Onko kokemusta työskentelystä kaupungin leivissä? Onko ns hyväveli systeemi että sinne pääsee töihin?
Kaupunki työnantajana
3
169
Vastaukset
- Anonyymi
Positiivisuusviikon kunniaksi on mainittava, että parempaa työpaikkaa kuin kaupungilla ei helposti löydä.
- Anonyymi
Koskin parhaita työpaikkoja ei työt rasita ,palkkakin on lähes sama mitä paperitehtaassa.
- Anonyymi
Olen muutaman kerran ollut pakkotyöllistettynä kaupungilla.Esimerkiksi kun olin wareenalla istuin autossani ensimmäisenä työpäivänä odottamassa Kottaraa.Oli niin pirkuleen kylmä etten ulos viitsinyt mennä niimpä ajattelin syödä muijan tekemät evväät siinä ja kuunnella vähän mattia ja teppoa.No siinä kävi niin että nukahdin ja pomo tuli koputtaan ikkunaan sanoen nukuit sitten ensimmäisenä työpäivänä tunnin rokulia.Käytiin siitä katsomassa mitä pitäisi tehdä kun kapina alkaa.Sosiaalitilat haukuin heti pomolle kun olivat pienet ja ahtaat.Puoli vuotta raadoin ja kuun viimeinen päivä tilipäivä aina koitti jolloin ostin joka kerta hofnarin sikkaareita piruuttani töihin ja polttelin niitä.Kyllä siellä pikkupalkkaisilla hermo oli kireässä mutta eipä ole kysytty enään töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904