Millaisia lapsista tulee, kun perinteiset leikit ja sosiaalisuus, jossa ollaan läsnä tässä maailmassa ja todellisuudessa, ovat lähestulkoon kadonneet ja niiden tilalla on somettaminen, surffaaminen, sekä tubettajien, laulajien yms. fanittaminen ja lelujen tilalla kännykät, tabit ja pelikonsolit sekä muut teknohärpättimet? He omaksuvat heti pienestä pitäen somen tuputtamat vinoutuneet elämäntavat, asenteet, perusteet, homotuksen yms. ja voi vain kuvitella, millainen arvomaailma siitä syntyy. Kun 9 v. poika alkaa miettimään, onko hän homo vai hetero, vai väärässä kehossa tms. ja kun tyttö alkaa meikkaamaan lähes heti kun vaippaikä on ohi, unohtamatta napapaitaa ja persposket paljastavia shortseja ja minihameita, tai kamelinvarvaslegginsejä, niin missä ovat olleet vanhemmat? Omissa puuhissaan, lapset heitteillä? Sitten kun puhutaan lapsille, ja jopa vanhemmillekin, normeista yms., niin ollaan ihan huulipyöreenä, että "mitä tuo seniili läpättää..." Tietenkin maailma muuttuu, mutta onko sen muututtava sellaiseksi, että kieroutuminen nähdään normaalina, jota vielä puolustellaan?
Vanhempien kasvatusvastuu mädättynyt.
Anonyymi
2
124
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä aloittajan kanssa!
- Anonyymi
Vastaa täysin myös omia ajatuksia, poislukien sen, että itse hyväksyn napapaidan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1551957
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131876- 1181317
- 911276
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961238Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4271176- 62899
- 49851
- 50846
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä220721