Tuollaista huutoa ne siellä piti. Ja tuohan kertoo jo hyvin paljon minkälaisesta vasemmistosakista on kyse, tuota lausetta ei tarvi sen enempää selittää.
Näistä silakoista on muuten paljon vitsejä jo liikkellä somessa, eikä ihme, kun pelkkä nimikin on naurettava. Silakoille siis nauretaan yli puoluerajojen, kummallista tosiaan että on joukko hörhöjä, joiden elämän suurin ongelma on rasismi.
Silakat Kansalaistorilla: Tää on meidän Suomi, ei teidän!
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Söin hapansilakkaa. Surströmming.
- Anonyymi
Minä söin hailia 👌🏼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä söin hailia 👌🏼
Nam!
- Anonyymi
olet siis ruåtsin natsipersu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä söin hailia 👌🏼
Muutama taiteilija apurahoilla siellä mellastaa kansan laskuun ja tuhoksi.
- Anonyymi
Söin hapansilakkaa.
- Anonyymi
väärin tulkittu.
suomen tulee olla vapaa vihapuheesta ja rasismista.
persutkin mahtuvat suomeen, kunhan toteuttavat yllämainittuja sivistyneiden kansalaisten periaatteita.
silakoiden laulamaan maamme-lauluun torin reunalla olleet natsipersu-odinit eivät kuitenkaan yhtyneet, vaan huusivat "silakat uuniin".
mitälie kaasu-uunia tarkoittivatkaan?"suomen tulee olla vapaa vihapuheesta ja rasismista."
Höpöä.
Svekomaanikin joutuisi tällöin karsimaan sivistystään.
Tuore esimerkki:
"Den länkar klart till det enspråkigt finskspråkiga Finland och nyheten är följande: Tammerfors är den 8:de farligaste staden i Europa."
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16235186/europas-8de-farligaste-stad
- Anonyymi
vasarapää hyökkää tavallisia rauhaa rakastavia suomen kansalaisia vastaan.
- Anonyymi
Silakoissa on porukkaa yli puoluerajojen, se on rauhanomainen parvi.
Tosin Persuja tuskin on vielä, mutta koulutus onkin vielä kesken. - Anonyymi
Ihan oikein. Persut voivat muuttaa venäjälle kolhoosiin.
- Anonyymi
Seb Rynkkynen oli kansalaistorin äänekkäin möykkääjä, mutta Silakat hiljensivät Maamme-laululla koko mustariepuisen sakin.
- Anonyymi
Rasistejahan nuo tuntuvat olevan, kun huutelevat "tämä on meidän, ei teidän". Suvaitsevaisuutta tuo ei ole. Kiihottamista se on kansanryhmiä vastaan ja rasistista viharikosta.
- Anonyymi
Osaako 24/7 palstapersu mitään muuta kuin vihapuhetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaako 24/7 palstapersu mitään muuta kuin vihapuhetta?
No ei näytä 24/7 palstasilakka osaavan muuta kuin vihapuhetta ja maalittamista.
Montako kymmentä aloitusta on tänään tulossa ???
Kerrohan, silakka.
- Anonyymi
Persupöljä ei tajua, että on näkemyseroja. Sananvapuden nimissä haluaa kieltää oersehtimisestä ooikkeavan toisinajattelun
- Anonyymi
Silakka osaa hokea persua, muttei sanoa mitään älykästä ;DDDDD
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2368014
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455670- 594862
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1564182- 893754
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322081Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162065- 311879
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹461779- 391727