koputtaan ikkunaan sanoen nukuit sitten ensimmäisenä työpäivänä tunnin rokulia.Käytiin siitä katsomassa mitä pitäisi tehdä kun kapina alkaa.Sosiaalitilat haukuin heti pomolle kun olivat pienet ja ahtaat.Puoli vuotta raadoin ja kuun viimeinen päivä tilipäivä aina koitti jolloin ostin joka kerta hofnarin sikkaareita piruuttani töihin ja polttelin niitä.Kyllä siellä pikkupalkkaisilla hermo oli kireässä mutta eipä ole kysytty enään töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432508
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1132435- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271830- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821169