Yli 20 vuotta Aktian asiakkaana ja näköjään nykyään asiakaspalvelua ei ole. Sääli, vuosituhannen vaihteessa siellä oli ehkä paras pankkipalvelu koko maassa, etenkin Nordeaan (silloiseen Meritaan) verrattuna.
Olen nyt toista kuukautta yrittänyt saada aikaa sulkeakseni tallelokeroni, koska Aktia ilmoitti luopuvansa niistä joulun alla, eikä konttoriin pääse enää sisään ilman ajanvarausta (aivan käsittämätöntä, etenkin kun kyseessä ovat tallelokerot). 20 minuuttia turhaa jonotusta puhelimessa - vasta SITTEN tulee mahdollisuus jättää vastaajaan ääniviesti.
Verkkosivujen kautta olen jättänyt sekä yleisesti että konttoriin viestiä, jossa kerron asiani, sen että minulla ei ole Aktiaan verkkopankkitunnuksia (duh, minulla on siellä pelkkä tallelokero, en tarvitse pankkitunnuksia koska hoidan päivittäiset pankkiasiani muualla), että en voi vastata puheluihin päivällä töiden takia ja että ottaisivat yhteyttä sähköpostitse.
Vasta kun jätin viimeisistä viesteistä puhelinnumeroni pois (korvasin sen rivillä nollia) ja aloin suoraan sanoa, että Aktialla on nykyisin melkoisen paska asiakaspalvelu, sain vihdoin sähköpostia ja asiat alkoivat edetä.
Sen jälkeenkin vielä ilmeisesti joku yritti soittaa Aktiasta - kuuden aikaan illalla, jolloin en todellakaan vastaile tuntemattomiin numeroihin. Löin luurin korvaan vastaamatta. En todellakaan ole jäämässä enää Aktian asiakkaaksi.
Aktian surkea asiakaspalvelu
4
879
Vastaukset
- Anonyymi
Olen jonottanut kyseiseen pellepankkiin perjantaina (pitäisi olla hiljaisempi)
1.5h. En enää ole kohta asiakas. - Anonyymi
EPSI Rating -pankkityytyväisyystutkimuksen mukaan Aktialla on kaikkein vähiten tyytyväisiä asiakkaita ja POP Pankilla eniten.
https://resources.mynewsdesk.com/image/upload/f_auto,t_limit_1000/jowmdgdjmsyqnupiygog.jpg ja https://www.mynewsdesk.com/fi/epsirating/pressreleases/asiakkaat-antavat-pankeilleen-tunnustusta-vaikeista-ajoista-huolimatta-3273514 - Anonyymi
Taaskaan perjantaina 2.4. 2024 mikään ei toimi verkkopankissa. Ei tiliotteita eikä maksut saapuneet. ID ei toimi. Joutuu menemään tunnuskortilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851