Täysin venäjää tuntemattona ummikkona kyselisin kokemuksia sikäläisistä autokorjaamoista. Minkälainen on työnjälki ja luotettavuus suomeen verrattuna? Entä mahdolliset takuuasiat yms? Entä käytettvien osien laatu?
Suunnitteilla hommata autoon polttoaine käyttöinen lisälämmitin. Kokenut Venäjän kävijä voisi käydä autollani siellä asennuttamassa sen.
Mietin kuitenkin että kun en itse edes omista viisumia niin oisko parempi vain käyttää kotimaista korjaamoa.
Mielipiteitä? Kokemuksia?
Auton asennus Kostamuksessa
Anonyymi
3
199
Vastaukset
- Anonyymi
Voit kuitenkin täällä kysellä jos ei ole muuta tekemistä!
- Anonyymi
Hoidin autoni kuntoon Venäjällä Kostamuksessa. Yhteensä taisi olla n. 5000-6000 ruplaa, mutta halvemmaksi tuli, kuin Suomessa. Ja meni katsastuksesta läpi.
- Anonyymi
Ja se oli muistaakseni jossain Kontokin rajalla vasemmalla, näkyy mapsissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2364600Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763035- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 251613
- 781439
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69938
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894