On laimennettu 4.5%-4.3%. Kyllä alko vituttumaan kun tämäkin hyvä olut on pilattu. Ei kannata enää ostaa maistuu vedeltä.
Lidl punainen olut
5
550
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, mutta huomasin tänään, että nyt lidil on hommanut valtavat pinot myös 0,5l 4,5% ale ale cog hintaan 1,92€ kun muissa kaupoissa reilusti päälle 2€ Taridan siirtyä tuohon.
- Anonyymi
Eiku Prismaan.
- Anonyymi
Koff ja Saku on enää 4,4%, hinta tosin noussut reilusti entiseen vahvempaan verrattuna. Kaverikapitalistien K-setus senkun jatkuu. Kun hintaa ei voi tarpeeksi nostaa, laimennetaan vedellä. Kauppa se on joka porvari-Suomessa kannattaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koff ja Saku on enää 4,4%, hinta tosin noussut reilusti entiseen vahvempaan verrattuna. Kaverikapitalistien K-setus senkun jatkuu. Kun hintaa ei voi tarpeeksi nostaa, laimennetaan vedellä. Kauppa se on joka porvari-Suomessa kannattaa.
Minusta pitäisi tehdä ihan uusia laimeita oluita eikä laimentaa niitä mitä on pitkään ollut. Join Koffia pitkään ennenkuin huomasin laimennuksen, mennyt lööpeissä ohi. Enemmän promilleja sisältävä olut maksaa sikana, enemmän kuin edulliset viinit Alkossa, jos laskee alkoholiprosentin hinnan. Itse juon vain hinta/prosenttisuhteessa edullisinta kun kaikki alkoholi on pahan makuista ja juon nimenomaan siksi että tulee hetkeksi vähän välinpitämätön olo, eikä koko ajan ole jonnekin päin skarppina. Huijausta on.
- Anonyymi
Kyllä vesi hyvää vielä on, sitähän juo jokainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723083
- 562760
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322365- 792198
- 952006
- 602003
- 121596
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171557Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301400Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?331384