Erään liiga joukkueen valmennus on ottanut käyttöönsä kovat keinot selvittääkseen kuka joukkueessa on syöpä, kuka ei. Se otti nimittäin käyttöönsä joidenkin yritystenkin käyttämän ns. ilmiantokyselyn jossa työntekijät saavat ilmiantaa toisia työntekijöitä joille heidän mielestää kuuluisi antaa kengänkuva takapuoleen.
Tämänkaltaiset kyselyt harvoin kuitenkaan parantavat työilmapiiriä, eikä se
kyseiselle liiga joukkueellekkaan tuskin kovin hedelmällisiä tuloksia olisi tuonut mikäli joku hölmöläinen kyselyyn olisi lähtenyt vastailemaankaa. Joukkueen vastuuliset kapteenit kuitenkin tiesivät miten tälläisiin kyselyihin kuuluu suhtautua ja minne ne on toimitettava/poljettava. Luultavimmin kyselyn tuottajien hanuriin.
Kyseinen kysely kertonee kuitenkin kyselyn tuottajista enemmäin kuin itse kyselyn vastaajista.
Minkään toimivan ja hyvän yrityksen ei tuollaista ilmiantokyselyä tarvitse teettää, yhdenkään ammattitaitoisen jääkiekkovalmentajan ei tuollaista ilmiantokyselyä tarvitse tehdä, eikä kukaan täysipäinen ihminen tuollaista kyselyä tekisi.
Joten emmeköhän tiedä nyt kuka joukkueessa se ns.syöpä on, kuka ei.
Kuka on syöpä, kuka ei?
Anonyymi
0
60
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491