Chiang Maissa on neljä goukkaria ja Phuketissa yhdeksän. Googlaapas TOP 100 things to do in pattaya niin näet sata suosituinta asiaa ja nähtävyyttä Pattayalla. Missään muualla maailmassa ei ole niin paljoa tekemistä kuin Pattayalla. Itse on käynyt tuolta listalta noin 25 eri paikassa ja aktiviteetissa Pattayalla. Pattayalla on lisäksi maailman parhaat shoppailumahdollisuudet, on Hard Rock cafet, Hiltonin taivasbaarit, King Power, Terminal 21, Siaminlahden upeimmat saaret, parhaat golfmahdollisuudet, Thaimaan hienoimmat puistot, Thaimaan parhaat retket, Thaimaan paras sijainti ja ilmasto, paras hotellivalikoima, paras ravintolavalikoima, kaikki kansainväliset ketjut, mahdollisuudet jopa luisteluun, parhaat kylpylät, parhaat kuntosalit, komein ranta, parhaat kylpylät, parhaat saunat, parhaat palvelut rannalle, eniten venekyytejä, parhaat ja suurimmat moottoripyörät vuokralle, kauneimmat naiset ja onnellisimmat ihmiset ja turistit, paras palvelu koko Thaimaassa.
Siinä muutama vaihtoehto go go baareille. Pattayalla.
Minun Pattayani, minun koko elämäni sisältö rakas Pattayani 24/7.
40
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Moi kopioitsija ja palstan virallinen päivystäjä!
Muista myös maailman suurin Hooters, laivastotapahtumat, parhaat songkran bileet, kansainvälinen lentokenttä 30 kilsan päässä, Suva 90 kilsan päässä, parhaat vesiurheilumahdollisuudet ja nuorekas meininki eikä mikään papparaisten saattokoti-meininki.
Tuleekos se siun omaishoitaja ikinä takaisin täältä Thaimaasta vai meinaatko nyt olla täällä palstalla ympäri vuorokauden?- Anonyymi
Kommenttisi kovin köykäinen vastakommentin arvoinen ei ollen.
- Anonyymi
Niin on toinen GoGo baari... Miksi vidussa googlaisin betonielementtejä Pattayalta, Petteri.
- Anonyymi
Käyn vuosittain Pattayalla, mutta myöskin Bangkokissa samalla reissulla, ylistävät jutut kuulu kuitenkin pääosin Bangkokiin, missähän Pattayalla voi luistella?
- Anonyymi
Aiotko tänään kertoa mitä ne "ylistävät jutut" Bangkokissa ovat? Eilen et kertonut mitä tarkoitit Bangkokin laatuviihteellä joka ei ole tusinaviihdettä. Tänään varmaankin kerrot Bangkokin seikkailuistasi?
- Anonyymi
Harbor.
Joo juntit hokkarit mukaan ja taas on aktiviteettia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harbor.
Joo juntit hokkarit mukaan ja taas on aktiviteettia.juntit ottaa omat, muut vuokraa paikanpäältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiotko tänään kertoa mitä ne "ylistävät jutut" Bangkokissa ovat? Eilen et kertonut mitä tarkoitit Bangkokin laatuviihteellä joka ei ole tusinaviihdettä. Tänään varmaankin kerrot Bangkokin seikkailuistasi?
" Eilen et kertonut mitä tarkoitit Bangkokin laatuviihteellä"
Sitä en kirjoittanut toissapäivänä, enkä kertonut mitään Bangkokista, mutta kun katsoin ylistävän kirjoituksen Pattayasta (minulla ei ole missään tapauksessa mitään Pattayaa vastaan) niin nuo kaikki on Bangkokissa ja isompana, jopa voi luistella? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Eilen et kertonut mitä tarkoitit Bangkokin laatuviihteellä"
Sitä en kirjoittanut toissapäivänä, enkä kertonut mitään Bangkokista, mutta kun katsoin ylistävän kirjoituksen Pattayasta (minulla ei ole missään tapauksessa mitään Pattayaa vastaan) niin nuo kaikki on Bangkokissa ja isompana, jopa voi luistella?Pattayalla ei ole yhtään golf kenttää (täysimittaista) parhaat golfmahdollisuudet, mutta siihenkin sanon Bangkok, jossa monta golf kenttää ja todella hienoja. Muistakaa edelleen olen Pattayalla kävijä ja pidän paikkaa parhaana rantalomakohteena juuri sen takia, että ei tekeminen lopu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://migrationology.com/101-things-to-do-in-bangkok/
No tässä, klikkaa linkkiä, itse en ole käynyt noissa paikoissa, ehkä muutamassa.
PATAYAN lomalla, mikä on parempi paikka turistille, olen pääsääntöisesti, koska en näe tarvetta liikahtaa mihinkään, Bangkokissa käyn satunaisesti. Pattayan paremmuus rantalomakohteena tulee mm. juuri siitä kun 1 maailman metropoleista vieressä! Anonyymi kirjoitti:
https://migrationology.com/101-things-to-do-in-bangkok/
No tässä, klikkaa linkkiä, itse en ole käynyt noissa paikoissa, ehkä muutamassa.
PATAYAN lomalla, mikä on parempi paikka turistille, olen pääsääntöisesti, koska en näe tarvetta liikahtaa mihinkään, Bangkokissa käyn satunaisesti. Pattayan paremmuus rantalomakohteena tulee mm. juuri siitä kun 1 maailman metropoleista vieressä!Itse olen isossa osassa Thaimaan matkojani aina muutaman päivän Bangkokissa ja tuosta listasta on tullut käytyä seuraavissa kohteissa/tekemisissä (listan mukaista numerointia käyttäen).
1, 5, 9, 20, 22, 25, 27, 29, 35, 36, 37, 42, 43, 45, 47, 48, 49, 53, 54, 55, 56, 57, 59, 68, 94,
Eli 25/101
Vielä on paljon näettävää/koettavaa Bangkokissakin.- Anonyymi
santtu_1975X kirjoitti:
Itse olen isossa osassa Thaimaan matkojani aina muutaman päivän Bangkokissa ja tuosta listasta on tullut käytyä seuraavissa kohteissa/tekemisissä (listan mukaista numerointia käyttäen).
1, 5, 9, 20, 22, 25, 27, 29, 35, 36, 37, 42, 43, 45, 47, 48, 49, 53, 54, 55, 56, 57, 59, 68, 94,
Eli 25/101
Vielä on paljon näettävää/koettavaa Bangkokissakin.Nuo jäät kun on nyt niin huonoja, niin pittääkin lähteä Pattayalle pilkkimään ja uimaan jäissä. Molemmat onnistuu.
- Anonyymi
santtu_1975X kirjoitti:
Itse olen isossa osassa Thaimaan matkojani aina muutaman päivän Bangkokissa ja tuosta listasta on tullut käytyä seuraavissa kohteissa/tekemisissä (listan mukaista numerointia käyttäen).
Eli 25/101
Vielä on paljon näettävää/koettavaa Bangkokissakin.Kunnioitettavaa, olen laittanut 101-Things to do Bangkok keskusteluun ja voin myöntää, että en ole käynyt monessakaan. Minut on lähes aina kutusuttu Bangkokiin suomalaisten toimesta jotka asuvat siellä. Aina kysytty miten voi näyttää Bangkokin kauniita nähtävyyksiä, asuttu heidän kotonaan ja käyty minun valitsemissa kohteissa, ehkä hienoin Bangkokin jokiristeily, minun mielestä, kestää n. 6h. Ja sen voin sanoa shoppailusta runsautta riittää, ei vaan kiinnosta. Hienot hotellit/ravintolat joissa käyty syömässä, kukkaro kylläkin keventyy aika lailla. Joka tapauksessa nekin on nähtävyyksiä omassa loistossaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnioitettavaa, olen laittanut 101-Things to do Bangkok keskusteluun ja voin myöntää, että en ole käynyt monessakaan. Minut on lähes aina kutusuttu Bangkokiin suomalaisten toimesta jotka asuvat siellä. Aina kysytty miten voi näyttää Bangkokin kauniita nähtävyyksiä, asuttu heidän kotonaan ja käyty minun valitsemissa kohteissa, ehkä hienoin Bangkokin jokiristeily, minun mielestä, kestää n. 6h. Ja sen voin sanoa shoppailusta runsautta riittää, ei vaan kiinnosta. Hienot hotellit/ravintolat joissa käyty syömässä, kukkaro kylläkin keventyy aika lailla. Joka tapauksessa nekin on nähtävyyksiä omassa loistossaan.
Baiyoke Tower II lounasravintola Sky Buffet kerrokset 76 ja 78 kannattaa mennä kirkkaana päivänä jotta voi nähdä alas Bangkokiin sillä Baiyoke Towerin korkeus on 304 metriä.
- Anonyymi
Pattaya on golfaajan paratiisi. Kahden viikon golf-lomalla ei tarvitse käydä samalla kentällä kahdesti, sillä rantakaupungin lähellä on yli 20 täysimittaista golfkenttää.
Pattayan golfkentät tunnetaan etenkin monipuolisuudestaan ja hyvästä hinta–laatusuhteestaan. Pelaaminen tulee halvemmaksi kuin muissa Thaimaan suosituissa golfkohteissa. Pattayalla hyvien golfkenttien greenfeet alkavat 1000 bahtista, kun esimerkiksi Hua Hinissa hintaa kertyy tuplasti.
Matkailusesongin ulkopuolella Suomen kesäaikaan Thaimaan sadekaudella, jolloin green feet tapaavat vielä puolittua.
Pattaya on kuitenkin yksi Thaimaan kuivimmista seuduista, eivätkä satunnaiset sadekuurot estä pelaamista. Kesäaika on muutenkin rauhallista ja leppoisaa aikaa, kun tavallisesti vilkas rantakaupunki on tyhjentynyt turisteista.- Anonyymi
Kenties maailman paras paikka golfarille
https://minnethaimaassa.com/thaimaa-golf/golf-pattaya/ - Anonyymi
Nimen omaan Thaimaan paras hinta/laatusuhde ja kentätkin loistavia, Siam Old Course näyttää olevan jokaisella arvostetulla golf sivustolla Thaimaan kärki kenttä, monta muuta löytyy myös
rankattuna nimen omaan Pattayalla ohi esim. Phuketin ja Hua Hinin kenttien. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimen omaan Thaimaan paras hinta/laatusuhde ja kentätkin loistavia, Siam Old Course näyttää olevan jokaisella arvostetulla golf sivustolla Thaimaan kärki kenttä, monta muuta löytyy myös
rankattuna nimen omaan Pattayalla ohi esim. Phuketin ja Hua Hinin kenttien.Ohessa näkemyksiä Herroilta jotka tietävät ilman googletusta.
https://golfpiste.com/blogit/chiang-mai-piilotettu-jalokivi/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohessa näkemyksiä Herroilta jotka tietävät ilman googletusta.
https://golfpiste.com/blogit/chiang-mai-piilotettu-jalokivi/Pelannut kahdella Chiang Main kentällä. Hieman simppeleitä ja autioita kenttiä, mutta ei se peliä haitannut. Taisi olla halvin kierros minkä olen ikinä Thaimaassa pelannut.
Kesähinta oli 700 THB ja auto 400 siihen päälle. Kallein kierros oli Siam Country Clubilla Pattayalla jonkun ison turnauksen jälkeen, jota varten kenttä oli laitettu viimeisen päälle kisakuntoon. Oli jossakin 6000 bahtin paikkeilla kierros autoineen.
Elämäni kalleimmat kierrokset pelasin Irlannissa Portmarnockin linx-kentällä. 400 euroa kierros. Neljänä peräkkäisenä päivänä pelattiin.
Parhaille ja kalleimmille kentille ei juurikaan kannata yli 20 tasoituksella mennä. Menee raha hukkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohessa näkemyksiä Herroilta jotka tietävät ilman googletusta.
https://golfpiste.com/blogit/chiang-mai-piilotettu-jalokivi/Lerppiksen poikamiesviikko on sujunut perinteisesti. Viiden päivän ryyppämisen jälkeen kuudes päivä menee tokkurassa ja mieli maassa. Alkuviikon into on poissa ja kelarahat alkaa käydä vähiin. Nyt lerppis toimii suomikaksnelosella golfin neuvonantajana vittuilevaan sävyyn ilman että ikinä eläissään olisi edes golfklubilla käynyt kahvilla.
Omaishoitajaa jo kaipailee takaisin kun pussikeitot ei enää maistu ja pottuja ei jaksa kuoria.
Kutsuu muita googlettajiksi ja palstapäivystäjiksi päivystettyään koko viikon täällä, paitsi nyt kun maksaa pakottaa ja pää on sekaisin kuin Haminan kaupunki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lerppiksen poikamiesviikko on sujunut perinteisesti. Viiden päivän ryyppämisen jälkeen kuudes päivä menee tokkurassa ja mieli maassa. Alkuviikon into on poissa ja kelarahat alkaa käydä vähiin. Nyt lerppis toimii suomikaksnelosella golfin neuvonantajana vittuilevaan sävyyn ilman että ikinä eläissään olisi edes golfklubilla käynyt kahvilla.
Omaishoitajaa jo kaipailee takaisin kun pussikeitot ei enää maistu ja pottuja ei jaksa kuoria.
Kutsuu muita googlettajiksi ja palstapäivystäjiksi päivystettyään koko viikon täällä, paitsi nyt kun maksaa pakottaa ja pää on sekaisin kuin Haminan kaupunki.Jaahas, rakas sitten taasen aloitti perinteisen 24/7 ajatustoimintansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelannut kahdella Chiang Main kentällä. Hieman simppeleitä ja autioita kenttiä, mutta ei se peliä haitannut. Taisi olla halvin kierros minkä olen ikinä Thaimaassa pelannut.
Kesähinta oli 700 THB ja auto 400 siihen päälle. Kallein kierros oli Siam Country Clubilla Pattayalla jonkun ison turnauksen jälkeen, jota varten kenttä oli laitettu viimeisen päälle kisakuntoon. Oli jossakin 6000 bahtin paikkeilla kierros autoineen.
Elämäni kalleimmat kierrokset pelasin Irlannissa Portmarnockin linx-kentällä. 400 euroa kierros. Neljänä peräkkäisenä päivänä pelattiin.
Parhaille ja kalleimmille kentille ei juurikaan kannata yli 20 tasoituksella mennä. Menee raha hukkaan.Onhan Thaimaassa hienoja kenttiä ympäriinsä, häiritsee vain se että joku alkaa ylistämään kohteita missä on käynyt pelaamassa ja yleensä Pattayaa haukutaan sen maineen vuoksi, mikä on Pattayan maine? Minun mielestä loistava paikka pelata golfia 3vk lomalla, minkä pystyn tekemään kerran vuodessa perhe mukana. Monen mielestä ei perhelomakohde?
Kun vertaan Phuket ja Hua Hin rantalomakohteena/golfia niin kyllä tukka nousee pystyyn hinnoissa verrattuna Pattaya. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan Thaimaassa hienoja kenttiä ympäriinsä, häiritsee vain se että joku alkaa ylistämään kohteita missä on käynyt pelaamassa ja yleensä Pattayaa haukutaan sen maineen vuoksi, mikä on Pattayan maine? Minun mielestä loistava paikka pelata golfia 3vk lomalla, minkä pystyn tekemään kerran vuodessa perhe mukana. Monen mielestä ei perhelomakohde?
Kun vertaan Phuket ja Hua Hin rantalomakohteena/golfia niin kyllä tukka nousee pystyyn hinnoissa verrattuna Pattaya.Pattayan golfkenttien eduksi voi laskea senkin että nämä ei ole niin tiukkapipoisia, koska pelaajat on suurimmaksi osaksi turisteja, eikä paikallisia klubijäseniä. Klubilaiset on tarkkoja kentästään ja katselee nenänvartta pitkin vieraspelaajia. Heidän kanssaan pelaaminen ei ole niin rentoa, kuin lomagolfin kuuluu olla.
Pattaya Countryclubilla tänään kierros takana. En ymmärrä miksi tuo lerpaksi kutsuttu henkilö tulee kommentoimaan mitään asiasta josta ei tiedä yhtään mitään. Tällä kuukauden golfreissulla menee melkolailla rahaa. Me vedetään pitkän kaavan mukaan. Syödään klubilla kierroksen jälkeen, sitten vielä Pattayan rangelle treenaamaan.
Onneksi on etuseteleitä. Golfia ei mitkään lerpat pelaa koska heillä ei ole näitä.
https://aijaa.com/yCPim9 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pattayan golfkenttien eduksi voi laskea senkin että nämä ei ole niin tiukkapipoisia, koska pelaajat on suurimmaksi osaksi turisteja, eikä paikallisia klubijäseniä. Klubilaiset on tarkkoja kentästään ja katselee nenänvartta pitkin vieraspelaajia. Heidän kanssaan pelaaminen ei ole niin rentoa, kuin lomagolfin kuuluu olla.
Pattaya Countryclubilla tänään kierros takana. En ymmärrä miksi tuo lerpaksi kutsuttu henkilö tulee kommentoimaan mitään asiasta josta ei tiedä yhtään mitään. Tällä kuukauden golfreissulla menee melkolailla rahaa. Me vedetään pitkän kaavan mukaan. Syödään klubilla kierroksen jälkeen, sitten vielä Pattayan rangelle treenaamaan.
Onneksi on etuseteleitä. Golfia ei mitkään lerpat pelaa koska heillä ei ole näitä.
https://aijaa.com/yCPim9Olet siis lainannut Asiantravelin pitsiliinan ja todistat päivän golffisi golfesitteellä, hyvää päivää ja haloo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis lainannut Asiantravelin pitsiliinan ja todistat päivän golffisi golfesitteellä, hyvää päivää ja haloo.
Se ei ole golfesite vaan tuloskortti. Kuten todettua, et tiedä golfista mitään ja et ilmeisesti Thaimaastakaan. Condo-kämpässä ollaan vuokralla ja pitsiliina ei ollut se pointti tuossa kuvassa. 22 vuotta kun on Thaimaassa pelannut golfia niin ei tule enää paljoa kuvia räpsittyä. Joka kentältä kun on tallessa satoja kuvia. Tässä tätä päivää kuitenkin.
https://aijaa.com/kx8atx Terkkuja vaan sinne Suomeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole golfesite vaan tuloskortti. Kuten todettua, et tiedä golfista mitään ja et ilmeisesti Thaimaastakaan. Condo-kämpässä ollaan vuokralla ja pitsiliina ei ollut se pointti tuossa kuvassa. 22 vuotta kun on Thaimaassa pelannut golfia niin ei tule enää paljoa kuvia räpsittyä. Joka kentältä kun on tallessa satoja kuvia. Tässä tätä päivää kuitenkin.
https://aijaa.com/kx8atx Terkkuja vaan sinne Suomeen.Voi hyvänen aika, baaritytöt varmaan juoksee kilvan perässä, ole varovainen ratakiree seksiobjekti.
Ps. En tiedä en golffista, siitä tiedän että sulla ei oo kaikki ok korvien välissä, ota lisää kuvia rahoista ja ajattele lerppaasi lomallasi koko ajan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://aijaa.com/kx8atx Terkkuja vaan sinne Suomeen.Pistäisitkö sen Asiantravellin pitsiliinan pesuun ennen palautusta?
- Anonyymi
Kiitos hienoista sanavalinnoistasi joilla osoitat sivistystasosi, hyvää päivänjatkoa hermoheikko.
- Anonyymi
Jaahas 2010 vainusi golfaiheen ryhtyen Golfariksi itseään fanittaen.
Mitä muuten olet mieltä tuosta kortin kuluneisuudesta, onkos montakin vuotta ollut Savossa ennen tämän päivän rustauksia, niin ja pallomahattoman mailalla huitojan kuvahan on todisteellisesti tältä päivältä. - Anonyymi
Kateus vie kalatkin järvestä, sanotaan. Lerpuusi on Suomen historian kateellisin kotirunkkari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pattayan golfkenttien eduksi voi laskea senkin että nämä ei ole niin tiukkapipoisia, koska pelaajat on suurimmaksi osaksi turisteja, eikä paikallisia klubijäseniä. Klubilaiset on tarkkoja kentästään ja katselee nenänvartta pitkin vieraspelaajia. Heidän kanssaan pelaaminen ei ole niin rentoa, kuin lomagolfin kuuluu olla.
https://aijaa.com/yCPim9Kun pelaat etiketin mukaan niin olet aina tervetullut pelaamaan golfia kenen kanssa tahansa
riippumatta oliko klubilainen tai turisti! Mitä lomagolffiin kuuluu huono käyttäytyminen/pukeutuminen? - Anonyymi
Pattayan rakkaat aina puhuu lerpallensa ja terveystietopäättelyt aina, outoa että tämä tapa kaikilla Pattayan matkailijoilla jotka kiinnostuneita jalosta herrasmieslajista golffista.
- Anonyymi
Osanottoni. Elämäsi näyttää olevan kovasti rajoittunutta.
- Anonyymi
"Klubilaiset on tarkkoja kentästään ja katselee nenänvartta pitkin vieraspelaajia. Heidän kanssaan pelaaminen ei ole niin rentoa, kuin lomagolfin kuuluu olla"
Golf on ihan sama kuin mikä tahansa urheilulaji. Kuningas jalkapallo, et voi sielläkään
pelatessasi sanoa käyttäydyn näin aina ollessani lomalla. Saat kylläkin myötähäpeää, eikä sinun kanssa haluta pelata!- Anonyymi
Täytyy taas todeta että et tiedä golfista mitään mutta suu käy. Parinkymmenen pelivuoden jälkeen ei tarvitse enää leikkiä kävelevää sääntökirjaa ja voi keskittyä vain siihen omaan peliin ja kaverin kannustamiseen, olla häiritsemättä muita ja ärsyttämättä. Ei tarvi kiukutella, paiskoa mailoja eikä kiroilla. Voi pelata ihan hymyssä suin. Iloita onnistumisista ja olla saamatta hepuleita epäonnistumisesta.
Klubipelaajat ovat usein tosi ärsyttäviä eivätkä kestä häviötä. Golfryhmässä (4 henkeä, Thaimaassa joskus 5) jos on pari klubilaista, jotka ovat aloittaneet vastikään tai muutama vuosi aiemmin (eli ovat aloittelijoita) niin heidän kanssaan ei ole kiva pelata. Kertailevat sääntöjä pelatessaan, viisastelevat, ovat omistavinaan koko kentän, hermoilevat ja kiroilevat, koettavat laittaa omat epäonnistumisensa muiden syyksi, hätäilevät ja hosuvat.
Se hermoilu ja viisastelu ärsyttävät pelikumppaneita ja silloin omakin peli kärsii.
Honorit (pelijärjestys) menee niin että edellisen reiän paras aloittaa ensimmäisenä seuraavan väylän. Klubin jäsen jos on jatkuvasti viimeisenä eli huonoin, niin hän saattaa olla aivan raivona. Sellaisia olen tavannut. Kerran oli yksi jenkki kenen kanssa kuljettiin samalla golf cartilla. Hän hermoili pelinsä ihan sekaisin eikä suostunut tulemaan enää auton kyytiin vaan juoksi kentän laidalla pää tulipunaisena ja jättäytyi ryhmästä jälkeen kiroillen ja manaten.
Viisastelijoita kutsutaan käveleväksi sääntökirjaksi. Ikävimpiä pelikavereita. Siksi niitä tulee välteltyä lomalla. Sellaista on siis lomagolfi. Rentoa, reilua ja reipasta. Tiukkapipoisuuden vastakohta. Golfin pitäisi olla hauskaa eikä mitään tuskaista äheltämistä.
Tietenkään senssu ei ymmärrä mitään tästäkään selonteosta vaan kääntää asiat ylösalaisin, kuten aina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy taas todeta että et tiedä golfista mitään mutta suu käy. Parinkymmenen pelivuoden jälkeen ei tarvitse enää leikkiä kävelevää sääntökirjaa ja voi keskittyä vain siihen omaan peliin ja kaverin kannustamiseen, olla häiritsemättä muita ja ärsyttämättä. Ei tarvi kiukutella, paiskoa mailoja eikä kiroilla. Voi pelata ihan hymyssä suin. Iloita onnistumisista ja olla saamatta hepuleita epäonnistumisesta.
Klubipelaajat ovat usein tosi ärsyttäviä eivätkä kestä häviötä. Golfryhmässä (4 henkeä, Thaimaassa joskus 5) jos on pari klubilaista, jotka ovat aloittaneet vastikään tai muutama vuosi aiemmin (eli ovat aloittelijoita) niin heidän kanssaan ei ole kiva pelata. Kertailevat sääntöjä pelatessaan, viisastelevat, ovat omistavinaan koko kentän, hermoilevat ja kiroilevat, koettavat laittaa omat epäonnistumisensa muiden syyksi, hätäilevät ja hosuvat.
Se hermoilu ja viisastelu ärsyttävät pelikumppaneita ja silloin omakin peli kärsii.
Honorit (pelijärjestys) menee niin että edellisen reiän paras aloittaa ensimmäisenä seuraavan väylän. Klubin jäsen jos on jatkuvasti viimeisenä eli huonoin, niin hän saattaa olla aivan raivona. Sellaisia olen tavannut. Kerran oli yksi jenkki kenen kanssa kuljettiin samalla golf cartilla. Hän hermoili pelinsä ihan sekaisin eikä suostunut tulemaan enää auton kyytiin vaan juoksi kentän laidalla pää tulipunaisena ja jättäytyi ryhmästä jälkeen kiroillen ja manaten.
Viisastelijoita kutsutaan käveleväksi sääntökirjaksi. Ikävimpiä pelikavereita. Siksi niitä tulee välteltyä lomalla. Sellaista on siis lomagolfi. Rentoa, reilua ja reipasta. Tiukkapipoisuuden vastakohta. Golfin pitäisi olla hauskaa eikä mitään tuskaista äheltämistä.
Tietenkään senssu ei ymmärrä mitään tästäkään selonteosta vaan kääntää asiat ylösalaisin, kuten aina.Piti vielä sanoa että golf on kauan aikaa sitten muuttunut ihan tavallisten ihmisten harrasteeksi ja menettänyt elitistisen maineensa. Sitä pelaa lapsesta vanhukseen miehet ja naiset, tavalliset duunaritkin. Rahaahan se kuitenkin vaatii niin laji ei sovi ihan pienituloisille sen vuoksi. Mitään hienostelua ei kentillä näe kuin hyvin harvoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkään senssu ei ymmärrä mitään tästäkään selonteosta vaan kääntää asiat ylösalaisin, kuten aina.44 ryhtyi klubilaiseksi 2010 ollenjo klubilainen, kortilla sai monia etuisuuksia ja alennuksiakin monesta paikasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
44 ryhtyi klubilaiseksi 2010 ollenjo klubilainen, kortilla sai monia etuisuuksia ja alennuksiakin monesta paikasta.
Taas puhut läpiä päähäsi. Goffklubin osake tai jäsenyys on eri asia kuin Pattaya Sports Clubin alennuskortti. Sports Clubin jäsenyys oikeuttaa vain alennuksiin kentillä. Se ei ole minkään golfklubin jäsenyys eikä osake. Golfklubilainen joka pelaa "omalla" kentällä saa taasen jäsenedut ja on päiviä milloin kentälle ei pääse kuin jäsen.
Koetahan jättää tämä aihe rauhaan ennenkuin nolaat itseäsi vielä lisää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas puhut läpiä päähäsi. Goffklubin osake tai jäsenyys on eri asia kuin Pattaya Sports Clubin alennuskortti. Sports Clubin jäsenyys oikeuttaa vain alennuksiin kentillä. Se ei ole minkään golfklubin jäsenyys eikä osake. Golfklubilainen joka pelaa "omalla" kentällä saa taasen jäsenedut ja on päiviä milloin kentälle ei pääse kuin jäsen.
Koetahan jättää tämä aihe rauhaan ennenkuin nolaat itseäsi vielä lisää.Aha, anteeksi kovasti että häiritsin.
Olet esimerkillinen henkilö jonka kanssa kukaan ei tahtoisi pelata mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koetahan jättää tämä aihe rauhaan ennenkuin nolaat itseäsi vielä lisää.Osuiko maininta 44/2010 kovinkin lähelle, kun kiukkusuonen aktivoi?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3812663V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!914371Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1134087- 513668
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳533371- 1163324
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul482255- 412187
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul282005On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva141698