Teuvo Suni: SAATANAN IHANA OHJE

"Älä unohda Vanhaa testamenttia. Kaiva vanha Katekismus esille ja opettele se ulkoa, niin pääset lähemmäksi iankaikkista elämää."

Erittäin tärkeää on opetella ulkoa kaikki Nikean porttopiispojen uskontunnustushokemat, niin olette täydellisesti herjanneet tätä Jeesuksen ilmoitusta:

"Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta.
Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän

En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. Minä tunnen teidät, teissä ei ole rakkautta Jumalaan.

Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.

Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."

14

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi Saatana rakastaa Vanhaa testamenttia?

      Siksi, koska se oli valtaa veren vuodatusta. Kun Jumala sekä Saatanan sitä työkseen tekivät.

      Tämäkin tapaus jäi syvästi mieleen, kun sen ensimmäisen ketrran Raamatusta luin, ja on mielessä edelleen:

      Kun israelilaiset olivat asettuneet Sittimiin, Israelin miehet luopuivat Herrasta ja alkoivat elää moabilaisnaisten kanssa.

      Naiset kutsuivat heitä omien jumaliensa uhrijuhliin, ja miehet söivät uhrilihaa ja kumarsivat heidän jumaliaan.

      Näin israelilaiset antautuivat palvelemaan Baal-Peoria, ja siksi Herra vihastui heihin..
      Herra sanoi Moosekselle: "Kokoa kaikki kansan johtomiehet ja teloita heidät julkisesti minun edessäni, että hehkuva vihani kääntyisi pois Israelista."

      Mooses sanoi Israelin tuomareille: "Surmatkaa heimolaisistanne kaikki, jotka ovat antautuneet Baal-Peorin palvojiksi."

      Itkiessään pyhäkköteltan ovella israelilaiset, Mooses ja koko kansa, saivat nähdä, kuinka muuan mies palasi heimonsa pariin midianilainen nainen mukanaan.

      Pinehas, joka oli pappi Aaronin pojan Eleasarin poika, astui silloin esiin väkijoukosta. Hän otti käteensä keihään, meni miehen jäljessä teltan perälle ja lävisti keihäällä molemmat, israelilaisen miehen ja midianilaisen naisen, nauliten heidät siihen paikkaan.
      Silloin israelilaisia ahdistanut vitsaus lakkasi, mutta heitä oli jo kuollut kaksikymmentäneljätuhatta."

    • Kun kirkoissa hoetaan:

      Tunnustakaamme yhteinen uskomme, niin mitä tapahtuu?

      Ei suinkaan Jeesuksen mukaan:" Mene ja kerro mitä Herra Jumala on sinulle tehnyt."

      Vaan yhdessä tunnustetaan, mitä Saatana Nikean porttopiispoille jo vuonna 300 luvulla ilmoitti.

      Muistui mieleen oma rippikoulu, jonka tärkein opetus oli osata ulkoa yksi noista tunnustushokemista. Kun sen osasi, sai ensimmäisen kerran nauttia vihan viiniä.

      • Anonyymi

        Vihan viinikuurnan polkeminen on vielä edessäpäin, tuleva tapahtuma Raamatussa.


    • Anonyymi

      Oot liian sekaisin ollaksesi aito jeesuksen sanan levittäjä. Lue joidenkin aiempien kristittyjen saarnaajien kirjoja jotta saisit enemmän selkeyttä sanomaasi, jos kerta uskominen on sinun juttusi.

      • Tätä et ole varmaan koskaan kuullut:

        "Näin sanoo Herra: -- Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan, mies, jonka sydän luopuu Herrasta!

        Hän on kuin piikkipensas, joka yksin kituu aavikolla, kasvaa kivierämaassa, suolaisella kamaralla, missä kukaan ei asu.

        Siunattu on se mies, joka luottaa Herraan ja panee turvansa häneen!

        Hän on kuin puron partaalle istutettu puu, joka kurottaa juurensa veteen. Ei se pelkää helteen tuloa, sen lehvät pysyvät aina vihreinä. Vaikka tulee kuiva vuosi, ei sillä ole mitään hätää, silloinkin se kantaa hedelmää."

        Jumalan lähettämästä rajusta eksytyksestä johtuen tämä pätee myöskin naisiin,


      • Tämä piti vielä sanoa:

        "Lakatkaa jo luottamasta ihmiseen, vain kevyt elämän henkäys hänellä on sieraimissaan. Mikä hän on, mihin hän kelpaa? "

        Mitä minulle annettuun tehtävään tulee, sinullakin on nämä kaksi vaihtoehtoa:

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

        Jos kuulet, opetusta sinulle alkaa antamaan Pyhä Henki

        Jos hylkäät, jatkat edelleen Saatanan opetuslapsena.


      • Anonyymi

        Pöh. Jeesukseen uskoathan ovat sekaisin kuin seinäkello. Teukka on malliesimerkki uskovasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pöh. Jeesukseen uskoathan ovat sekaisin kuin seinäkello. Teukka on malliesimerkki uskovasta.

        Eipä täällä taida olla muita valittuja kuin tuo Teukka, joka piispojen ja pappien mielestä on mielisairas.

        Samaa mieltä on tuo heidän hurmahenkinen Kellokas, lentävine mustine kissoineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pöh. Jeesukseen uskoathan ovat sekaisin kuin seinäkello. Teukka on malliesimerkki uskovasta.

        Teukka on malliesimerkki saatananpalvojasta verivihoineen. Hän ei ole kristitty vaan antikristitty.

        Saatana on hänen ylin ystävänsä ja valitettavasti seura tekee kaltaisekseen. Saatanakin on hänen kanssaan huonossa seurassa.


    • Saatanan ihan lupaus tämäkin:

      "Uskovilla on loistava tulevaisuus!"

      • Loistava tulevaisuus taivaassa, mutta maanpäällä me tulemme kärsimään Jeesuksen tähden ja joka ei kärsi niin epäilen ovatko he oikeasti uskossa. En tosin tiedä mitä kaikkea sinä täällä sepität. Pyhää Henkeä meidän tulee kuunnella eikä ihmisten opetuksia. Nimikristittyjä on paljon.

         Jas 1:22  Mutta olkaa sanan tekijöitä, eikä vain sen kuulijoita, pettäen itsenne. 
        Jas 1:23  Sillä jos joku on sanan kuulija eikä sen tekijä, niin hän on miehen kaltainen, joka katselee kuvastimessa luonnollisia kasvojaan; 
        Jas 1:24  hän katselee itseään, lähtee pois ja unhottaa heti, millainen hän oli. 
        Jas 1:25  Mutta joka katsoo täydelliseen lakiin, vapauden lakiin, ja pysyy siinä, eikä ole muistamaton kuulija, vaan todellinen tekijä, hän on oleva autuas tekemisessään.


      • Anonyymi
        FollowJesusOnly kirjoitti:

        Loistava tulevaisuus taivaassa, mutta maanpäällä me tulemme kärsimään Jeesuksen tähden ja joka ei kärsi niin epäilen ovatko he oikeasti uskossa. En tosin tiedä mitä kaikkea sinä täällä sepität. Pyhää Henkeä meidän tulee kuunnella eikä ihmisten opetuksia. Nimikristittyjä on paljon.

         Jas 1:22  Mutta olkaa sanan tekijöitä, eikä vain sen kuulijoita, pettäen itsenne. 
        Jas 1:23  Sillä jos joku on sanan kuulija eikä sen tekijä, niin hän on miehen kaltainen, joka katselee kuvastimessa luonnollisia kasvojaan; 
        Jas 1:24  hän katselee itseään, lähtee pois ja unhottaa heti, millainen hän oli. 
        Jas 1:25  Mutta joka katsoo täydelliseen lakiin, vapauden lakiin, ja pysyy siinä, eikä ole muistamaton kuulija, vaan todellinen tekijä, hän on oleva autuas tekemisessään.

        "Kunnioita isääsi ja äitiäsi, että menestyisit ja kauan eläisit maan päällä."

        Älä unohda Katekismuksen opetuksia: Mitä se on?

        Ymmärrätkö myös mitä luet?


      • Ei ole facebookkia enkä aio tehdäkkään tunnuksia.

        Mar 8:34  Ja hän kutsui tykönsä kansan ynnä opetuslapsensa ja sanoi heille: "Jos joku tahtoo minun perässäni kulkea, hän kieltäköön itsensä ja ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua. 

        Risti muistuttaa meitä myös siitä kuinka paljon Jeesus kärsi meidän vuoksemme ristillä.

        "Jeesukselta kelpaa nimi ja veri, mutta hänen Henkensä ja Totuutensa onkin Saatanalta."

        En tiedä mitä ajat tuolla takaa.

        "Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'"

        1Co 6:9  Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset, 
        1Co 6:10  eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa. 
        1Co 6:11  Ja tuommoisia te olitte, jotkut teistä; mutta te olette vastaanottaneet peson, te olette pyhitetyt, te olette vanhurskautetut meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja meidän Jumalamme Hengessä.

        Et voi olla Jeesuksen oma ja elää synnissä.

        Joh 3:5  Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan. 
        Joh 3:6  Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki. 

        Lueppa Hesekiel 18 niin näet ettet peri syntiä vanhemmilta.

        Sanot että Jumala on purkanut uuden liiton. Perustele se, koska kuulostaa että puhut ihan omiasi. Jumala ei pura liittojaan vaan ihminen hylkää ne.


    • Kun katsoo näitä Saatanalle heitetyn keskustelun aloituksia:

      Jeesukselta kelpaa nimi ja veri, mutta hänen Henkensä ja Totuutensa onkin Saatanalta.
      Täsmälleen Jeesuksen ilmoituksen mukaisesti:

      Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'

      Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1777
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      177
      1567
    3. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1082
    4. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1023
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      122
      947
    6. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      48
      809
    7. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      39
      778
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      57
      664
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      54
      642
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      51
      628
    Aihe